جادوی آرایش و لباس شیک بر روی زیبایی

* هرچند من از بلوندها زیاد خوشم نمیاد (فقط سبزه ها) ولی اسکارلت جوهانسون از لحاظ زیبایی چهره و هیکل به نظرم واقعا بی نظیره (البته بعد از هنرپیشه محبوب من یعنی مونیکا بلوچی)، اما همونطور که میدونیم مدل لباس و آرایش انتخابی، تاثیر خیلی زیادی روی نشون دادن این زیبایی داره. برای مثال، با یه لباس شلخته هم هیکل آدم بد نشون داده میشه، هم چهره اش، ولی با یک لباس شکیل و یه مدل موی مناسب نمای بهتری از چهره و اندام نشون داده میشه.

* برای مثال این عکسی از اسکارلت جوهانسون هست در فرش قرمز فیلم روح:

* و اینهم عکسی دیگر از همین هنرپیشه در یه تبلیغی:

* تازه اینم یک نمای نزدیک از چهره اش با یک آرایش غلیظ تر (نکته انحرافی: به محل آویزون کردن گوشواره اش توجه کنین:دی). می بینین که اصلا جذابیت چهره و اندام تو این عکسها قابل مقایسه باهم نیست! حالا این آدم که ذاتا خیلی خوشگله، ولی در کل میخوام بگم در مورد همه آدمها این مورد صدق میکنه. شاید برای همین تلگراف زمانی نوشته که ظاهر زیبای بیشتر از ۹۰ درصد زنها ساختگی است و زیبایی هر ۹ زن از ۱۰ زنی که میبینیم و اونها رو زیبا میپنداریم تقلبیه:دی

* تازه یه چیز دیگه ای هم هست، اکثر آقایون فرق بین یک زنی که آرایش کرده رو با یک زنی که آرایش نکرده تشخیص نمیدن! جدی میگم! چند وقت پیش یه عکسی از مراسم عروسی یه خواننده تو فرندفید گذاشته بودن، اکثر آقایون زیر فیدش نوشته بودن که «دخترای ایرانی یاد بگیرین!! ببینین عروسش در حالیکه هیچی آرایش نداره، چقدر خوشگله!» بعدش همه خانما تذکر دادن که ای بابا، اصلا عروسه فول آرایشه! من حتی دقیقا میتونستم بگم از چه مارکی و به چه میزان از هر ماده آرایشی استفاده کرده:D

* رو همین اساس من معتقدم زنها و دخترهای ایرانی به نسبت سایر زنهای کشورهای دیگه خیلی خوشگلن، یعنی حتی خوشگلتر از اون چیزی هستن که ظاهرا دیده میشن، چون اولا خیلی از زیباییهاشون دیده نمیشه (و یا به دلیل اجبار و یا دلایل عقیدتی دلشون نمیخواد دیده بشه) و در ثانی اون بخشهایی از زیبایی شون که دیده میشه، کامل و اونطوری که باید دیده نمیشه! چی شد:دی مثلا قیافه خیلیا رو وقتی تو یه مجلس زنونه میبینیم، اصلا با قیافه بیرونیشون قابل قیاس نیست! یعنی میخوام بگم خیلی از زنها و دخترهای ایرانی وقتی یه لباس شب خوشگل میپوشن و یه کم به خودشون میرسن، از صد تا از این هنرپیشه های هالیوودی خوشگلتر میشن!
همین لباس و آرایش روی یه چهره زشت، میتونه اونو معمولیش کنه و یه چهره معمولی رو عالی! چرا راه دور بریم؟ این پاریس هیلتون آخه چیش خوشگله که اینقدر معروفه من نمی فهمم؟ باور کنین خیلی از دوستای من قیافه شون هزاران بار خشگلتر از این دختره ست:دی منتها خوب دیده نمیشه! بعدشم مثلا تصور کنین الان اینایی که معروفن مثلا بریتنی اسپیرز یا پاریس هیلتون یا ریحانا و یا بیانسه بیان یه روسری بذارن رو کله شون و یه مانتوی گل و گشاد هم بپوشن!! خداییش یه لحظه تصور کنین ببینین چقدر زشت میشن:-& اونوقته که قدره زنها و دخترای ایرانی رو میدونین که علیرغم اینهمه پوشیدگی و این لباسها چقدر خوشگل به نظر میان:) البته منهای اونایی که با آرایشهای جیغ شبیه اجنه میشن:دی =))

* مطلب مرتبط:
- این مجالس فشن زنونه!
- از یادداشتهای یک دختر طرفدار زیبایی طبیعی
- این دخترهای مصنوعی

* پانوشت: به جان خودم خیلی سعی کردم یک عکس بچه مثبتیانه تری از اسکارلت جوهانسون بیابم، ولی خوب نشد، همه عکساش به دلایلی (چنانکه افتد و دانید) ۱۸ پلاس بودن! :دی

۱۱۲ نظر

  1. مسافر ۱۳۸۷-۰۹-۱۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ

    سلام.

    فکر کنم مجلس زنونه هست. ما رفتیم.

    جواب به این نظر

    مسافر Reply:

    الله اکبر، جل الخالق.
    عجب امکاناتی اومده. میشه به نظر دیگران جواب داد! :)

    جواب به این نظر

  2. حامد «آسمان نقره ای» ۱۳۸۷-۰۹-۱۳، ۱۰:۰۴ ب.ظ

    سلام
    قبول دارم که اونا ۱۰۰ درصد آرایشن
    اما مقایسه ایرانی ها با اونا اشتباهه
    نژاد ما کاملا فرق داره.
    ما زرد پوست آسیایی اونا سفید پوش آمریکایی (انرژی هسته ای حق مسلم ماست)

    اصلا اونا خوشگلترین مانتوهای ایرانی رو بپوشن حال آدم از دیدنشون بهم میخوره. چه برسه به اینکه آرایش هم نکرده باشن
    در ضمن اگه یه ساعت تو جاهای شلوغ و باکلاس شهر بگردید تعداد زیادی از این مدل های زیبای نقاشی شده رو مشاهده میکنین.
    پاریس هیلتون هم موافقم اصلا خوشگل نیست. و این هم که از اون بدتر اون لباسش هم رو فرش قرمز خیلی زشته! :دی
    من هم مونیکا بلوچی رو دوست میدارم!
    اصولا من موافقم با همه چی!!
    یه سری دیگه هم هستن که به نظرم واقعا زیبان که البته یا اسمشون رو نمیدونم و یا اینکه خاطرم نیست.

    جواب به این نظر

    زهرا Reply:

    وا کجا ما آسیایی ها زرد پوستیم؟ فقط آسیای شرقی زردپوستن!
    ضمن اینکه مگه همه زردپوستا زشتن؟
    در ثانی خیلیم دلشون بخواد، اصلا من معتقدم آریایی ها یا اصلا به طور کلی چهره های شرقی بهترین و میلح ترین نوع چهره هان. خیلیم دلشون بخواد :دی

    جواب به این نظر

    حامد «آسمان نقره ای» Reply:

    من کجای حرفم نوشته آسیایی ها زشتن یا ما ایرانی ها زشتیم.
    اما در تقسیم بندی های نژادی به ما هم میگن زرد پوست. سفید پوست که نیستیم.

    من هم دختر ایرانی بیشتر دوست دارم!

    جواب به این نظر

    میم Reply:

    اقای حامد عزیز بد نیست کمی بیشتر مطالعه کنید به ما نمیگن زرد پوست. بلکه ما نژاد جدای میدل ایست (خاور میانه ) رو داریم کا اینکه در خیلی موارد ما در رسته امریکای لاتین دسته بندی میشیم.
    ایا میشه به همه اسیا گفت زرد پ.ست در حالیکه هندی ها اینقدر پوستشون تیره است؟

    کلا نمیدونم چرا هر جا از شما کامنت خوندم به نظرم اومده خیلی مطالعه نداشتید. البته شرمنده که اینقدر رک گفتم ها. به هر حال امیدوارم اشتباه کرده باشم

    جواب به این نظر

    حامد «آسمان نقره ای» Reply:

    بابا من مطالعم کجا بود.
    یه چیزی میگم شما که اهل مطالعه هستید آگاهم کنید.

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    kheili bahal bood hamed, damet garm!!

    فرزاد Reply:

    ولی درصد بالایی از ایرانیا (خصوصا در سازمانها و ادارات دولتی) دماغ سایز فشن، دندونهای مرتب، فک زیبا، جنس موهای خوب دارند که خوب این اصلا قابل انکار نیست.

    جواب به این نظر

  3. حامد «آسمان نقره ای» ۱۳۸۷-۰۹-۱۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

    قبلی خط پنجم اشتباه لپی تایپی پیش اومد :
    “ما زرد پوست آسیایی اونا سفید پوست آمریکایی”

    جواب به این نظر

  4. مجتبی ۱۳۸۷-۰۹-۱۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

    چه پست جالبیه. موردی که تو ایران تاسف آوره اینه که مصرف گرایی در زمینه رآرایش بسیار زیاده و این خیلی بده توی خاورمیانه و در آمار کلی ایران جزو کشورهایی است که زنانش اینطور و به این شدت آرایش می کنند. باورت نمی شه. یه سالی که تو تهرون زلزله اومد ما از آپارتمان که توی یه مجتمع بود سریع اومدیم پایین و دیدیدم و مادر و دختر آرایش کرده و اینا اومده بودن پایین و بعد دیدیدم کل زنا آرایشی بودن. اینا یا سریع آرایش کردن یا از همون صبح اول صبح آرایش کرده بودن. کلا بعضی زنا وقتی میخوان سوپر سر محل برن هم آرایش می کنن. اونم شدید در حدعروسی
    یه دلیل این مصرف گرایی خصوصا در زنان که در کشورهای اروپایی هم دیده نمیشه به یان شدت، عدم اعتماد به نفسه. از توییتر بازم ممنونم که باعث شد آپ شدن بلاگت رو متوجه بشم

    جواب به این نظر

    حامد «آسمان نقره ای» Reply:

    اونطوری که من فهمیدم و دیدم حدود ۷۰ درصد از خانوم ها تنها هم که باشن و نخوان بیرون برن بازم آرایش میکنن. پس اون مورد زیاد عجیب نبوده.

