این قیافه سید حسن

* من تازه از مسافرت اومدم و اخبار رو خوندم. اصلا کاری به جریانات سیاسی و اینکه الان کی مقصره یا کی محق هست و غیره و ذلک ندارم الان، وقتی این قیافه سید حسن رو دیدم خیلی دلم براش سوخت. من این قیافه رو خوب می شناسم، یعنی بارها گرفتمش. یک حالتی هست بین استیصال شدید و تلاش برای نریختن اشک و در عین حال حفظ ظاهر که آخریش از همه سختتره. خلاصه اینکه اخلاقی نبود اینکار.

۹۷ نظر

  1. اسماعیل ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۱:۰۱ ب.ظ

    اخلاقی چیه؟ شما هم انگار تصورتون این هست که یک حرکت سازمان دهی شده و با برنامه ریزی انجام شده! خود مردمی که اون جا بودند به خاطر مواضعی که سید حسن خمینی گرفته در یک ساله اخیر و به خصوص این عکسی که ازش منتشر شد در کنار موسوی و کروبی و خوئینی ها و … عصبانی هستن از دست این آقا. داره رفتارهای دوگانه نشون میده و بارها ازش سوء استفاده شده در این جریانات، یک بار هم با خودش فکر نکرده چرا این برخوردها با اون صورت میگیره. مثلا رفتاری که در قبال پخش مستند شاخص از خودش نشون داد. جای فکر داره خب ! و نمونه‌های زیاد دیگه. البته که کسی دوست نداره نوه‌ی امام خمینی مورد بی احترامی قرار بگیره ولی ایشون فقط نوه امام نیست، سید حسن مصطفوی هم هست.

    زهرا Reply:

    میدونم منظورتون چیه ولی اصلا حرکت جالبی نیست من نگفتم سازماندهی شده است اینهمه آدمی که از شهرستانها پا شدن اومدن که نمیتونستن سازماندهی بشن…

    تماشا Reply:

    ایشون هم به مردمی که اونجا بودن احترام گذاشتن؟

    پیروز Reply:

    حالا اگر می گفتیم این همه ادم رو از شهرستان با اتوبوس اوردند شما مدعی می شدی نه خیر کی گفته اینهها رو با اتوبوس میارند؟ ۹ دی هم با اتوبوس اوردند خانم زهرا؟ انصافا یک جواب سر راست بده به قول معروف به زبان لری تا توجیه شویم…لطفا!

    عابر پیاده Reply:

    آیا شما فکر می کنید جمعیت محدود حاضر در صحن غربی صحن امام ره جزئی از مردم بوده اند.آیا یک فرد عادی اصلا می توانست وارد صحن شود؟این حرکت کاملا برنامه ریزی شده و بارها تمرین شده بود. بانیان این حرکت (احمدی نژاد و اعوان وانصار) با این حرکت اوج نفرت وکینه خود را به اماموراه امام نشان دادند.

    محمد Reply:

    فقط کافیه یه سال بری حرم تا دیگه این حرفو نزنی

    ناشناس Reply:

    عابر پیاده برایت واقعا اسم بامسمایی است مخصوصا قسمت دوم اسمت ، آخه عزیز پیاده من اگر سازماندهی شده بود که بالاخره یک عده ای در دفاع از آقا سیدحسن برمی آمدند چطور در دانشگاه امیرکبیر که دوستان پیاده شما داشتند شعار می دادند بالاخره یک عده ای مدافع احمدی نژآد هم بودند اما در این صحنه هیچ کس مدافع سیدحسن نبوئد؟؟ این عذر بدتر از گناه است عزیز من یعنی نشان می دهد که بقیه مردم هم اگر هم شعار ندادند حداقل مخالف شعارها هم نبودند

    maysam Reply:

    be har hal naveye imam ham hast va adab o ehteram lazemeye iman e

    خوشه چین Reply:

    شعار بصیرت بصیرت و…..
    کدومش توهینه ؟ یکی به من بگه!
    چون دوسش داشتن نصیحتتش کردن .
    و گرنه که مثل کروبی باهاش رفتار می کردن………..

    میثم Reply:

    کلاً فریاد زدن وسط حرف سخنران بی ادبیه

    maysam Reply:

    biadabie doshman shoma ro az akhlagh door nakone
    ye ayei ham be in mazmon hast

    عابر پیاده Reply:

    آیا شما فکر می کنید جمعیت محدود حاضر در صحن غربی صحن امام ره جزئی از مردم بوده اند.آیا یک فرد عادی اصلا می توانست وارد صحن شود؟این حرکت کاملا برنامه ریزی شده و بارها تمرین شده بود. بانیان این حرکت (احمدی نژاد و اعوان وانصار) با این حرکت اوج نفرت وکینه خود را به امام و راه امام نشان دادند.

    بنده خدا Reply:

    http://www.jamaran.ir/fa/NewsContent-id_14866.aspx
    آقا جان برو مطالب بی هیاهو رو بخون. هوچی گری کار درستی نیست حتی اگر رئیس جمهور ۲۵ ملیونی!!!! اینکارو بکند. شرم آوره تازه طرف ادعای ریاست دنیا رو داره. هنوز در گیر احساسات اولیه اشه!!!! جدا شرم آوره

    غلامرضا Reply:

    من نمی دونم چرا اینقدر جوش می زنید، یه چیزی مسلمه که جو اونجا به نفع احمدی نژاده بوده، ذر این شکی نیست. اما این تضادی با سازمان دهی شدن این حرکت نداره، یعنی کافیه که چند صد نفر این شعارو اون جلو بدهند و باقی مردم هم ادامه می دن. مسئله اینه که این عده رو که ستاد برگزاری می گه ما راه ندادیم و سپاه اون عده را وارد جایگاه ویژه کرده.
    می تونید این متنو بخونید گزارشی که علی انصاری به سید حسن داده.
    http://poolnews.ir/fa/pages/?cid=22798

  2. سیدعلی ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۱:۱۳ ب.ظ

    منم موافقم، اخلاقی نبود. قرار نیست که موقعیت رسمی و جایگاه یک فرد به خاطر سلیقه سیاسیش مورد حمله واقع بشه. من یاد قصه بر دار کردن حسنک وزیر افتادم.

  3. محسن الف. جیم. ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۱:۲۰ ب.ظ

    شما یک حرکت اخلاقی در سیاست نشون بدین اینو من غیر اخلاقی حساب می کنم. سیاست از اخلاق جداست، اونی هم که به ما یاد دادن به درد همون کتاب و آیت الله سبحانی میخوره!
    جدای از این چهره ی انسان چهره ای هست که به هزار شکل در میاد، اینطوری از یک عکس اینهمه برداشت کردن درست نمیتونه باشه! اگر سید حسن خمینی سیاستمدار باشه خودش بهتر از همه میدونه داره چیکار می کنه، اگه میدونه که پس باید پی این مسائل هم به تنش مالیده باشه، اگر نه، استیصالی که شما میگی حقشه.

  4. maysam ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۱:۲۲ ب.ظ

    matne ali motahari ham jaleb bod dar in zamine

  5. کیناز ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۱:۲۲ ب.ظ

    بنده هم قبول دارم شاید کار غیر اخلاقی بود
    ولی وقتی بچه ای اشتباه بسیار بزرگی می کند پدر نهیبی به فرزندش می زند تا وی شاید از خواب غفلت بیرون بیاید (شاید کار از لحاظ اخلاقی جالب نباشد)
    در این مورد هم حسن آقا (که به واسطه این که نسبتی با امام دارد برای مان عزیز است) به عنوان یکی از فرزندان ملت نهیبی را از بزرگتر خود داشت تا شاید در موضع گیری هایش تجدید نظر کند (شما کسی را که دوست دارید در جهت آگاه شدنش پند و اندرز می دهید)
    (تاکید می کنم این نظر بنده است و حتما عده ای با این نظر من مخالفند)

    پیروز Reply:

    اه پس قبول داید این مسخره بازی ها برنامه ریزی شده بود؟ما که مطمئنیم…

    ناشناس Reply:

    یک ملیون! یا یک میلون؟ خودشون که می گفتند دوملیون! تازه می گفتند که پنج ملیون بودند ما دو ملیون نفرشو سازماندهی کردیم! :) شما حداقل حرف همونا رو بزن که ما نخندیم

  6. اندیشک ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۲:۱۳ ب.ظ

    سلام
    درسته که رفتار های اخیر حسن خمینی طبق سلیقه های شخصی ایشون و نظرات سیاسی اونه ولی این مورد رو باید مد نظر داشت که که این رفتار و نظر سیاسی به پیوست انتصاب به امام خمینیه و همه یک طور دیگه با این مسئله روبرو می شن این شخص همونیه که مثل تعداد اندکی کج فهم به رای ملت ایان احترام نگذاشت و اون رو چون طبق سلیقه خودش نبود نپذیرفت البته نپذیرفتن غیر اخلاقی و به همین خاطر رفتار های کودکانه و جاهلانه ای از خودش نشون داد و حتی سعی نکرد مثل خیلی ازمردم از این موضوع استقبال کنه و تمام توانش رو برای ۴ سال دیگه جمع کنه

    همونطور که پدر ش سید احمد بهش وصیت کرد احترامی که به اون می گذاشتن فقط به خاطر رابطش با امامه و الا به قول قدیمی ها پهن هم بارش نمی کردند و یا مثل هزاران روحانی دیگه باید بین جمعیت و وسط آفتاب گرم می نشست و سخنرانی رو گوش می کرد
    مگه غیر از اینه

  7. behnam ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۲:۳۸ ب.ظ

    و رسالت من این خواهد بود
    تا دو استکان چای داغ را
    از میان دویست جنگ خونین
    به سلامت بگذرانم
    تا در شبی بارانی
    آن ها را
    با خدای خویش
    چشم در چشم هم نوش کنیم …
    سلام …
    با یه پست جدید
    در انتظار ردپای عبورت و گرمای حضورت هستم … ! [گل]

  8. حسین ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۲:۴۳ ب.ظ

    آقا محسن که نوشتن سیاست از اخلاق جداست
    ما که ادعا داریم که سیاست ما عین دیانت ماست
    اگر اینجوریه که اخلاق به دین و سیاست ما ربطی نداره که واویلا
    البته میدونم سیاست بازان تازه به دوران رسیده همه اصول اخلاقی رو زیر پا گذاشتن … لکن مسلمان واقعی اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما

    خرس قهوه ای Reply:

    مرسی

    ناشناس Reply:

    عالی بود.

  9. محسن ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۲:۴۳ ب.ظ

    مردم خواستند سید حسن فرزند امام باقی بمونه

  10. مجید ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۲:۴۸ ب.ظ

    با سلام
    راجع به نظرات بعضی از دوستان که میگن این مربوط به رفتار سید حسن است که بگویم اصلا زیرا دو سال پیش که فتنه و سران فتنه و اینجور مسائل نبود که شروع به تخریب سید حسن نمودند و در پی آن اقای توسلی از شدت قصه دق کرد اما نکته دیگر مگه پارسال احترام سید حسن را نگه داشتند وسط صحبتهای وی مدام شعار می دادند باز فکر میکنید این قضیه برنامه ریزی نیست آیا در مراسم عکسهای مختلف از سید حسن پخش نکردند ای عاشقان امام چرا کوچکترین احتمالی نمی دهید که دارید بازی می خورید اخه نمیشه که همه نوه ها و کارکنان دفتر امام یاران وی مسئولین اول انقلاب همه و همه شدند طلحه و زبیر

    ناشناس Reply:

    سلام تو جواب آقا مجیدعزیزبگم که داداش گلم مشگل مردم با آقاسید حسن آقامربوط به چند ماهه نیست مربوط به جناحیه که سید حسن آقا داره ازاون جانبداری میکنه .از همون زمان خاتمی ملعون که آقاسید حسن ازشون حمایت میکرد ،مردم ازش ناراحت بودند البته این ناراحتی از زمانی پیش اومد که خاتمی مسیرانقلاب و به سمت بیراهه داشت میبردوبا رهبری زاویه پیدا کرد.خوب مردم از نوه امام انتظارداشتند طرف رهبری رو بگیره ولی ازخاتمی حمایت میکرد.خوب مردم هم دلخورشدند؛بالاخره مردم خوب میفهمند مسایل ووخداوکیلی هم رهبری رو دوست دارندورهبری رو به چیزی یا کسی نمیفروشن حالاهرکی باشه.بعدازانتخابات هم که این گندعظمی رو موسوی وگروه اصلاح طلب زدن دیگه جای بهونه نبود.دیگه آقاسیدحسن از هاشمی که بیشترتو انقلاب نبوده.اینجا دیگه شمشیرهاروازروبسته بودن تا ریشه رهبری روبزنن حالا شما میگید نه؟!!خودتون میدونید.خوب بازم آقاسید حسن رفت و طرف مقابل رهبری ایستاد.فکر میکنید عکس العمل مردم چی باید باشه؟؟حالارهبری با خصوصیات اخلاقی ممتازی که دارن دراوج قدرت هنوز دارن فرصت میدن شایدبالاخره این آقایون برگردن.اصلا مسئله پیچده ای نیست باور کنید.همون فرصتی رو که پیامبر بعداز فتح مکه دادنحالا چنین فرصتی روآقا دادن.حالا اگرکسی بخاطر معذورات اخلاقی برخوردی نکرد به این معنی نیست که ما که این معذورات رونداریم هم ساکت باشیم.زمان پیامبرهم اگر حیله وظاهرسازی ابوسفیان رو برای مردم آشکار میکردن حق امیرالمومنین ضایع نمیشد.البته این افرادابوسفیان نیستند ولی دارن ندانسته مسیراشتباهی رو میرن.البته انشاالله ندانسته!!!شایداز اون ندانستنهایی که ابن ملجم بخاطر اسلام فرق امیر المومنین رو شکافت!!!!درمورد طلحه وزبیر هم بگم که فکرمیکنی اونها خیلی کارشاقی کردندنه اونها هم جلوی ولی خودشون ایستادندهمین.حالا به هردلیلی .حالا اگرکسی جلوی ولیش وایسته به شرط پیش زمینه انقلابی داشتن خوب کاراونها رو کرده دیگه؛عاقبتشم مثل اونهاست.بالاخره تاریخ برای درس گرفتن وعدم تکراراشتباهاته دیگه .ایراد اینجاست که شما این انقلاب روجدا ازانقلاب رسول اکرم ص میدونید وبین این اسلام واون اسلام رو نمیتونید جمع کنیددرحالی که مخالفت با این اسلام هم مانند اسلام زمان رسول اکرم ص مخالفت با شخص پیامبر ومخالف با خداست چون این دو درطول همند نه درعرض هم.کاش میشدخیلی حرفهای دیگه روهم زد

    ناشناس Reply:

    عالی بود

  11. پیروز ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۲:۵۳ ب.ظ

    جدا تبریک می گم به افرادی که به خاطر یک عکس و آتش گرفتنش داشتند قیصریه ای رو به آتش می کشیدند اما عکس ناطق امامو آتتش زدند و بزرگان قوم هم بعدش آمدند و به یک خوش وبش بسنده کردند و حرفی در ضدش نزدند و از اون خوش و بش برای خودشون اعتبار کسب کردند.بمیرم آقا روح الله خمینی که خوش و بش با نوه ات هم براشون اعتبار می خره. اما نه این کار رو تو سخنرانیشون تقبیح کردند و نه تبری جستند. با منطق خودشون در برخورد با مخالفانشون این کار یکجور تایید به حساب میاد.شما ناراحت نکن خودتو زهرا خانم! ایشون که پشتش به عکسه بامنطق خودش این کارو تایید فرمودند و چی مهم تر از تایید ایشون برای شما؟

  12. مرضیه ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۳:۰۷ ب.ظ

    رفتارهای ایشون و همراهی ایشون با سران فتنه و اون همه هزینه برای کشور کج دهنی به ملت نبود؟ چه طور اعمال سید حسن غیر اخلاقی نبود نسبت به یه ملت؟ حالا جواب ملت به اون اعمال، غیر اخلاقی شده؟
    مردم با کسی رودربایستی نباید داشته باشن، هر کسی که دجار انحراف شده باید بهش نهیب زد تا شاید برگرده!

    ناشناس Reply:

    واقعا شما ها نمی فهمید که دارید بازی داده می شید؟
    پناه بر خدا. از این فتنه که شما رو در بر گرفته و فکر می کنید فتنه، ادعای تقلب پارسال بود.
    فتنه اینه که مثل معاویه دارند دین رو از دیندار جدا می کنند و برداشتهای مسموم خودشون رو به حلق مردم می دن
    پناه بر خدا

    مرضیه Reply:

    و واقعا شما هم نمی فهید دارید بازی داده میشید؟ حالا اگه بر فرض هم ما بازی داده میشیم توسط عناصره داخلیه نه اونایی که با کشورهایی که سابقه خیانتهای بزرگ به کشورمون رو دارن در ارتباط هستن. من ترجیح میدم فریب خورده خودی ها باشم تا فریب خورده خائنان!

    ناشناس Reply:

    دمت گرم

  13. عطیه ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۳:۱۱ ب.ظ

    منم خیلی دلم براش سوخت. مخصوصا زمانی که گفت هنوز ۲۰ سال از رحلت امام نگذشته!!! کاملا مشخص بود یه عده برای همین شعارها اجیر شدند!!
    و این جمله: مردم خواستند سید حسن فرزند امام باقی بمونه! جوک ساله!!! اگه امام زنده بود و فرزندش باهاش تفاهم عقیده نداشت. اینطوری تو جمع باهاش برخورد میکرد! آیا این رفتار با نوه امام با پاره کردن عکس امام فرقی داشت؟

    پیروز Reply:

    حالا جالب اونجاست که طرف انقدر ساده است که می گه آدم هایی که از شهرستان اومدند رو نمی شه سازماندهی کرد! اولا شما از کجا فهمیدی چند درصد شعار دادند و آیا اون ادمها از شهرستان اومده بودند یا نه؟ اگرسازماندهی نشده بود چرا رئیس جمهور گفت به بیانات مقام رهبری گوش می دیم مگه وزیر شعاره؟والا ما هم می رفتیم خیابون شعار می دادیم کسی هماهنگمون نکرده بود، یکی شعار می داد همه هم اون شعارو می دادند؟ واقعا فکر می کنی که این جماعت با این شناختی که توی این همه سال ازشون کسب کردیم می شه هماهنگ شده کاری نکنند! این جماعت با این همه شناختی که ازشون داریم چیزی به اسم خودسر دارند؟ حالا چرا سخنران بعدی این کار تقبیح نکرد؟ یعنی تاییدش کرد دیگه؟ حالا با منطق خودشون کی شاد شد؟ امریکا شاد نشد؟رسانه ای به قول خودشون امپریالیستی و مجاهدین خلق نشستند گریه کرددند؟ این منطق خودشون خیلی کار دست خودشونم می ده! حالا فکر می کنی اینها رو زهرا خانم نمی فهمه؟ نه عزیزم می فهمه…

    ناشناس Reply:

    آفرین.