    جواب به این نظر

    میم Reply:

    در خارج از ایران هم زن ها مصرف مواد ارایشیشون بالاست منتها نوع ارایش فرق داره.
    من خودم یه دختر ۱۹-۲۰ ساله سوئدی رو دیدم که تو کیفش ۴ مدل ریمل بود. که هرکدوم به یه دردی میخوردن. کدوم دختر ایرانی اینجوریه؟
    یا یه دختری رو دیدم که از استخر که داشت میومد بیرون ۴ مدل مداد چشم رو روی هم کشید. کدوم دختر ایرانی اینجوری؟

    جواب به این نظر

  5. راهنما ۱۳۸۷-۰۹-۱۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ

    به رنگ و آب و خال و خط، چه حاجت روی زیبا را

    جواب به این نظر

  6. زهرا ۱۳۸۷-۰۹-۱۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ

    ببینم هیشکی فهمید من این پلاگین پاسخ به نظرات رو گذاشتم؟ و میتونین اگه با نظری مخالفید و یا اینکه میخواین تکمیلش کنین بهش جواب بدین؟ :دی

    جواب به این نظر

    حامد «آسمان نقره ای» Reply:

    من اول از همه فهمیدم اما خوب نفر اول بودم که داشتم نظم میدادم نمیشد به خودم که جواب بدم!!!

    جواب به این نظر

    من Reply:

    نخیر من زودتر از شما فهمیده بودم ولی نظرم نمی اومد که بخوام نظر بدم!!!!

    جواب به این نظر

    من Reply:

    خودمونیم چرا دروغ میگی؟!![ایکون چشمک]

    جواب به این نظر

    حامد «آسمان نقره ای» Reply:

    خیلی باحاله به جای اینکه نظر خودم رو بنویسم و مثل قبلا مال شما رو نقل قول کنم یدفه پاسخ رو میزنم.

    جواب به این نظر

    مریم Reply:

    منم فهمیدم.داشتم چند وقت فکر می کردم تو چرا این پلاگینو فعال نکردی برای وبلاگت :) آواتورم که نشون می ده و ایووول

    جواب به این نظر

    فرزاد Reply:

    توی این پلاگینت نمیشه یخورده فارسی کاری کنی ریپلایش و اتش فارسی بشه و جای درست بیاد؟

    جواب به این نظر

    میم Reply:

    بله من فهمیدم

    جواب به این نظر

  7. علی زالی ۱۳۸۷-۰۹-۱۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ

    یاالله اجازه هست
    زرد نویس شدی کمی
    حالا یک سوال آیا با ارایش کردن موافقی یا مخالف
    برای دخترها و نه زنها
    اونجایی هم که گفتی اکثر آقایون …
    مارک و مدل رو قبول دارم ولی اینکه نمیفهمن رو نه

    جواب به این نظر

  8. مژگان ۱۳۸۷-۰۹-۱۳، ۱۱:۵۳ ب.ظ

    من عاشق این هنرپیشه ام

    جواب به این نظر

  9. مداد ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ

    خوب ..می بینم ..که این بحث خوشگلی واینا راه افتاده ..ما هم برای خودمون صاحب نظریم بابا
    ۱:ننه ما می گفت ..قدیمها که می خواستن برا یه پسر دختر پیدا کنند ..کارشناسان فامیل(مادر وخواهر وعمه وخاله..)می رفتند حموم و دختر مورد نظر رو حسابی برانداز می کردند ..
    ۲:یادمه دکتر اسلامی ندوشن تو کتاب احتمالا در سرزمین ازدی ..نوشته بود که مردمی ساده تر از ملت امریکا نیست ..بعد امار داده بود که اره تو سال ۱۹۶۷ تو امریکا که موی بلوند تازه مد شده بود ..۲۳ میلیون زن امریکایی موهاشون رو رنگ بلوند کردند تا زیباتر به نظر بیایند
    ۳:کی گفته ما خوشگل ترین قوم دنیاییم ..محض اطلاع شما زیباترین دختران دنیا مال شهر بدخشان افغانستان هستند ..
    ۴: زیبایی نصف قضیه است ..ولی از قدیم گفتند ..ادم خوشگل نباشه ولی گل ونمک داشته باشه

    جواب به این نظر

    حامد «آسمان نقره ای» Reply:

    این مورد اول که خوبه!
    تو سربازی یه حاج آقا بود که میگفت برای ازدواج منظور از یک نگاه حلال اینه که میتونید خودتون شخصی رو که قراره باهاش ازدواج کنید رو ببرید تو حموم و کاملا برانداز کنید که سالم باشه!! خوب نمیگفت دندوناشم بشمرید!!!

    جواب به این نظر

  10. نمِ‌نمک ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۱:۳۱ ق.ظ

    به نظر من که تصویر بالایی خیلی قشنگ تره
    حالم از لوازم آرایش و دختر آرایش کرده به هم میخوره
    راست می‌گفت اون عزیز
    بهش می‌گند میز توالت چون خانم‌ها می‌شینند پشتش و توالت می‌کنند به چهره‌ی زیباشون
    موفق باشید
    همین!

    جواب به این نظر

    میم Reply:

    گویا معنی توالت رو نمیدونین

    جواب به این نظر

  11. صبا ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۵:۴۰ ق.ظ

    سلام

    من حدود سه سال هست که در ژاپن زندگی می کنم. قبلا شنیده بودم که ژاپنیها خیلی زیبا نیستند ولی فکر نمی کردم اینقدر هم زشت زیاد داشته باشند. واقعا وقتی مقایسه می کنم می بینم ما در ایران چهره زیبا و متوسط خیلی داریم ولی اینجا به ندرت یه قیافه خوب می بینم. در ژاپن زنان چند شهر به زشتی معروفند.

    مدتی پیش یکی از دوستان ژاپنی تعدادی از عکس های خانوادگی و دوستانه ما رو می دید و تعجب کرده بود می گفت چقدر همه خانمها خوشگلند!

    جواب به این نظر

  12. AhmaD ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۷:۲۹ ق.ظ

    خانوم ، این مونیکا بلوچی رو من هم پایه ام … بی نظیره واقعا …

    جواب به این نظر

  13. .•´*¨چمدان حرفهایم¸.•*¨ ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۹:۳۴ ق.ظ

    زهرا واقعا گل گفتی…..
    یه موقع ها فک می کنم اگه من بدون چادر و روسری برم بیرون و از هیچ نظری هماشکال نداشته باشه مطمئنم که بدون ارایش می رم…

    خارجی ها رو ببین هنرپیشه هاشونو….تو صورتشون پره از کک و مک…… یه صورت صاف ندارن…. آرایش ملایم می کنن و گریم همه فک می کنن که کی هستن حالا……….

    پستت قشنگ بود…..کلا حرفای منو می زنی.

    خوشم اومد فعلا

    جواب به این نظر

  14. هم وطن ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

    سلام

    چیه یعنی می خواهی بگی حجاب زنا رو زشت میکنه خیلی متاسفم اسوه زنان عالم حضرت فاطمه(س)فرموده اند :”ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است”
    من خودم هم اصلا حالم بهم می خوره این زنای خارجی بی حجاب رو می بینم از اونایی هم که ارایش می کنند خیلی بدم میاد ومعتقدم خیلی ها وقتی ارایش می کنند
    زشت تر هم می شوند اما خوب نمی فهمند کاش همه نفهم بشن جهان پر از ظلم بشه تا بلکه امام زمان(عج)ظهور کنند این را هم بگویم که زیبایی را به تبی بند است
    پس کمتر به خودشان زحمت بدهند یک کم به فکر اخرتشان باشند
    صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار
    باز نگید این خطابش به برادرا بوده نمیتونسته برادر وخواهر را با هم بگه که

    از شما بعیده زهرا خانم

    جواب به این نظر

    زهرا Reply:

    هموطن اتفاقا اشتباه می کنید!
    حجاب نه کسی رو زیبا میکنه و نه زشت، و اصلا کارکردش برای زیبایی یا زشتی نیست!
    در برخی موارد برخی ها رو زیبا میکنه و در مواردی دیگر زشت، اینطوری نیست که مثلا بشه یک حکم کلی برش داد…
    متاسفم که همه چیز رو اینطوری می بینین و براحتی حکم میدین، ضمن اینکه هیچ جای این متن من به حضرت فاطمه توهین نکردم!

    جواب به این نظر

    هم وطن Reply:

    سلام
    اولا که من نگفته بودم شما توهین کر ده ایدثانیا شما وقتی میگی حجاب کار کر دش
    زیبایی نیست فکر می کنم همین سخن ان حضرت را نقض کر ده اید بعدشم خوب کار کرد های دیگری هم داره مثل اینکه انسانها وبه خصوص بانوان به درون وسیرت خودشان اهمیت بدهند اینکه بانوان محترم مصونیت داشته باشند اینکه زیبایی جسم ملاک برتری قرار نگیردو…..پس بالاخره نتیجه می گیریم کسی نمی تونه مهم بودن انرا نفی کند

    جواب به این نظر

    بانوی ارغوانی Reply:

    آخ زهرا! واقعا وقتی می بینم که تو چقدر پایدار وایسادی و هی توضیح میدی … واقعا غبطه میخورم به این همه صبر !!!
    واقعا چند دفعه توی همین وبلاگ مساله بالا رو توضیح دادی و باز هم…!

    می تونستی معلم بشی!