    حمیدرضا Reply:

    افرین

    مجتبی Reply:

    سلام توجواب عطیه خانم وآقا پیروزبگم که اولا بین امام ونوشون خیلی فرق هست.وپاره کردن عکس این دو هم یکی نیست هرچند لزومی نداشت عکس نوه امام رو پاره کنن مردم.ثانیا اینکه اگرشما امام رو میشناختید میدونستید که اگرنوشون که هیچی پسرشون هم طرف مخالفین نظام رو میگرفت باهاش تعارف نداشت وبعد ازدادن فرصت اگه برنمیگشت بدترازاین کارو باهاش میکردچون هیچی برای امام مهمترازنظام وانقلاب اسلامی نبود.خیالتون راحت باشه.بعدشم بخاطرهمین زوداحساساتی شدن شمادخترهاست که تو بعضی کارها مثل قضاوت …بازیتون نمیدن.اصلا من هم موافقم منم دلم سوخت راستی کسی نپرسید که :نوه امام واقعا فقط بیست سال گذشته ازرحلت امام چرا انقدر زاویه پیدا کردید با مواضع امام؟؟واقعا تو بیست سال این همه زاویه بعیده!!راست گفتن فقط بیست سال گذشته!! راجع به برنامه ریزی هم باید بگم درسته مردم باهم کاملا هماهنگ کرده بودن تا نذارن کسی که طرف مخالفین نظام ورهبری رو میگیره وبعد دم از امام میزنه صحبت کنه.اصلا چرابایدصحبت کنه کسی که جانب مخالفین راه پدربزرگش رو میگیره . البته من حرف ومنطق رهبری روقبول دارم ومعتقدم انشاالله که اینا دارن اشتباه میکنن وروزی متوجه میشن اما فکرهم نکنیم نه نفاق یه گول بی شاخ ودمیه که ما مبتلا نمیشیم

    ناشناس Reply:

    ظاهرا شما بندگان خدا از مادر بویی نبردید که انقدرخانم ها رو تحقیر می کنید!

    حمیدرضا Reply:

    لابد تعیین کننده جهت پدربزرگ سید حسن احمدی نژاده نه توسلی و صانعی و بقیه نزدیکان امام

  14. حمید ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۳:۲۸ ب.ظ

    من از بعضی از تحلیل های دوستان در تعجبم / شاخص کلام امام است / سید حسن که مصون نیست / اون هم مصداق این کلام امام است که معیار حال فعلی افراد است /سید حسن وقتی در مقابل توهین به امام سکوت کرد این حرکتش اخلاقی بود / وقتی با مخالفین نظام نشست این حرکتش اخلاقی بود ؟؟/ و در مقابل خیلی از مسائل از خودش تحرکی نشون نداد این اخلاقی بود ؟؟/ بصیرت شما کجا رفته /

    ناشناس Reply:

    عزیز دلم، مشکل اینجاست که شما نمی دونین که مخالف نظام کیه. مخالف نظام کسیه که داره آبروی اسلام رو بر باد می ده. نجات اسلام در کاریه که سید حسن داره انجام می ده. بیدار بشین

    ناشناس Reply:

    عجب !

    حمیدرضا Reply:

    آفرین

  15. رضا ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۴:۲۸ ب.ظ

    یه سروسامونی به کامنت های جرثومه های فساد توی مطلب قبلیتون بدین.
    آدم خجالت میکشه کامنت ها رو بخونه.

    زهرا Reply:

    دقیقا کدومها؟ راستش خیلی زیادن من سرکارم فرصت نمیکنم بخونم. میشه کلمه بدین جستجوئ کنم پاک کنم مرسی؟

    رضا Reply:

    کاربری به اسم khoda چند تا کامنت گذاشته و سطح شعورشو نشون داده
    http://zahra-hb.com/1389/03/we-are-indebted-khomeini-for-islam/#comment-59886
    http://zahra-hb.com/1389/03/we-are-indebted-khomeini-for-islam/#comment-59885

    کاربر دیگه به اسم marg bar khameneh ee چند تا کامنت … گذاشتن

    جواب ها به این کامنت هم…
    http://zahra-hb.com/1389/03/we-are-indebted-khomeini-for-islam/#comment-59793

    کاربری به اسم hamid
    http://zahra-hb.com/1389/03/we-are-indebted-khomeini-for-islam/#comment-59754

    جواب ها به این هم …
    http://zahra-hb.com/1389/03/we-are-indebted-khomeini-for-islam/#comment-59720

    کاربر ناشناس که متنش رو نمیخوام اینجا تکرار کنم
    “ناشناس ۱۳۸۹-۰۳-۱۴، ۷:۴۵ ب.ظ”

    جوابهای این هم کم کم به جاهای باریک کشیده شده!
    http://zahra-hb.com/1389/03/we-are-indebted-khomeini-for-islam/#comment-59668

    کاربر azadeh
    http://zahra-hb.com/1389/03/we-are-indebted-khomeini-for-islam/#comment-59642

    علی ۱۳۸۹-۰۳-۱۴، ۲:۱۰ ب.ظ
    http://zahra-hb.com/1389/03/we-are-indebted-khomeini-for-islam/#comment-59638

    http://zahra-hb.com/1389/03/we-are-indebted-khomeini-for-islam/#comment-59858

    حمیدرضا Reply:

    به این میگن احترام به آزادی بیان
    یاد امام علی بخیر که بهش فحش میدادن ولی حقوق بیت المال طرف رو قطع نمیکرد

    RFL Reply:

    در پست قبلی شما “اعضای بدن” زیاد به کار رفته لطفا حذف کنید درسته تعداد نظرات بالاتر میره ولی کیفیت نداره
    همه بهم فحش ناموسی دادن
    من فکر می کنم ماجولی که شما استفاده می کنید برای گرفتن نظرات مناسب نیست
    با توجه به اینکه شما از wordpress استفاده می کنید و با توجه به کثرت ماجولهای مناسب لطفا تصحیح بفرمائید.
    در ضمن در مورد این پست باید بگم:
    لازم بود مردم با سید حسن این کارو بکنن تا حساب کار دستش بیاد.
    راستش به نظر من اخلاق این نیست همه رو تائید کنی
    این عکس العمل پاسخ طبیعی مردم بود در جواب کارهای سید حسن.
    در ضمن در حال حاضر بیت امام خمینی (ره) موضع خوبی در قبال مسائل سیاسی نداره و جالب اینجاست نظراتشون ۱۸۰ درجه با نظرات امام فرق داره.
    اگر خود حضرت امام زنده بودند قطعا مطمئن باشید قبل از اینکه مردم همچین کاری بکنن تو دهن سید حسن میزدند.

    ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان

    راستش شما تو این پست نشون دادید که خیلی دل نازکید من توصیه ای می کنم برادرانه،اگر از من، برادر کوچک خودتون بپذیرید :
    “سعی کنید علاوه بر تشخیص خوب از بد ، بد رو هم از بدتر تمیز بدید این کار به مراتب ظرافت بالاتری میخواد این باعث میشه به موقع و به جا دلسوزی کنید”

    ناشناس Reply:

    نه برادر، شما خیلی ساده ای که فکر می کنی اگر خود امام زنده بود می زد تو دهن سید حسین
    بهتر نیست اول دهان مبارک تون رو آب بکشید بعد کمی فکر کنید؟؟

    لیلی Reply:

    خب امام که زنده نیست از طرفش نمیتونی حرف بزنی.
    این که از مواضعش معلومه که هرکس هر قسمت که ازش خوشش بیاد میگیره

    حمیدرضا Reply:

    من نمیدونم این مردم خیلی خیلی زیاد چرا وقتی احمدی نژاد به شهرشون نمیره به استقبالش نمیرن
    مثلا تو تبریز بعد انتخابات (بخونید انتصابات) آبروش رفت

  16. عادل ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۵:۱۲ ب.ظ

    تو این یک سال کارهای غیراخلاقی کم نبوده… جون آدمها، شرافت انسانی ، اخلاق و مردانگی و خیلی چیزهای دیگه ارزون شده …

  17. ناشناس ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۵:۴۳ ب.ظ

    در جمهوری اسلامی اخلاق یعنی دروغ, ریا, قتل , تجاوز,هتک حرمت,دزدی, گداپروری و امثال این. و با این وجود عمل این عزیزان عین اخلاق است. به ادبیات و طریقه ی حرف زدن رهبر معظم! و ریس جمهور مردمی نگاه کنید تا دوباره معنای حرف زدن اخلاقی آن هم مطابق اسلام ناب محمدی! را متوجه شوید..

    ناشناس Reply:

    برو بابا بگذار باد بیاد
    این حرفها رو شب زنگ بزن بی بی سی و صدای امریکا به اونها بگو
    بیچاره ها اونجا از بس بیکارند مست می کنند می افتند روی هم گهگاهی که یکی شون خیلی بهش فشار! میاد اسمش را می گذاره تجاوز و میره شکایت می کنه .(در تازه ترین مورد در صدای امریکا بین م. فلاحتی و ا.ستاکی اصطکاکی! پیش اومده بود )
    من به آقای کروبی پیام دادم در شرایطی که به هیچ رسانه ای اعتماد نیست خودش دست به کار بشه این خانم را معاینه کنه!

    ناشناس Reply:

    چقدر شما بی ادبید.
    شاید این کامنت ۱۰۰% درست نبوده اما مقدار زیادیش با حقیقت سازگاره.
    شما هم برو کنار بذار هوا بیاد…

    حمیدرضا Reply:

    به این میگن جواب دندان شکن احمدی نژادی ها و طرفداران حکومت اسلامی نه جمهوری اسلامی
    مرحبا به استدلالتان با این طریق حرف زدن شرط میبندم سه روزه اسلامو به تمام جهان صادر میکنین
    به خدا خیلی از حاکمان استعمار گر اسراییل و آمریکا به مراتب شرف دارن به شما و طریقه حرف زدن شما
    این روش حرف زدن رو حتما از ذوالنور و رسایی یاد گرفتین که ….

  18. تاکاشی ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۶:۴۳ ب.ظ

    من هم کاملا با شما موافقم.نمی دونم چرا تحمل شنیدن حرف های دیگران رو ندارند . . . !!!!

  19. RFL ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۷:۱۲ ب.ظ

    دوست عزیز بهتره بگید اسلامی که من شناختم
    حرفهاتون مثل یه مسیحی میمونه که در کوههای راکی زندگی میکنه و اخبار ایران رو داره از رادیو و تلویزیون دنبال می کنه.

    ناشناس Reply:

    شما از کارکنان رادیو بین المللی فرانسه نیستید؟

    حمیدرضا Reply:

    برادر من کمی به جامعه بیا تا با واقعیت روبرو بشی
    ملت گرسته هستن
    چنایت و فحشا ناشی از فقر داره غوغا میکنه
    مردم هر روز دارن از اسلام دورتر میشن
    چندین و چندنفر رو میشناسم که به مسیحیت و زرتشتی تغییر دین دادند
    دلایل اینا چیه
    آیا از اسلام من و تو مدعی مسلمونی نیست
    آیا از بیکفایتی و دروغگویی حاکمان ما نیست
    انصاف داشتن هم به خدا خصیصه خوبیه
    لابد تورم و فقرو بیکاری و ستم به اقلیت ها و جنایات و فحشا و … هم به خاطر فتنه و سران فتنه است.
    اگه مسلمونی به نماز جماعت و صلوات بعد نماز باشه که به مولا قسم خوارج از همه مسلمونترند

  20. ناشناس ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۷:۳۲ ب.ظ

    اولا که بی احترامی من ندیدم
    بعدشم سید حسن می توانست رهبر بعدی باشه اما با نشستن و چایی خوردن با فتنه گران اعتماد ما رو از بین برد

    ناشناس Reply:

    aakh seyd hasan nafahmid shoma rahbaro entekhaab mikonid ke say dar jalbe etemaad e shomaa daashteh baashe!!!!

    ناشناس سوم Reply:

    من کشته این کامنت تو هستم ناشناس دوم. به جان خودم همین یک جمله ای که گفتی همه مصیبت رو یک جا می گه. همه رو. توضیح بیشتر نمی دم. چون اگه کسی مثل ناشناس اول باشه که خب کلاً نمی فهمه چون تفکر دیکتاتوری رو در همون جمله ش بیان کرده…

    ناشناس Reply:

    aakheh mosibat ke yeki dotaa nist engaar hichkas nemidooneh rahbare feli chejoori entekhaab shodand!! az key taahaalaa inaa baa ghomo khish e emaam khoob boodand ke in yeki taazegi daashteh baasheh…oon aadamaaye ke enghelaab o baa aghide ee ke khodeshoon daashtand be natijeh resoondan yaa al’an faraari and yaa zendooni and yaa saraane fetne and!!! harchand kaari be asle dorosti yaa ghalati e enghelab va beyte rahbar nadaaram…naashenaase doyyom:)

    حمیدرضا Reply:

    برادر یا خواهر من
    رهبری اگه جز به حق گوییو حق جویی بشه که فایده ای نداره
    خوب معاویه هم رهبر بود

  21. مرتضی ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۸:۰۳ ب.ظ

    حال و روز فتنه سبز به زبان شعر !!