    جواب به این نظر

    حمید Reply:

    این که حجاب فرد رو زشت میکنه که صد در صد همینطور هست.
    و اما درمورد اسوه زنان بودن فاطمه زهرا،چه چیزی برای اسوه بودن، از این فرد به ارث رسیده؟اصلا چه زندگینامه ای چه سیره ای ازش رسیده که حتی یک فرد مذهبی هم حتی بخواد اون رو “الگو” قرار بده؟ مگه یک “نام” هم الگو میشه و میشه یک نام رو الگو قرار داد؟ شخصی برای الگو بودن مورد انتخاب قرار میگیره که دست کم صدها صفحه از زندگانیش و روش زندگیش و کارهایی که کرده، رفتاری که داشته ،تاثیری که در جامعه زمان خودش داشته،خدماتی که به جامعه زمان خودش عرضه داشته،وجود داشته باشه. تازه وقتی تمام اینها وجود داشت باید اونوقت با دیگر افراد مقایسه بشه در تمام زمینه ها. اگر که در همه زمینه ها این فرد بر دیگران چربید وبرتری داشت اونوقت میشه الگو برای همون فرد البته. ولی خب از این فاطمه خانم جز حجاب و خانه نشینی و دوری از اجتماع و خانه داری که چیزی عرضه نشده در تاریخ. پس اگر کسی این فرد رو مثلا “الگو” قرار بده یک “نام” رو الگو قرار داده .فاطمه الگوی من است چون فرزند پیامبر است چون همسر علی هست چون مادر حسن و حسین هست.خب این که همش نام هست. خب بعدش؟ چکار کرده که باعث شده تو الگو قرارش بدی؟ چه چیزیش رو الگو قرار میدی؟ همین چون یک شعاری توی گوشش کردند اونم تکرار میکنه حالا نمیدونه چرا و چی بگه. باید از کلیشه ها و شعارهایی که تکرار کردند و توی مغز بعضیهامون رسوب کرده بیایم بیرون و واقع بینانه به مسایل نگاه کنیم نه متعصبانه و شعار گونه.هر فردی در یه زمینه ممکنه برای شخصی قابل سرمشق قرار گرفتن باشه ممکنه در هیچ زمینه ای هم برای شخصی نتونه الگو قرار بگیره. اینکه میاند و میگند فلان فرد در تمام زمینه ها قابل الگو برداریست این اصلا قابل قبول نیست.تنها در صورتی پذیرفته هست که بطور “مستند” اثبات کنند که این فرد رو میشه در این زمینه در جامعه امروزی الگو قرار داد و اون زمینه هم بر دیگر افراد چه معاصر چه قدما برتری داشته باشه.
    شما برید همین کتاب فاطمه فاطمه هست اثر شریعتی،فردی که مجموعه ای از این افراد بود:فردی بعضا دروغگو، آیت الملایی بی عمامه، روضه خوانی بی ریش،سخنرانی چرب زبان ، لفاظی چیره دست ، حرافی کم سواد ، فردی نمک فرنگ و دانش فرنگ خورده و نمکدانشان را شکسته، به عاریت گیرنده چند واژه قلنمبه سلمبه و ترکیب کننده اونها با افکار جزمی و کهنه اسلامی خود .از کاه، کوه ساز و از کوه، کاه ساز. مطول سُرای بیربط سُرا. این فرد که تمام تلاشش رو در بت سازی از شخصیتهای مذهبی،انجام داده ولی برید کتابش رو نگاه کنید، میبینید که در تمام این کتاب،هیچ حرف خاصی در مورد فاطمه ،برای گفتن نداشته و نگفته. نصف اول کتاب که اصلن کاملن بیربط هست. بقیش هم که همش شده داستان قریش و علی و پیامبر و اینها و حالا هر صفحه ای برای اینکه رفع تکلیفی نسبت به نام کتاب کرده باشه،یه نامی از فاطمه برده،یعنی نامش رو برده. و همونطور که از نام کتاب پیداست و اول کتاب ادعاش میشه،میخواد از “اسمش” نگه و از “رسمش” بگه،ولی با خوندن این کتاب میبنیم که تمام چیزهایی که گفته تمامش “اسم” بود و “رسمی ” از این فرد نگفته است. یعنی چیزی از اثبات فاطمه بودن فاطمه برای خواننده نمیگه،یعنی مبخواد بگه که فاطمه رو به دلیل اینکه مادرحسن و حسین و زن علی و دختر پیامبر هست، بزرگش نمیداریم و بزرگیش به این دلیل نیست و وقتی با طمطراق میگوییم فاطمه، خیلی چیزها ازش داریم که بگیم،که چشمها از خواندش خیره میماند و گوشها از شنیدنش به شگفت. ولی میبینیم که در عمل هیچ چیزی رو عرض نمیکنه وبرای عرضه نداره…. .
    در مورد حجاب هم پیشتر پستی توی وبلاگم نوشتم.
    شما تمام دنیا و آخرتتون شده، مشتی پارچه.
    امام زمان افسانه ایتون هم(در صورت وجود) نه تنها نباید دعا بکنید که بیاد،بلکه باید بر عکس،دعا بکنید که نیادش. چون کسی که میاد و قتل عام راه میندازه، و چندین میلیارد نفر رو قتل عام میکنه،این فرد بهتر هست که نیادش.چون این فرد میاد که دنیا رو پر از خون کند،نه پر از عدل وداد…. . شیوه عدل و داد برقرار کردن این فرد،به درد عمه مجلسی و دروغپردازان شیعه میخوره.
    در این مورد بعدن پستی خواهم نوشت….

    جواب به این نظر

    حمید Reply:

    http://daftarcheyeyaddashteman.wordpress.com/2008/10/26/%d8%a7%d
    9%86%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%ad%d8%ac%d8%a7%d8%a8/
    یادم رفت این لینک رو بگذارم.
    این پستی هست که درباره حجاب نوشتم.

    جواب به این نظر

    زهرا Reply:

    ببین آقای محترم:
    شما فکر میکنم از تاریخ چیزی نمیدونی!
    در ضمن اینکه شما در مورد زندگی حضرت فاطمه مطالعه نکردی دلیل نمیشه متنی در این مورد وجود نداشته باشه!

    هر وقت تاریخ رو خوندی و درباره زندگی اجتماعی ایشون بیشتر تحقیق کردی اونوقت بیا کامنت بذار

    در پایان اینکه: شما حق نداری به کسی و یا اعتقاداتش توهین کنی! قبول نداشتن فرد یا عقیده ای از طرف شما (اونم مشخصه که بدون تحقیق و کورکورانه قبول نداری) دلیل نمیشه باقی افراد در موردش اشتباه کنن

    واقعا متاسفم عین اب خوردن توهین می کنی!
    اگه یکبار دیگه اینطوری بی مهابا کامنت بذاری و توهین کنی بدون شک برای همیشه بلاک میشین

    به نظرم میاد شما در حد و اندازه ای نیستین که به ضرت فاطمه توهین کنین! چون حتی نمیدونین ایشون در زندگی اجتماعی خودش چه کارهایی کرده و یا چه خدماتی انجام داده

    هر وقت یه کتابی در مورد زندگی ایشون خوندی، اونوقت تشریف بیارین نظر بدین!

    جواب به این نظر

    حمید Reply:

    زهرا جان چرا اینقدر عصبانی؟
    گمونم توی همین کامنتم اثبات کردم که هیچ چیز خاصی در مورد زندگانی این فرد به ارث نرسیده. وقتی چیزی وجود نداره حتمن میخواید اختراع کنی آره؟یا اختراع کنن؟
    ناراحت نشیا، تو انگار همینجوری کشک لب مشکی، میخوای یه چیزی بپرونی،بدون اینکه دلیلی براش بیاری.
    “شما فکر میکنم از تاریخ چیزی نمیدونی!”
    شما که خوندی بیا و بگو :))
    “در ضمن اینکه شما در مورد زندگی حضرت فاطمه مطالعه نکردی دلیل نمیشه متنی در این مورد وجود نداشته باشه!”
    چیزی برای مطالعه وجود نداره،مثال زدم،همون کتاب شریعتی.اگر وجود داشت این فرد خیلی با آب و تاب و با شاخ و برگ تر میومد میگفت.
    “هر وقت تاریخ رو خوندی و درباره زندگی اجتماعی ایشون بیشتر تحقیق کردی اونوقت بیا کامنت بذار”
    تحقیقها رو کرده ند ولی چیزی بدست نیاورده اند.
    “شما حق نداری به کسی و یا اعتقاداتش توهین کنی! قبول نداشتن فرد یا عقیده ای از طرف شما (اونم مشخصه که بدون تحقیق و کورکورانه قبول نداری) دلیل نمیشه باقی افراد در موردش اشتباه کنن”
    من با تحقیق،قبول ندارم(اگر چیزی رو قبول نداشته باشم)،نه اینکه مثل بعضی ها بدون تحقیق قبول داشته باشم و بر اون اصرار متعصبانه بورزم.
    “واقعا متاسفم عین اب خوردن توهین می کنی!”
    من متاسفم که ناراحتت کردم،اصلن قصدم این نبود.حالا میخوای باور کن میخوای نکن. و اصلن نه توهینی کردم و نه قصد توهینی داشتم. میبینی مشکل از همین جا شروع میشه،که تا یکی حرف میزنه،یعنی به عبارتی تا یکی حرف متفاوتی میزنه،به دلیل متفاوت بودنش با اون چیزی که شبانه روز تبلیغ و تکرار کردند،اون حرف رو بعضی ها توهین به حساب میارند.
    “اگه یکبار دیگه اینطوری بی مهابا کامنت بذاری و توهین کنی بدون شک برای همیشه بلاک میشین”
    تا توهین رو چی ببینی. ولی میل خودت هست.وبلاگته.
    “چون حتی نمیدونین ایشون در زندگی اجتماعی خودش چه کارهایی کرده و یا چه خدماتی انجام داده”
    شما که میدونی بگو.
    “هر وقت یه کتابی در مورد زندگی ایشون خوندی، اونوقت تشریف بیارین نظر بدین!”
    معرفی کردم.
    و در ضمن هیچ کتابی در باره زندگینامه این فرد قابل نوشتن نیست.چون برای زندگینامه نوشتن،نیاز به منابع تاریخی هست،و منابع تاریخی هم باید چیزی در مورد فرد مورد نظر نوشته باشند. در صورتیکه اون چیزی که از این منابع به دست میاد شاید دو صفحه هم نشه.اونم مربوط به سال تولدو وفات و تعداد بچه هایی که دنیا آورد و اینهاست.
    حرفهام رو بیشتر توی همون کامنت اولم زدم.
    خوش باشی زهرا جان

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    Khob man kheili maielam ke javabi be hamid bedi zahra jaan, va fekr nemikonam kheili be to va eteghadate tohin karde bashe.