    فتنه سبز
    این فتنه سبزینه پوش،هرگز نمیگردد خموش
    طباخ آن بیگانه است،از کارتر و ریگان وبوش

    از مهره های داخلی ، دارد همیشه عاملی
    آخوند و رپ و فوکولی،گنجی کدیور وسروش

    طلحه زبیر و عمروعاص ، بودند ز یاران خواص
    مکر و ریا آخر چه کرد؟ در حفظ جان رفت آبروش
    ماکو سرخس وچاه بهار، ایران سراسر دینمدار

    در شهرک غرب و ونک ،بودند کسانی چون وحوش
    آنان که دادند جام زهر ؛ از ضعف ایمان وبصر
    گفتند به رهبر این زمان ، اینک تو هم قدری بنوش
    شد نوبت رقاصه ها، بوده فریب آن قصه ها
    آن مخملی باف از قدیم ، بوده هم آواز گوگوش

    شرمی نما ای بی وفا ، کم کن نفاق و حیله را
    گشتند خواص بی بصر ،با خائنین دین فروش
    روزی تو بودی با ولی ، خطت جدا گشته ولی
    یاران فرامش کرده ای، یا قپه های روی دوش

    شیطان چه زیرک آمده ، با چهرهء شک آمده
    در کاخ سبز اموی ، ازبهر دین دارد خروش

    سرمنشا این فتنه ها ، باشد درون سینه ها
    عمرت دگر طی کرده ای ، در راه دین قدری بکوش
    در کشور آل علی(ع) ، بر دشمنانش مایلی؟

    در روز عاشورا چرا ، گشتی چنان شمر چموش
    در روز قدس با دشمنی ، هم سنگر اهریمنی

    آیا تو یار میهنی ، کارت به دشمن خورده جوش

    حرف دو پهلو میزنی ، نامه به رهبر میزنی
    دشمن برای تفرقه ، گشته سراپا جمله گوش

    جا ماندگان از قافله ،بودند به فکر فایده
    (طوفان)ملت نه(۹) دی ،اما از آنها برده هوش

    وبلاگ الله کرم

    حمیدرضا Reply:

    آقایون بگن داره بهشون وحی میشه ما رو راحت کنن دیگه
    آخه اینکه درست نیست خودتو امیرالمومنین بذاری و بقیه ناکثین و قاسطین و مارقین
    مگر نامه به رهبر نوشتن ایرادی داره
    عزیز شاعر یا شعر دوست من گویا تا حالا یکبار هم نهج البلاغه نخوندی ها

  22. حمید ۱۳۸۹-۰۳-۱۶، ۹:۰۸ ب.ظ

    سلام

    منم قبول دارم کار درستی نبود ولی ….سعدی بهتر میگه

    به دهقان نادان چه خوش گفت زن:
    به دانش سخن گوی یا دم مزن

    مگوی آنچه طاقت نداری شنود
    که جو کشته گندم نخواهی درود

    چه نیکو زده‌ست این مثل برهمن
    بود حرمت هر کس از خویشتن

    چو دشنام گویی دعا نشنوی
    بجز کشتهٔ خویشتن ندروی

    مگوی و منه تا توانی قدم
    از اندازه بیرون وز اندازه کم

    نباید که بسیار بازی کنی
    که مر قیمت خویش را بشکنی

    وگر تند باشی به یک بار و تیز
    جهان از تو گیرند راه گریز

    نه کوتاه دستی و بیچارگی
    نه زجر و تطاول به یک‌بارگی

    ….
    به نظرم مردم رو ایشون به واسطه نسبت فاملیشون با حضرت امام قبول دارن وگرنه نه سن ایشون و نه سابقه ایشون در سیاست قابل توجه است…بنابراین خودشون هم باید شان خانواده امام رو حفظ کنن…اون عکسهایی که از ایشون در اون عروسی منتشر شد (جدا از اینکه چه کسانی در اون مهمانی بودن) در شان کسی که منتسب به خانواده امام هست،نبود…تصور کنیم که آیا کسی مثله حاج احمد آقا در چنین مجالسی (از نظر تجمل گرایی و …) شرکت میکردن؟؟

    والسلام

    ناشناس Reply:

    حرف هایت خوب است ولی این بی حرمتی نبود بلکه یک هشدار و یک امر به معروف بود

  23. مجتبی ۱۳۸۹-۰۳-۱۷، ۱۲:۳۴ ق.ظ

    ساراخانم اشتباه میکنی.اگرمنطقی داری حاضرم باهات بحث کنم

  24. حمید ۱۳۸۹-۰۳-۱۷، ۱:۵۴ ق.ظ

    من که با وجودم درک کرده ام که سیاست ننه و بابا نداره. مطمین باشید که این که مردم میبینند تنها یکی از صد چیزی هم نیست که در اتاق خلوت سیاسیون میگذره.
    جمیع مردم باید با فکر و منطق تصمیم گرفته و سپس عمل نمایند….. واین را میدانم که تنها امام-امام بود ودیگر هیچ…..
    البته حفظ حرمت نوه ی امام واجب است ولی به گفته ی قدما حرمت امام زاده را باید متولی آن نگه دارد! و سید حسن میبایست در مجموع سنجیده تر عمل نماید.