    جواب به این نظر

    هم وطن Reply:

    سلام

    چشم دل باز کن که جان بینی

    انچه نادیدنی است ان بینی
    اقای حمید خان که شما می گویی شریعتی نمک اروپایی ها را خورده ونمکدان شکسته اولا در نهایت انها هم او را به شهادت رساندند ثانیا صاحب نمک اصلی خداست و شریعتی هم ان نویسنده واندیشمند بزرگ نان علم ودانش خود را می خورد ورفتنش به اروپا هم به خاطر دغدغه دین وفرهنگ بوده و لا غیر ودر ضمن دانش اموخته ایران بوده ونه فرنگ “در فرنگ همانهایی را اموزش میدهند که به تو اموزش داده اند ونه تعالیم اسلام را “تو که می خواهی نمکدان نشکنی این جمله سعدی را به خاطر داشته باش:”هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است وچون بر می اید مفرح ذات پس در هر نفسی دو نعمت موجود است وبر هر نعمت شکری واجب “بعید به نظر می رسد یک انسان شاکر بخواهد چشم دلش را بر حقایق ببندد وگرنه چطور ممکن است اسوه بودن کسی را نفی کند که خداوند رحمان سوره ای را در شان او بر پیامبر نازل کرده است ان سوره کوثر که کوتاه اما پر از معانی است ایا اگر هیچ کتابی هم در باره زندگی ان حضرت به یادگار نمانده باشد همینکه در بزگترین کتاب تاریخ یک سوره فقط در شان تولد او بر پیامبر نازل شده است کافی نیست ؟ویا اگر بدانیم یازده تن از امامان ما از فرزندان اوهستند کافی نیست؟

    حال انکه فقط در باره خطبه فدک ان حضرت نیز کتابی نگارش شده است وهمچنین کتابهای دیگر هم هستند که حتی اگر زیاد هم نخواهی به خودت زحمت بدهی و
    فقط توی اینترنت یه سرچ هم بکنی به منابع زیادی هدایت خواهی شد اما ظاهرا شما
    یا چشمتان تا جلو بینی تان را بیشتر نمی بیند ویا چشمتان را بر حقایق بسته اید
    اما اینکه اینقدر سعی در نفی حقایق داری خیلی پرسش بر انگیز است؟؟؟؟؟؟؟

    تو یه اپسیلون مخ هم تو مغزت نیست به همین راحتی هی میگی اثبات کردم این اثبات کردن به درد خودت می خورد همش با فرضیات غلط اینکه فقط شریعتی در باره حضرت فاطمه کتاب نوشته یا شریعتی دانش اموخته فرنگ است سعی در اثبات مضخرفات خودت داری حالا دیگه می تونی بگی کتابی به نام قران هم که جاویدترین معجزه الهی
    وجود نداره ویا در ان سوره ای به نام کوثر وجود ندارد ویا می تونی بگی قضیه فدک را نفی کنی ؟خطبه فدک را ؟و…..این قدر نشین پای نت کمی بیرون برو بذار هم سرت
    هوا بخوره هم ببینی انچه را که باید ببینی
    افتاب امد دلیل افتاب
    اثبات نفی وجود افتاب کیهانی حتما راحت تر از اثبات نفی افتاب در خشان امامت است

    جواب به این نظر

    هم وطن Reply:

    البته این را هم اضافه کنم که اضافه کنم که ایات دیگری نیز در شان ان حضرت بر پیامبر نازل شده است از جمله ایه تطهیر و….که بحث در باره انها برای این حقیر که خود را زیاد متبحر در علوم دینی نمی دانم انهم با شما که انقدر کوته فکر هستید که معنی
    عدل وداد را از قتل عام تشخیص نمی دهی موثر نمی دانم

    جواب به این نظر

    بانوی ارغوانی Reply:

    البته نکته مهمی که معمولا بهش توجه نمی شه اینه خیلی از احادیث و تاریخ نوشته های مربوط به این قضایا (حتی صدر اسلام) جعلی و تحریف شده اند و همچنین من چیزای مشخصا جعلی با اثبات جعلی بودنشون در مورد فاطمه(س) زیاد خوندم. اگه به این مساله توجه کنین که این داستانا(سیره!) و احادیث رو باید به قرآن و عقل رجوع داد و عرضه کرد و بعد قضاوت کرد، و هم چنین اینکه کار بالا بسیار دشوار و حساس است و نیاز به علم زیاد و عدالت واقعی دارد، متوجه میشین که نباید اینقدر راحت چیزی رو زیر سوال برد و نباید هم خیلی راحت رفت پای چیزی سینه زد!

    بهتره یه کم با خودمون روراست تر باشیم و عقده هامونو که باعث ارایه ی بعضی افاضات میشن، بیشتر بشناسیم! به این امید که اینقدر پرتابمون نکنن به در ودیوار! به این امید که اینقدر به هم نپریم و اینجا این چیزا رو نبینیم!!

    بابا دارم می گم دعوا نکین! سکوت کنین! فکر کنین! بخونین! خودتونو توی آینه نگاه کنین آخه!

    جواب به این نظر

    به تو چه نامم چیه Reply:

    تا حالا نخونده بودمش از اینکه ادمای احمقی مثل شما تو جامعه پیدا بشند نمی شگرفیم ولی خوب خداییش
    خیلی خندم می گیره که دارین این جوری می سوزین کاش از سوختنتان هم یک گزارش می نوشتی واینکه کجاها تون بیشتر می سوزه دم بسیجی ها گرم !!!!

    جواب به این نظر

    به تو چه Reply:

    خیلی احمقی

    جواب به این نظر

    رخصت Reply:

    با سلام
    خواستم در جواب آقایی که در خصوص حضرت زهرا نظر داده بود بگویم که : اگر ما توانائی درک مسئله ای را نداریم دلیل بر نبودن آن نیست. این اشکال از درک ماست. اگر میبینید در طول تارخ به حضرت زهرا ظلم شده بخاطر همین اصالت خانوادگی و بزرگی حضرت زهراست که حکام و سلاطین را واداشته مردم را از درک درست فضائل این خاندان بازدارند. نعوذبالله شما که از خدا داناتر نیستید خداوند متعال در قرآن مجید حضرت زهرا را کوثر خطاب کرده است و به پیامبر امر نموده که برای اعطای چنین گوهری قربانی کند. حال اگر ارزشهای حضرت مورد اغفال مانده مشکل ماست. امیدوارم خداوند درک صحیح مسائل به همه عنایت فرماید

    جواب به این نظر

    رخصت Reply:

    با سلام
    به نظر من در بحث زیبائی بطور قاطع نمتیوان کسی را زیبای مطلق دانست یا کسی را زشت مطلق. بسته به نظر بیننده زشتی و زیبائی تعریف شدنیست. سوالی دارم. سیاهپوستان در این رنج چه جایگاهی دارند؟ آیا همگیشان زشتند چون سیاهپوستند؟ ویا سرخپوستان همان آمریکائی که بحثش بود. زشتند یا زیبا؟ فکر نکنم بتوانید بطور قاطع جواب بدهیم. و اگر جوابی هم بدهیم از دیدگاه خودمان به مسئله نظر انداخته ایم. مثلی میزنم . شما گفته بودید که از سبزه ها خوشتان میاید. یکنفر پیدا میشود و منکر زیبائی سبزه ها میشود و دلایل شما هم تاثیری در نظر او نمیگذارد. شما بی سلیقه اید یا او؟ مطمئنم هیچکدام چون هرکسی نظری دارد و دیدگاهی. در خصوص دختران ایرانی هم همین مسئله صدق میکند. درست است که زیبائی امری خدادادی است اما چون در معرض قضاوت ما قرار میگیرد نتیجه نظر سنجی مختلف خواهد بود. امیدوارم خداوند همراه روی زیبا خوی زیبا عنایت فرماید
    پس تا بعد… رخصت

    جواب به این نظر

    حمید Reply:

    این که نشد حرف که جناب رخصت اینها شد شعار. اینجا مدارک عینی قابل قبول هست،نه اگر و اما.اینجا حرف درک و فهم و مساله و معضل و مشکل نیست. قضیه یه مورد تاریخی ساده هست. ربطی به اسرار و رموز و دنیای لاهوت و ناسوت و ملکوت و اینجور چیزها هم نداره … . مستدلانه با مسائل برخورد کنیم بهتر است تا شعارگونه. و این اصالتی هم که عنوان کردید، همون “اسم” بود که بهش اشاره کردم. خودم هم اشاره کردم فاطمه دختر پیامبر و زن علی و مادر حسن و حسین بود. ولی اینها همش “اسم” هست،نه رسم.

    جواب به این نظر

    رخصت Reply:

    با سلام
    میشه منظورتان را از رسم واضحتر بیان کنید تا در قالب آن بحث کنیم البته من فکر نکنم هیچکدام از ماها ( من و شما )در حد واندازه ای باشیم که در خصوص فضائل حضرت زهرا بحثی کنیم لذا از شما میخواهم که رسم مورد نظرتان را در سایر موارد بیان کنید تا ملموستر باشد. ضمن احترامی که برا ی شما بعنوان نویسنده قائلم خواستم توصیه ای به شما داشته باشم وآن این است که همیشه سعی کنید خط قرمزها را در زندگیتان رعایت کنید.
    پس تا بعد…رخصت

    جواب به این نظر

    حمیده Reply:

    سلام دوستان خسته نباشید ولی الان که نظراتتونو میخونم میبینم چقدر ادم ظاهر بین خرافاتی و سطحی نگر و اعتقاداتی و جانماز اب کش تو این مملکت ریخته! حمید جان من واقعا بهت افتخار میکنم که اینقدر منطقی و ازاد اندیشی و با این همه توهین که بهت میکنن باز هستی مملکت مارو همین ادمای احمقی به این فلاکتو دست اخوندای مفت خورو دروغگو و عیاش انداختند!انگار قلاده انداختن گردنشون دنبال اهل بیتو مشتی عرب بیابونی و وحشی افتادن!اونوقت مردمو جوونای عاقل ما باید پاسوز این ادمای خشک مقدس و سطحی نگر باشن!گناه منو حمیدو امثال ما چیه؟ تا کی تو اتیش شما و این نامردا بسوزیم؟ بخدا صدتای ما ادمای بقول شما کافرو بی دین پاکتر شما جانماز ابکشا و مسلمونو سیدو از این چرتو پرتا هستیم . به خودمونم شک نداریم/ بدون این عربا و ۱۴ معصومتون خودمون خوبو بدو تشخیص میدیم چون به خودمونو عقلمون شک نداریم/حمید جون بیخود خودتو خسته نکن اینا مغزشون شستشو داده شده ولشون کن بزار تو بیخبریو جهل بمونن تا بمیرن!!! اون دنیا میبینن کی راست میگه/بزار با ۱۴ معصومشونو امام زمونشون خوش باشن

    جواب به این نظر

    پدرام Reply:

    اولا خوشحالم که به نویسنده ی کتاب « فاطمه , فاطمه است » بیشتر از خود کتاب حمله کردین و به شماره این الفاظ را در وصف ایشون به کار بردین :
    ۱-فردی بعضا دروغگو، ۲-آیت الملایی بی عمامه، ۳-روضه خوانی بی ریش،۴-سخنرانی چرب زبان ،۵-لفاظی چیره دست ، ۶-حرافی کم سواد ،۷- فردی نمک فرنگ و دانش فرنگ خورده و نمکدانشان را شکسته،۸- به عاریت گیرنده چند واژه قلنمبه سلمبه و ترکیب کننده اونها با افکار جزمی و کهنه اسلامی خود .۹-از کاه، کوه ساز و از کوه، کاه ساز. ۱۰- مطول سُرای بیربط سُرا.
    یعنی ۱۰ تا . الفاظی که چون از دهان تو خارج شده« نشان از آن دارد »که علی شریعتی:
    قلعه نشین حماسه های پر از تکبر , سمضربه ی پر غرور اسب و حشی خشم بر سنگفرش کوچه ی تقدیر , کلمه ی وزشی در توفان سرود بزرگ یک تاریخ , محبوسی در زندان یک کینه , برقی در دشنه ی یک انتفام و شکوفه ی سرخ پیراهنی در کنار راه فردای بردگان امروز بوده است و اگر قصد شناخت دختر پیامبر را داری , این « نشان ها » را به توان بینهایت برسون تا بتونی ایشون را بشناسی .
    در ضمن اول کتاب[سخنی با خواننده] از پروفسور لوئی ماسینیون هم نامبرده شده بود که حتما چون گفته ای «تحقیقها رو کرده اند ولی چیزی بدست نیاورده اند.» تحقیق های ایشون را هم خوانده ای و قانع نشده ای که جای شگفتی هم برای من ندارد .در ضمن شریعتی اول کتاب می گوید : « نمی توان گفت این کنفرانس از انتقاد بی نیاز است بلکه سخت نیازمند است و چشم به راه صاحب نظران پاکدل و آنها که از راهنمایی خدمت گزاران بیشتر لذت می برند تا کینه توزی و دشنام و بهتان »
    دوست عزیز نه از تو خواسته ایم که ما را ارشاد کنی و نه در این حد هستی و نه این پست در این مورد . لطفا عقاید خود که قطعا برای شما محترم و قابل ارزش هست را همه جا مفت و بی اینکه از شما خواسته باشن خرج نکنین .

    جواب به این نظر

    حمید Reply:

    حمله نکردم.یه تعدادی تعریف بود(شاید تعریف وارونه)
    شعر و شاعری؟نمیدونستم کامنتم اینقدر طبعهای شعر رو بر می انگیزاند.ولی یه کامایی چیزی بینشون میگذاشتی تا بفهمیم چی سرودی.نشمردم همون ده تا رو گفتی یا کمتر؟
    شریعتی تمام زورش رو از تمام منابع زده، و به همراه تمام مطول سرایی ها و شاخ و برگ دادنهایی که شیوه معمولش بوده.
    “این است که رساله حاضر که همان کنفرانس است که بسط بیشتر یافته،حاوی شرح حال مستندی از این شخصیت محبو،ولی ناشناخته،یا بد شناخته است.در این شرح حال،تکیه اساسی ام بر اسناد کهن تاریخی است”
    رس و ریشه منابع تاریخی رو کشیده بیرون و این کتاب شده،که میبینیم چی هست(و غیر از منابع مستند تاریخی هم چیزی بیشتر و کمتر قابل قبول هم نیست البته)
    من و “ارشاد”؟
    من از گشتهای ارشاد خیلی هم بدم میاد.

    جواب به این نظر

    پدرام Reply:

    برای اینکه بتونی بشماری چند تا بود [ گرچه کاما گذاشتم و تو ندیدی , مثل بقیه چیز هایی که هستند و حقیقت دارند و تو نمی بینی ] ۶ تا بود یعتی به اندازه انگشتان یک مشت و یک انگشت که هر انگشتی رو دوست داری بردار .
    قبلا هم گفتم در حدی نیستی که بخواهی در مورد این کتاب و اشخاص جایی غیر از وبلاگت نظر بدی , پس نظرت رو برای خودت نگهدار و بدون همه می دونن تو هم هستی و اگر احتیاج به نظرت داشتن به وبلاگت رجوع میکنن و می خونن .
    در ضمن از قدیم گفتن دل به دل راه داره . اتفاقا گشت ارشاد هم از تو بدش میاد .

    جواب به این نظر

    حمید Reply:

    حالا چرا ۶ تا؟دو سه تا میگذاشتی،اینقدر فشار به خودت نمیآوردی،اشکالی نداشت. ولی خودمونیما اصلن شاعر خوبی هم نیستی و شعار دهنده خوبی ممکنه باشی. حالا این مشت، همون مشتی نیست که راهپیمایان بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان شرق و غرب و دشمنان و ایادی استکبار میزنند که؟هست؟ (مشتِ مرگش را گره کرده، به بالا میبرد*نفرت خود را به دنیا او نمایان میکند–بیتی از شعری در همین مورد از خودم–).
    هر انگشتی رو دوست داشتم بردارم؟انگشت سبابه،…..نه، انگشت شست رو بر میدارم نظرت چی هست؟خب اگر نمیخواستی ۱۰ تاش کنی، میکردیش ۵ تا،تا با تعداد انگشتان یک مشت کوبنده ی دندان شکن ،برابری کنه و اینقدر در استعداد شعر و شاعریت ولخرجی نکنی و ما رو هم به شگفتی وانداری و انگشت تحیر به دهن(البته نه اون انگشتی که گفتی بردار): ))
    قبلن هم دیدیم که در حدی بودم که نظری در مورد این به اصطلاح کتاب بدم و دادم(گرچه قصدم نظر دادن در مورد این کتاب و این فرد نبود، و حرفم چیز دیگری بود خودش پاش اومد وسط)
    عزیزم کجا همه میدونند که من هستم؟ خیلیها نمیدونند که منم هستم. : ))
    گاهی وقتها لازم میشه،نظری رو در وبلاگ دیگری بگذاری، و من هم گاهی از همین وقتها همین کار رو میکنم.
    در مورد اینکه گشت ارشاد هم از من بدش میاد، این که مایه مباهات من هست، ببم جان 
    (اون گشتهای ارشادش،اون سگ و ماده گرگش*ریخته توی خیابون،چون گله های گرگی–کاملش توی وبلاگم هست.نظمی درباره نیروی افتضاحی. خودم گفتم–)

    حمید Reply:

    تصحصیح:”اون نر و ماده گرگش…”

    پدرام Reply:

    ۶ تا گذاشتم تا وسط کار کم نیاری و احتیاج به تصحیح داشته باشی مثل کامنتت .
    مطمئنم که می دونی منظورم کدوم مشت بود . اگه شک داری از چونه گیر نانوایی سر کوچه تون یا اونایی که می شناسنت و می دونن که تو هم هستی و تعدادشون رو گفتی خیلی کمه ولی به نظرم برای تو هر چیزی کم باشه , بپرس .
    در ضمن انگشت شست باب کارته برو باهاش خوش باش . یادت باشه انتخاب با تو بود و اجباری هم در کار نبود و تو این انگشت رو انتخاب کردی .
    مطمئنم که انگشت وسطی را هم برای شگفتی و تحیرت که توضیح دادی انتخاب کردی , که واقعا انتخاب به جاییه .

    جواب به این نظر

    مسافر Reply:

    سلام.

    سلام حمید. به نظرم نه در مورد گذشته اسلام منصفانه قضاوت کردی و نه از آینده اش (که هنوز ندیدی). از حرفات عصبیت میـباره اگه خواستی نقد کنی سعی کن به اعصابت مسط باشی عزیز. زیاد جوش نزن دیر یا زود خواهیم فهمید چی راست بوده و چی دروغ.

    مطمئنم اگه هزاران مدرک مستدل هم برات بیارن باز هم حرف خودت را خواهی زد. نمیگم عقیدت را عوض کن میگم طرز صحبتت رو درست کن که به دیگران و عقاید اونا توهین نکنی. من اگه از هر فرقه ای باشم به هر عقیده ای که از نظرت ممکنه چرت و پرت باشن عقیده داشته باشم، شما حق نداری توهین کنی همین.

    جواب به این نظر

    مسافر Reply:

    سلام.

    گفتین: “شیوه عدل و داد برقرار کردن این فرد،به درد عمه مجلسی و دروغپردازان شیعه میخوره”

    اگه کسی در مورد اعمال و رفتار شما یا رفتار کسی که احترامش برایتون واجبه مطابق ادبیات بالا صحبت کنه آیا باز هم میگین طرف توهین نکرده؟

    بله بزرگی و شرافت کسی که در موردش نظر دادین از نظر من به قدری بالاست که این چنین نظراتی رو هم توهین میدونیم.

    اگه حرف زدن شما از نظرتون توهین نیومد، دلایل مختلفی میتونه داشته باشه. نه اینکه الزامن حرف زدنتون توهین نباشه.