  25. مهدی ۱۳۸۹-۰۳-۱۷، ۲:۱۵ ق.ظ

    اونایی که میگن خط امام و ازش پیروی میکنند به نظر اونا هر کسی در مخالفت با اونا کشته بشه حقشه و کسی هم بخواد در برابر اونا وایسه مرتد و خاین هست این بسیجیها ادعا دارند راه امام باید به هر طریقی ادامه داشته باشه و هر بلایی سر هر کسی اومد حقشه و هر کسی هر کاری کرد اخلاقیه
    والله تو کشورهای دیگه با رییس جمهور مخالفت میشه و حذب و گروه دارند شماها خیلی میخواهید ثابت کنید ملت ما یکی هست در حالیکه نیست اونایی هم مخالفت میکنند به خاک و خون کشیده میشند تا دیگرانی که مخالفند عبرت کنند مهم این نیست که اون جمع اونجا بود سازماندهی شده بود یا نشده بود مهم اینه که اگه اینکار با احمدی نژاد صورت میگرفت عزای عمومی اعلام میکردید در بوق کرنا میکردند یا اینکار با یکی از موافقان دولت صورت میگرفت همین اعمال تکرار میشد ولی اگه اینکار با امثال کروبی هاشمی خاتمی و موسوی انجام میگرفت جمعیت ده هزار نفری تبدیل به میلیونی میشد و هلهله و بوق و کرنا نیز به ان اضافه میشد حکومت شما اینطور اداره میشه مخالف باید بمیره حالا هر کی باشه از هر سنی باشه نوه امام باشه کودک باشه پیرمرد باشه هر کی میخواد باشه باید بمیره به خاک و خون کشیده بشه
    بله شماها هر چی میگید درسته مردم میخواستند اونو راهنمایی کنند حق با شماست
    فقط یادتون باشه حناتون دیگه رنگی نداره

    ناشناس Reply:

    حذب و گروه ؟؟!!

    حمیدرضا Reply:

    چرا به جای پاسخ منطقی مسخره میکنی؟

  26. سوال ۱۳۸۹-۰۳-۱۷، ۲:۲۹ ق.ظ

    حجیت کلام و رفتار یه آدم از کجا میاد؟ آیا این آیه درباره آقای خمینی بود که “ما ینطق…”؟شاخص کتاب خدا و سنت رسوله و کارهای افراد ، همه افراد بلا استثنا با اون سنجیده میشه.

  27. میلاد ۱۳۸۹-۰۳-۱۷، ۵:۴۷ ق.ظ

    دو خط پست نوشتی چه عزاداری زیرش راه افتاده خدا شانس بده رونوشت به جک :))))

  28. mehdy ۱۳۸۹-۰۳-۱۷، ۱۰:۴۲ ق.ظ

    bah zahra khanoom rajanewsam ke mikhonid :)

    mohem ineke ke kasy bazdasht nemishe

    hala agar tarafdarane mousavi inkaro mikardan sedaye hamin seda simaye khodemon miraft bala ke eybaba ina hata ehteram rooze ertehale emamo negar nemidaran

    mamlekate be in golo bolboly chera be ayande omidvar nabashim felan nobate hazfe khanevadeye khomeini nobate bady kiye khoda midone

  29. پریزاد ۱۳۸۹-۰۳-۱۷، ۱۰:۵۰ ق.ظ

  30. ناشناس ۱۳۸۹-۰۳-۱۷، ۱:۲۹ ب.ظ

    اگر این عده قلیل بودن چرا بقیه نتونستن ساکتشون کنن یا توس شعراشون گمشون کنن

    لیلی Reply:

    بستگی داره که بقیه کجا باشن
    تو گرما یا توسایه
    شاید بقیه انتظار این حرکت رو نداشتن که بخوان عکس العملی نشون بدن.
    ضمنا بیشتر جمعیت از شهرهای دیگه اومده بودن که خیلی با شعار و راهپیمایی آشنا نبودن

  31. مسافر ۱۳۸۹-۰۳-۱۷، ۳:۰۸ ب.ظ

    سلام
    این حرف یعنی چی؟
    من این قیافه رو خوب می شناسم، یعنی بارها گرفتمش.

  32. باربد توانا ۱۳۸۹-۰۳-۱۸، ۲:۲۸ ق.ظ

    شما می گویید سازماندهی شده نبود؟ از چند روز قبل آقایان شعارهایشان را در وبلاگهایشان گذاشته بودند .
    شب قبل در مساجد خاصی اطلاعیه پخش کردند و تهییج کردند باز هم می گویید سازماندهی شده نبود؟؟
    اینکه سازماندهی شده بود را آقای دوربینی معروف هم فهمید و کنار همین افراد ایستاد تا عکس و فیلم بگیرد.
    برای آن کسانی که دم از مردمی بودن این هتک حرمت می زنند می گویم که عزیزان سطح شعور مردم خیلی وقت است که بالاتر از درک و منطق و استدلالهای خنده دار شما رفته است بخود بیایید.
    این رفتارها و بی اخلاقیها برای هیچکس عزتی نیاورده برای شما هم نمی آورد.
    کافی است صحنه افراد خاصی که جلوی جایگاه بودند و شعار می دادند و دوربین کرین سیما هم مدام آنها را نشان می داد چند بار دیگر ببینید خودتان می فهمید که رفتارتان چقدر کمیک و بی ادبانه بود.
    شعار دادن همان افراد هم موقع سخنرانی آقای خامنه ای هم از فرط اغراق و مصنوعی بودن مرغ پخته را خنده می انداخت.
    در آخر نه خاتمی مل… است و نه مهندس موسوی و شیخ کروبی سران فتنه ، این شما هستید که خودتان را بخواب زده اید و بیدار هم نمی خواهید بشوید.

  33. ناصر ۱۳۸۹-۰۳-۱۸، ۲:۳۵ ق.ظ

    دوست دارم به این سینه چاکان اخلاق و سیدحسن بگویم اینکه در خیابانها شعار علیه رئیس جمهور و رهبری بدهندحتما اخلاقیست در ضمن شما ها می توانسیتد سازماندهی شده تشریف بیاورید در حرم و کمی اندام نازنینتان را از پای مبارزه سایبری تان تکان بدهید و بیایید در حرم و در ضلع شرقی سازماندهی شده از سیدحسن دفاع کنید دیگر این قدر هم مبارزه سایبری را از پای کمپیوتر ادامه ندهید که بخواهید فقط خودتان را راضی نگاه دارید شما حتی برای امام احترام قائل نبودیدی که در مراسم وی شرکت کنید فقط ابزاری می خواهید برای اینکه به بقیه اعتراض کنید والا مگر شماها نبودید که می گفتید هیچ چیز مقدسی وجود ندارد حالا چطور ظد سیدحسن مقدس شده است؟؟؟؟

    لیلی Reply:

    خب نمیشه که ۷۰ میلیون آدم پاشن بیان حرم که
    عجب توقعی داری شما
    من که اصلا طاقت گرما و شلوغی رو ندارم.اگر برم حرم باید مستقیم خودم را به پایگاه های سیار اورژانس معرفی کنم