    جواب به این نظر

    فاطمه Reply:

    خیلی جالبه شما بحثو به کجا کشوندید!!!
    “امام زمان افسانه ایتون هم(در صورت وجود) نه تنها نباید دعا بکنید که بیاد،بلکه باید بر عکس،دعا بکنید که نیادش. چون کسی که میاد و قتل عام راه میندازه، و چندین میلیارد نفر رو قتل عام میکنه،این فرد بهتر هست که نیادش.چون این فرد میاد که دنیا رو پر از خون کند،نه پر از عدل وداد…. ”
    نمی دونم با خوندن این جملات باید به حال این آقا گریه کرد یا خندید؟؟
    شما تصوراتت از یک بچه دبستانی هم کودکانه تره!
    کاش یاد بگیرید مطالعه کنید، شناخت پیدا کنید، بعد این قدر راحت کلماتو مصرف کنید!
    امامی که ما اتنظارشو میکشیم یه منجی و یه مصلح جهانیه؛ شاید بد نباشه حداقل یه کم در مورد معانی این الفاظ فکر کنید.

    جواب به این نظر

    حمید Reply:

    “همچنان که دوست میداری مرا…”

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    بابا اگه ایران شما رو نداشت باید چه خاکی به سرش می ریخت
    واقعا که چه ابله هایی پیدا می شند ابله تر از ادمای عصر قجر

    جواب به این نظر

  15. حمید ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

    در مورد پانوشتت
    این عکس کجاش بالای ۱۸ هست؟این یه عکس معمولی که چه عرض کنم،از معمولی هم، معمولی تر هست.
    نکنه انتظار داشتی یه عکس چادر چاقچوری ازش گیر بیاری و بگذاری اینجا؟
    ————–
    “شاید برای همین تلگراف زمانی نوشته که ظاهر زیبای بیشتر از ۹۰ درصد زنها ساختگی است و زیبایی هر ۹ زن از ۱۰ زنی که میبینیم و اونها رو زیبا میپنداریم تقلبیه:دی”
    این چرندیاتی بیش نیست.اگر فرد خودش از زیبایی برخوردار نباشه، هیچ آرایشی اون رو نمیتونه زیبا جلوه بده. بعضی ها رو حتی زشت تر هم میکنه.ولی فرد زیبا رو میتونه زیباتر کنه.
    ————-
    این که ایرانیها خوشکلترند که شکی درش نیست. ولی اگر از نظر مشهور بودن و معروفیت بخوایم نگاه کنیم،که اونهایی که نام بردی، معروفیتشون فقط به زیباییشون (اگر داشته باشند)نیست که .رقصشون هست، بازیشون هست،بعضیشاون صداشون هست. ولی باز خیلی از افراد میتونند این خصوصیات رو داشته باشند،ولی اونها فرصتی بهشون دست داده و وارد هالیود شدند و همین،آغاز ومنشا اصلی شهرتشون شده. وگرنه این جنیفر یا هیلتون کجا خوشکلند؟نیکول کیدمن رو حالا بگی یه چیزی.

    جواب به این نظر

  16. مریم ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

    واقعا اینی که میگی هست. البته نه از لحاظ استخون بندی و شکل صورت اما از لحاظ پوستی و مویی که ایرانی ها خیلی زیبا تر از آمریکایی ها به نظر میان.تازه به نظر من اسکارلت جوهانسون هم قیافه اش معمولی و با آرایش زیبا میشه. قیافه عادی شو دیده باشی خیلی بوره و اصن به دل نمیشینه. و بازم میگم پوستاشون بدون کرم پودر خیلی زشته و کک مکیه.چون هم حساسه و هم بیشتر در برابر آفتابه.درمورده اون چیزی که هم که میگی مرد ها نمی تونن فرق بین آرایش کرده و نکرده رو بفهمن به خاطر اینه که ایرانی ها خیلی بد آرایش می کنن.تابلو و خیلی می مالونن و خیلی غلیظه.خیلی از مرد هایی که من لاقل دیدم از این نوع ارایش متنفرن. بر عکس خارجی ها آرایش می کنن اما خیلی ظریف و با مواد خوب طوری که فکر می کنی این سایه یا مثلا رنگ رژ گونه طبیعیه

    جواب به این نظر

  17. پور پدر ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۱۲:۵۲ ب.ظ

    این که گفتی پسرها متوجه آرایش نمیشن بنده تصدیق می کنم!

    ۸۰ درصد پسرها عمرا آرایش های خفیف رو تشخیص بدن

    بعد یه آقایی که یادم نیست گفته : همه زنها زیبا هستندو اونهایی که زشت به نظر میان بلد نیستند زیبایی هاشون رو نشون بدن!

    بعدش هم: تن آدمی شریف است به جان آدمیت/ نه همین ” آرایش خوب” است نشان آدمیت

    جواب به این نظر

    حامد «آسمان نقره ای» Reply:

    مصراع دوم رو اینجوری بخونین :
    نه – همین “آرایش خوب” است نشان آدمیت

    جواب به این نظر

    میم Reply:

    مرسی حامد جان که قضیه رو برامون روشن کردی!

    جواب به این نظر

  18. سمی ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۱:۱۷ ب.ظ

    با این نظرت واقعا موافقم این پاریس هیلتون واقعا زشته نمی دونم این ها برای چی معروف می شوند
    البته اینم باید گفت طرف تا خودش جذاب و قشنگ نباشه حالا تو هرچی هم روش بمالون بازم قشنگ نمیشه فقط تغییر قیافه می دهد مثلا مدونا زشته حالا بیا هر کاریش بکن بازهم همونه که بود

    جواب به این نظر

  19. amir ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۲:۲۹ ب.ظ

    age ba tabadole link movafeghi ye sar be man bezan

    جواب به این نظر

  20. داود ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۵:۰۸ ب.ظ

    سلام از این لحاظ کاملا باهت موافقم چون که به عینه دیدم.

    جواب به این نظر

  21. دوست ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۵:۱۴ ب.ظ

    باسلام
    لطفاً پس از اینکه یکی از اون خانوم های خوشگل اروپایی یا آمریکایی رو به عقد دائم خودتون در آوردید یک عکس بدون آرایش و عقدنامتون در سطح وسیع منتشر کنید . به پسرهای ایرانی ببالیم چون هر چه ندارند رو ادعا که دارند . سرنوشتتان دخترهای زشتست؟ عیبی ندارد خلایق هر چه لایق …

    کسی را با انگشت نشانه نگیرید

    مردی به پدر همسرش گفت

    - عده بی شماری شما را بخاطر زندگی زناشوئی موفقی که دارید تحسین می کنند.

    ممکن است راز این موفقیت را به من بگوئید؟

    پدر با لبخندی پاسخ داد

    - هرگز همسرت را بخاطر کوتاهی هایش یا اشتباهی که کرده مورد انتقاد قرار نده.

    همواره این فکر را در یاد داشته باش که او بخاطر کوتاهی ها و نقاط ضعفی که دارد

    نتوانسته شوهری بهتر از تو پیدا کند. !!!!!!

    همه ما انتظار داریم که دوستمان بدارند و به ما احترام بگذارند. بسیاری از مردم می ترسند وجهه خود را از دست بدهند. بطور کلی، وقتی شخصی مرتکب اشتباهی می شود به دنبال کسی می گردد تا تقصیر را به گردن او بیندازد. این آغاز نبرد است. ما باید همیشه به یادداشته باشیم که وقتی انگشتمان را بطرف کسی نشانه می رویم چهار انگشت دیگر خود ما را نشانه گرفته اند.

    اگر ما دیگران را ببخشیم، دیگران هم از خطای ما چشم پوشی می کنند.

    اون زشته عیبی نداره هوب تو هم زشتی ، این به اون در ، همینو سفت بچسب تا همینم با آبو رنگ به قول تو خودشو به یکی دیگه قالب نکرده

    جواب به این نظر

    زهرا Reply:

    فوق العاده بود . من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم . اینو دارم جدی میگم. ما آدما اگه به این باور برسیم که یه روز می میریم و مرگ با ما فاصله ای نداره و هیچ کسی جز خدای بزرگ زمان مرگ ما رو نمی دونه مطمئن باشید تو این دنیا فقط رو به خوبی میاریم و به همدیگه خوبی می کنیم

    جواب به این نظر

  22. آرش ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۵:۱۸ ب.ظ

    دخترای ایرانی کلی ماده‌ی آرایشی به سر و صورتشون می‌مالن، طرف اگه خوشگلم نباشه خوشگل می شه!! البته در این که اکثریت دخترای ایرانی خوشگلن، شکی نیست اما رنگ پوستو چی می‌گین؟! پوست نژاد ایرانی‌ها طوریه که مقاومه در برابر نور آفتاب و واکنشی که نشون می ده در برابر نور آفتاب، تیره شدنشه. در صورتی که رنگ پوست روشن جذاب تره.
    آهان، راستی، یکی از عواملی که باعث زیبایی می‌شه، قدبلندیه. دخترای ایرانی اغلبشون ریزه میزه ان! یعنی می شه گفت اغلب، قدشون بین ۱۶۰ تا ۱۶۵و ۱۶۶ هست! کاش یکی آمار اینو می‌گرفت که واسه هالیوودی شدن چه میزان قدی لازمه محض اصلاع دختر خانوم های خود شیفته.

    جواب به این نظر

    میم Reply:

    ارش جان تمام پوست ها در برابر افتاب تیره میشه.
    منتها اونا که خیلی روشن هستن کک و مکی میشن که ما ایرانی ها نمیشیم

    جواب به این نظر

    بانوی ارغوانی Reply:

    خیلی از هالیوودیهای موفق هم پتیت هستم یعنی ریز و میزه ی واقعی: ۱۱-۱۶۰ و سایز کوچیک. در ضمن قد ۱۶۵ تا ۱۷۰ هم بسیار در این هالیوودیها رایج است.مرتجعه کنین به سایتimdbخودتون هرکی رو دوست دارین چک کنین.
    در ضمن خیلی از ایرانیای سفید هم به جای تیره شدن پوستشون در برابر آفتاب، پوستشون میسوزه و کک مکی هم میشه در دراز مدت. من و تموم اعضای خونواده م اینطوری هستیم. ایرانی هم هستیم تازه!!!!

    جواب به این نظر

  23. آرش ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۵:۱۹ ب.ظ

    اصلاح شده > اصلاع همان اطلاع است!
    عجب سلیقه‌ای داری!! فقط سبزه‌ها؟!

    جواب به این نظر

  24. خازده ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۷:۱۱ ب.ظ

    میان سیرت و صورت ، خدایا ! دل زیبا به از رخسار زیباست. به پاس سیرت زیبا ، کریما ! دلم بر زشتی صورت شکیباست

    جواب به این نظر

  25. الناز ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۷:۴۶ ب.ظ

    یکی از استادامون می گفت وقتی از آلمان برگشتم و به زنهای ایرانی نگاه می کردم فکر می کردم همه دارن میرن عروسی آخه اونجا فقط زمانی آرایش می کنن که بخوان برن جشن و یا کسان خاصی آرایش می کنن البته با عرض معذرت .

    حالا واقعا این مسئله یه معظله تو جامعه ما نصف درآمدهای ماهیانه خرج خرید وسایل آرایشه خوشبختانه من اصلا اهل آرایش نیستم مگر صرفا جشن باشه .

    دختر من موندم تو به هیچ کس (مثلا من ) سر نمی زنی چطور میان بهت سر میزنن .

    فکر می کنم با این اوصاف می خوای صرفه جویی کنی تو وقت اینترنتت بابا اصفهانی

    جواب به این نظر

    حامد «آسمان نقره ای» Reply:

    عزیزم. ایشون چون از قدیمیها هستن و مطالبشون هم همیشه جالب و متنوع هست مشتری زیاد دارن.

    لازم نیست که حتما هر روز ۳ تا ۴ ساعت وقت صرف کنی برای copy paste یه نوشته ت وبلاگای مختلف تا بیان به زور بهت سر بزنن!

    جواب به این نظر

    میم Reply:

    الناز جان اینطوری نیست. اگه بدونی تو اروپا چه پول هایی بابت لوازم ارایش میدن و همیشه هم ارایش دارن دیگه اینطور فکر نمی کنی

    جواب به این نظر

  26. ناشناس ۱۳۸۷-۰۹-۱۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ

    khobe ke bazi aghayoon migan khanomaye irani khoshgeln,be nazare manam khanoomaye irani kheili khashgeltar az europa hastan,
    vali nemidoonam chera bazihashoon inghadr in blonda ro doost daran,masalan hamsare man mige bish az 90%dokhataraye irani zeshtan:(
    chi begam inam nazariye

    جواب به این نظر

    حامد «آسمان نقره ای» Reply:

    همسرتون احتمالا زیر سرش بلند شده!
    و عاشق یی نفر از اون ده درصد شده.

    به نظر من بلوند خیلی قشنگه ولی اگه مادرزادی باشه نه اینکه با هزار رنگ و لعاب موها رو به رنگ های دیگه دربیاری!

    اگر هم رنگ میکنین رنگ خوب! آبی فاسد. قرمز نارنجی سبز فسفری!!!!

    شوخی کردم با این رنگ ها یه ذره خوشگلی هم باشه به باد فنا میره.

    جواب به این نظر

  27. if.coo.ir ۱۳۸۷-۰۹-۱۵، ۶:۵۲ ق.ظ

    فکر نمی کنید این همه توجه به آرایش ها‌؛ زن را تبدیل به عروسک کرده؟…
    ارایش و بچه مثبت؟ مثل نیزه و مهربانی!
    شما فکرتان داخل این چیزهاست… پس روحتان برای تعالی اراده ای ندارد…

    جواب به این نظر

  28. چهار ستاره مانده به صبح ۱۳۸۷-۰۹-۱۵، ۹:۳۳ ق.ظ

    من فقط به یک نکته‌ی انحرافی دیگه اشاره می‌کنم زهرا جون! گوشواره‌اش شکل ستاره است که جفتی می‌شن چهارتا D:

    جواب به این نظر

  29. اسماعیل ۱۳۸۷-۰۹-۱۵، ۲:۰۷ ب.ظ

    اونهایی که میگن دخترهای خارجی زشتند ، حتما یک سر به اوکراین ، سوئد و نروژ بزنند تا معنی زیبایی و خوش هیکلی که توی دخترای ایرانی نیست و بفهمن.

    جواب به این نظر

    بانوی ارغوانی Reply:

    کشورهایی که اسم بردید مقصد دخترای رقاص و دخترای روسپی از بسیاری از کشورهای دنیاست. شاید شما به این مساله دقت نکرده باشید.

    در ضمن کی گفت که دخترای همه جای دنیا زشتن و همه ی دخترای ایرانی هم قشنگن؟
    برای خودم خیلی پیش اومده که توی دستشویی های دانشگاه دوستام رو بدون آرایش دیدم و نشناختم!

    جواب به این نظر

  30. سیدعلی ۱۳۸۷-۰۹-۱۵، ۲:۵۰ ب.ظ

    این پلاگین پاسخ به نظرات، بر جذایت های بخش نظرات وبلاگ شما افزوده است، احسنت!

    جواب به این نظر

  31. مسافر ۱۳۸۷-۰۹-۱۵، ۳:۲۳ ب.ظ

    سلام.

    سلام حمید. به نظرم نه در مورد گذشته اسلام منصفانه قضاوت کردی و نه از آینده اش (که هنوز ندیدی). از حرفات عصبیت میـباره اگه خواستی نقد کنی سعی کن به اعصابت مسط باشی عزیز. زیاد جوش نزن دیر یا زود خواهیم فهمید چی راست بوده و چی دروغ.

    مطمئنم اگه هزاران مدرک مستدل هم برات بیارن باز هم حرف خودت را خواهی زد. نمیگم عقیدت را عوض کن میگم طرز صحبتت رو درست کن که به دیگران و عقاید اونا توهین نکنی. من اگه از هر فرقه ای باشم به هر عقیده ای که از نظرت ممکنه چرت و پرت باشن عقیده داشته باشم، شما حق نداری توهین کنی همین.

    گفته بودین توهین نکردین، موندم که شما پس به چی میگین توهین؟

    جواب به این نظر

  32. حامد «آسمان نقره ای» ۱۳۸۷-۰۹-۱۵، ۳:۵۶ ب.ظ

    این پلاگین همه رو مجبور کرده که نظر بدن!! راحته دیگه یدفه جوابت رو مینویسی. من هم یه کاری شبیه به این رو انجام دادم البته با کد. باحال شده.

    جواب به این نظر

  33. مسافر ۱۳۸۷-۰۹-۱۵، ۴:۳۰ ب.ظ

    با تایید شهادت تمام گروگان‌های سراوان توسط گروهک عبدالمالک ریگی؛
    سردار رادان: در حال رایزنی برای تحویل جنازه‌ها هستیم

    http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1248361&Lang=P

    جواب به این نظر

  34. زهرا ۱۳۸۷-۰۹-۱۵، ۸:۵۶ ب.ظ

    به نظر من اینکه زنای ایرانی خیلی خوشگلن و این حرفا، دقیقا مثل اون حرفاییه که میگی ما ایرانیا باهوش تریم و خیلی خفن تریم فقط امکاناتش رو نداریم.
    نه خیلی هم خوشگل نیستن و در ضمن الان دیگه چند درصد دخترها بی آرایش میان؟
    اصلن خوشگل تر و خوشگل ترین ملت نداریم، همه جا همه مدل آدم هس
    :D

    جواب به این نظر

  35. مژده ۱۳۸۷-۰۹-۱۶، ۹:۲۴ ق.ظ

    ببین با مقایسه هنرپیشه های هالیوودی با دخترایی که تو در عمرت دیدی نمیشه گفت دخترای ایرانی از هم خوشگل ترند. می تونی بگی من خیلی از دخترهای ایرانی رو میشناسم که از هنرپیشه های هالیوودی خوشگل ترند. عزیزم در ضمن هنرپیشه های هالیوودی حتی زیباترین زنان امریکا هم نیستند. فقط بین هنر پیشه های هالیوودی خوشگل تریند. اینطور کلی گویی برای کسی که سعی می کنه منطقی صحبت کنه خیلی جالب نیست. توی این ملبورن اغلب دخترها و پسرهای دبیرستانی بسیار سالم تر ، سرحال تر ،قد بلندتر ، و شاداب تر از دخترایی ایرانیی هستند که من تا به حال دیدم

    جواب به این نظر

  36. دوست دار وبلاگ شما ۱۳۸۷-۰۹-۱۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ

    پرده اول ———————————————نظر زهراوقتی فکر نمی کند ومی نویسد

    رو همین اساس من معتقدم زنها و دخترهای ایرانی به نسبت سایر زنهای کشورهای دیگه خیلی خوشگلن، یعنی حتی خوشگلتر از اون چیزی هستن که ظاهرا دیده میشن، چون اولا خیلی از زیباییهاشون دیده نمیشه (و یا به دلیل اجبار و یا دلایل عقیدتی دلشون نمیخواد دیده بشه) و در ثانی اون بخشهایی از زیبایی شون که دیده میشه، کامل و اونطوری که باید دیده نمیشه! چی شد:دی مثلا قیافه خیلیا رو وقتی تو یه مجلس زنونه میبینیم، اصلا با قیافه بیرونیشون قابل قیاس نیست! یعنی میخوام بگم خیلی از زنها و دخترهای ایرانی وقتی یه لباس شب خوشگل میپوشن و یه کم به خودشون میرسن، از صد تا از این هنرپیشه های هالیوودی خوشگلتر میشن

    پرده دوم——————————–نظر زهراوقتی کمی فکر می کند ومی نویسد

    به نظر من اینکه زنای ایرانی خیلی خوشگلن و این حرفا، دقیقا مثل اون حرفاییه که میگی ما ایرانیا باهوش تریم و خیلی خفن تریم فقط امکاناتش رو نداریم.
    نه خیلی هم خوشگل نیستن و در ضمن الان دیگه چند درصد دخترها بی آرایش میان؟
    اصلن خوشگل تر و خوشگل ترین ملت نداریم، همه جا همه مدل آدم هس
    پرده سوم—–زهرا کمی بیشتر فکر می کند

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کاری به این حرفها ندارم از وبلاگت خوشم میاد ولی فکر میکنم اگر در باره مسائل علمی
    بنویسی که کمتر محل مناقشه باشد بهتر است هیچ پروفایلی از خودت نگذاشته اید
    لیسانس مهندسی کامپیوتر داریدوالان تهران زندگی می کنید؟درسته؟
    سر افراز باشید