  34. ناصر ۱۳۸۹-۰۳-۱۸، ۲:۳۸ ق.ظ

    ببو جان امام حسین به خاطر نوه پیامبر بودن نبود که مورد احترام ماست به خاطر این است که ایشان امام معصوم می باشد حالا شما بگو ببینم پس از امام راحل ایشان فرمود خاندان من حکومت کنند؟؟ اصلا سیداحمد خمینی در مورد رهبری چه گفت؟؟ حالا شما داری حکومتی که همان رهبر حاکمبت آن را دارد به شمر و یزید مشابه می کنی و بعد هم مدافع سیدحسن هستی اما روش و ساختار و حتی فردی که همان امام تایید کرده است را رد می کنی این دیگر خیلی تراژدیک است

  35. لیلی ۱۳۸۹-۰۳-۱۸، ۱:۵۳ ب.ظ

    من یه سوال بپرسیم؟؟
    این مردم کین که همه از زبون اونها حرف میزنن؟
    مردم طرفدار فلانی اند و مردم از فلانی انتظار دارن
    کی میتونه وکیل مردم باشه و از طرفشون حرف بزنه
    فکر نمی کنم هر کدوم از ما صلاحیت داشته باشیم که بگیم مردم از فلانی خوششون میاد یا طرفدارشن یا از یکی بدشون میاد
    چون هر کس هر گرایشی که داره با افراد مشابه وهم خط خودش رفت و آمد میکنه و اون وقت فکر میکنه که در اکثریت هستن

    روح الله Reply:

    مردم واقعی آنها هستند که در صندوق های رای دیده شدند.

    لیلی Reply:

    خب مشاهده و برداشت من از صندوق رای با شما متفاوته.
    چون هر محله و هر شهر و هر روستا طیف خاصی داره

  36. ناشناس ۱۳۸۹-۰۳-۲۰، ۱:۴۵ ق.ظ

    زهرا خانم این یک امر به معروف ونهی از منکر برای سید حسن و سران فتنه بود. البته سعه صدر خوب است.به قول شاعر آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا. ولی به قول خیلی از بزرگان دیگر. با دشمن کج اندیش مشکل بود مدارا .به نظر شما کسانی که بعد از انتخابات خواستار ابطال انتخابات شدند و بدون مدرک بر سر اسرار خود پا فشاری کردند دشمن این انقلاب نیستند. آیا کشیدن مردم به خیابانها وکشته و شهید شدن برخی از مردم به غیر از فساد فی العرض است آیا هامیان اینها که از قوقوش مطرب تا سروش کافر و یا آمریکا و استکبار و یا …هستند.به غیر از دشمن کج اندیش و محارب هستند.به نظر من سران فتنه دشمنان داخلی هستند که از دشمنان خارجی هم بدتر هستند.وبه فرموده امام میزان فعل افراد است نه گذشته آنها.البته بعضی هاشون گذشته چندان موجهی هم ندارند. آیا وقت آن نرسیده که جناب سید حسن دست از حمایت اینها بردارد و بترسد از روزی که در قیامت با اینها مهشور شود. که این فرموده قران است.وحتی در روایات آمده است که حتی اگر کسی به سنگی دلبستگی داشته باشد با آن سنگ مهشور خواهد شد. امیدوارم که جناب سید حسن به دعا و امر به معروف این مردم از خواب غفلت بیدار شود و لا اقل به وصیت پدر بزرگوارش عمل کند.

  37. ناشناس ۱۳۸۹-۰۳-۲۰، ۱:۵۳ ق.ظ

    کلام امام : اگر احمد من هم خلاف کرد باید مجازات شود . ودر جایی فرمودند اگر خود خمینی هم از اسلام و انقلاب فاصله بگیرد این مردم خمینی را هم حظف خواهند کرد. ودر کلامی دیگر فرمودند. میزان حال فعلی افراد هستند. نه گذشته آنان. والسلام. زهرا خانم امیدوارم موفق باشی.

  38. ناشناس ۱۳۸۹-۰۳-۲۰، ۲:۱۵ ق.ظ

    در نوشته هات اشاره کردی اصلا کاری به جریانات سیاسی و اینکه الان کی مقصره یا کی محق هست و غیره و ذلک ندارم الان، وقتی این قیافه سید حسن رو دیدم خیلی دلم براش سوخت. من این قیافه رو خوب می شناسم، یعنی بارها گرفتمش. یک حالتی هست بین استیصال شدید و تلاش برای نریختن اشک و در عین حال حفظ ظاهر که آخریش از همه سختتره. خلاصه اینکه اخلاقی نبود اینکار….در جوابت باید بگویم که چرا به جریانات سیاسی کار نداری وباید حق گفته شود .با توجه به این که الان حق کاملا آشکار است که در دو نظر بالا آن را کاملا توضیح دادم. ثانیا دلسوزی تو موجه است چون تو دختر هستی و این یک امر طبیعی است. ولی باید انسان عاقل به دنبال عقل باشد نه احساسات امیدوارم حرفهای برادر دلسوزت را قبول کنی.وبدانی که انسانهای روحانی نما در این جامعه زیاد هستند البته سید حسن را نمی گم ولی سید حسن با همراهی آنهاخود را خراب کرد که البته اگر این روحانی نما ها وسران فتنه به قدرت برسند . اکثر طرفداران آنها حتی به خود آنها هم رحم نمی کنند. چه برسد به خود سید حسن وآرمان های آن پیر مرد فرزانه که پدر بزرگ سید حسن باشد.

  39. aaa ۱۳۸۹-۰۳-۲۱، ۱:۳۴ ب.ظ

    می خوای خبر رو برسونی به رجانیوز لینک می دی آره؟؟ توی روح نوشتت اینه که خوردش کنی حسن خمینی رو آره؟؟ ببین ما اینارو می گیریم عوضی، هرچند خیلیام هستن که نمی گرن، تا اونجا که می تونم در مورد تو و وبلاگ کثافتت همه رو آگاه می کنم. خییییلی کثافتی، مزدور کثافت.
    این جنگ کس شعر نرم که اینا می گن، درست باشه یا نه تو یکی استادشی، تو یکی خیلی استادانه داری کار می کنی عوضی. در حیرتم مردم ساده ما چقدر بیچاره اند :((

    مرضیه Reply:

    در حیرتم که چقدر بعضی ها می تونن بی شخصیت باشن. شما اگه دوست نداری می تونی نخونی.
    هر کسی حق داره نظر خودشو توی وبلاگش بنویسه. شما با ایشون موافق نیستی نباش ولی حق نداری به کسی توهین کنی!!

    ناشناس Reply:

    جناب aaa که در بالا نظر توهین آمیز دادی از شما وجریان شما چنین بی ادبی بعید نیست.حقا که لیاقتتون رو دارید نشون میدید.