    پرده اول ——نظر زهراوقتی فکر نمی کند ومی نویسد
    رو همین اساس من معتقدم زنها و دخترهای ایرانی به نسبت سایر زنهای کشورهای دیگه خیلی خوشگلن، یعنی حتی خوشگلتر از اون چیزی هستن که ظاهرا دیده میشن، چون اولا خیلی از زیباییهاشون دیده نمیشه (و یا به دلیل اجبار و یا دلایل عقیدتی دلشون نمیخواد دیده بشه) و در ثانی اون بخشهایی از زیبایی شون که دیده میشه، کامل و اونطوری که باید دیده نمیشه! چی شد:دی مثلا قیافه خیلیا رو وقتی تو یه مجلس زنونه میبینیم، اصلا با قیافه بیرونیشون قابل قیاس نیست! یعنی میخوام بگم خیلی از زنها و دخترهای ایرانی وقتی یه لباس شب خوشگل میپوشن و یه کم به خودشون میرسن، از صد تا از این هنرپیشه های هالیوودی خوشگلتر میشن
    پرده دوم——نظر زهرا کمی فکر می کند ومی نویسد
    به نظر من اینکه زنای ایرانی خیلی خوشگلن و این حرفا، دقیقا مثل اون حرفاییه که میگی ما ایرانیا باهوش تریم و خیلی خفن تریم فقط امکاناتش رو نداریم.
    نه خیلی هم خوشگل نیستن و در ضمن الان دیگه چند درصد دخترها بی آرایش میان؟
    اصلن خوشگل تر و خوشگل ترین ملت نداریم، همه جا همه مدل آدم هس
    پرده سوم—–زهرا کمی بیشتر فکر می کند

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    جواب به این نظر

  37. اشکانه ۱۳۸۷-۰۹-۱۶، ۱۲:۰۷ ب.ظ

    به نظره من دیگه نمیشه در ایران بین دختر و زن تفاوت قائل شد چون دخترهای ایرانی بدتر از زنها آرایشهای غلیضی میکنن که اصلا مشخص نیست که نه بابا این یه دختره مجرده و هنوز شوهر نداره
    به نظره من که دخترای ایرانی از همه بیشتر آرایش میکنن
    دختری از زیبایی بهره داره که بدونه ذره ای آرایش زیبا باشه

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    خوب معلومه که دخترا بیشتر ارایش می کنند تا بیشتر دیده بشن زنا که زیاد احتیاج به دیده شدن ندارندو البته که چه اشتباه بزرگی می کنند حیف شرافت که در پی پرده ارایش گم می شود

    جواب به این نظر

  38. دوست ۱۳۸۷-۰۹-۱۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

    سلام
    پرده اول—–زهرا خانم فکر نمی کنند ونظر می دهند

    رو همین اساس من معتقدم زنها و دخترهای ایرانی به نسبت سایر زنهای کشورهای دیگه خیلی خوشگلن، یعنی حتی خوشگلتر از اون چیزی هستن که ظاهرا دیده میشن، چون اولا خیلی از زیباییهاشون دیده نمیشه (و یا به دلیل اجبار و یا دلایل عقیدتی دلشون نمیخواد دیده بشه) و در ثانی اون بخشهایی از زیبایی شون که دیده میشه، کامل و اونطوری که باید دیده نمیشه! چی شد:دی مثلا قیافه خیلیا رو وقتی تو یه مجلس زنونه میبینیم، اصلا با قیافه بیرونیشون قابل قیاس نیست! یعنی میخوام بگم خیلی از زنها و دخترهای ایرانی وقتی یه لباس شب خوشگل میپوشن و یه کم به خودشون میرسن، از صد تا از این هنرپیشه های هالیوودی خوشگلتر میشن!

    پر ده دوم———زهرا خانم کمی فکر می کنند ونظر می دهند

    به نظر من اینکه زنای ایرانی خیلی خوشگلن و این حرفا، دقیقا مثل اون حرفاییه که میگی ما ایرانیا باهوش تریم و خیلی خفن تریم فقط امکاناتش رو نداریم.
    نه خیلی هم خوشگل نیستن و در ضمن الان دیگه چند درصد دخترها بی آرایش میان؟
    اصلن خوشگل تر و خوشگل ترین ملت نداریم، همه جا همه مدل آدم هس

    پرده سوم ———زهرا خانم بیشتر فکر می کنند
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [ایکون خنده]

    ——————————————————————————————————–
    چرا نظر قبلی ام را پاک کردی ؟[ایکون تشویق]

    جواب به این نظر

  39. ناشناس ۱۳۸۷-۰۹-۱۶، ۱:۰۰ ب.ظ

    ————————————-
    به نظر من اینکه زنای ایرانی خیلی خوشگلن و این حرفا، دقیقا مثل اون حرفاییه که میگی ما ایرانیا باهوش تریم و خیلی خفن تریم فقط امکاناتش رو نداریم.
    نه خیلی هم خوشگل نیستن و در ضمن الان دیگه چند درصد دخترها بی آرایش میان؟
    اصلن خوشگل تر و خوشگل ترین ملت نداریم، همه جا همه مدل آدم هس

    ————————————————————–
    رو همین اساس من معتقدم زنها و دخترهای ایرانی به نسبت سایر زنهای کشورهای دیگه خیلی خوشگلن، یعنی حتی خوشگلتر از اون چیزی هستن که ظاهرا دیده میشن، چون اولا خیلی از زیباییهاشون دیده نمیشه (و یا به دلیل اجبار و یا دلایل عقیدتی دلشون نمیخواد دیده بشه) و در ثانی اون بخشهایی از زیبایی شون که دیده میشه، کامل و اونطوری که باید دیده نمیشه! چی شد:دی مثلا قیافه خیلیا رو وقتی تو یه مجلس زنونه میبینیم، اصلا با قیافه بیرونیشون قابل قیاس نیست! یعنی میخوام بگم خیلی از زنها و دخترهای ایرانی وقتی یه لباس شب خوشگل میپوشن و یه کم به خودشون میرسن، از صد تا از این هنرپیشه های هالیوودی خوشگلتر میشن!

    جواب به این نظر

  40. ناشناس ۱۳۸۷-۰۹-۱۶، ۱:۰۲ ب.ظ

    تا حالاادم سمجی مثل من دیدی؟[ایکون خنده]

    جواب به این نظر

  41. ناشناس ۱۳۸۷-۰۹-۱۶، ۲:۴۶ ب.ظ

    Taajjob mikonam mikonam on
    mogea man nazar midadam mididam pak mishe hala mibinam onayi ke man fekr
    mikardam pak shode baz
    hastesh

    جواب به این نظر

  42. علیرضا ۱۳۸۷-۰۹-۱۶، ۸:۵۷ ب.ظ

    جدا این جوریاس؟

    جواب به این نظر

  43. پریزاد ۱۳۸۷-۰۹-۱۷، ۱۰:۲۶ ق.ظ

    ووی.بحث سر چی بود.بعضی ها به کجاها کشوندنش!برادر من یعنی چی که میای اسمونو به ریسمون می بافی واسه بیان افکارت؟؟؟؟؟

    جواب به این نظر

  44. m4ndm ۱۳۸۷-۰۹-۱۸، ۸:۰۷ ب.ظ

    سلام زهرا جان
    چطوری؟
    ماشالله انقدر کامنت دارم آدم از اسکرول کردن خسته میشه :D
    خیلی خوب بود از نظرم .خوشمزه شد

    جواب به این نظر

  45. حقیری ۱۳۸۷-۱۲-۱۹، ۹:۳۶ ب.ظ

    تو گو خوردی لاشمک با من ازدواج کن خوشبخت میشی

    جواب به این نظر

  46. ناشناس ۱۳۸۸-۰۲-۲۷، ۱۲:۲۱ ب.ظ

    عکس پایینی خیلی خشکله.

    جواب به این نظر

  47. lili ۱۳۸۸-۰۳-۱۳، ۶:۴۲ ب.ظ

    متاسفانه همش بحث با موضوع مهم اما بی نتیجه!

    جواب به این نظر

  48. عابد ۱۳۸۸-۰۳-۲۴، ۴:۵۸ ب.ظ

    داشتن صورت زیبا(کمی تاقسمتی)مهم نیست ای عزیزتوتوانی صیرت زیبابیار(زهرا)

    جواب به این نظر

  49. شقا ۱۳۸۸-۰۴-۱۳، ۳:۲۵ ب.ظ

    خوب نبود

    جواب به این نظر

  50. شقا ۱۳۸۸-۰۴-۱۳، ۳:۲۶ ب.ظ

    میگن صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
    ای برادر سیرت زیبا بیار
    قابل توجه بعضیا

    جواب به این نظر

  51. حمیده ۱۳۸۸-۰۵-۷، ۴:۴۹ ب.ظ

    سلام دوستان خسته نباشید ولی الان که نظراتتونو میخونم میبینم چقدر ادم ظاهر بین خرافاتی و سطحی نگر و اعتقاداتی و جانماز اب کش تو این مملکت ریخته! حمید جان من واقعا بهت افتخار میکنم که اینقدر منطقی و ازاد اندیشی و با این همه توهین که بهت میکنن باز هستی مملکت مارو همین ادمای احمقی به این فلاکتو دست اخوندای مفت خورو دروغگو و عیاش انداختند!انگار قلاده انداختن گردنشون دنبال اهل بیتو مشتی عرب بیابونی و وحشی افتادن!اونوقت مردمو جوونای عاقل ما باید پاسوز این ادمای خشک مقدس و سطحی نگر باشن!گناه منو حمیدو امثال ما چیه؟ تا کی تو اتیش شما و این نامردا بسوزیم؟ بخدا صدتای ما ادمای بقول شما کافرو بی دین پاکتر شما جانماز ابکشا و مسلمونو سیدو از این چرتو پرتا هستیم . به خودمونم شک نداریم/ بدون این عربا و ۱۴ معصومتون خودمون خوبو بدو تشخیص میدیم چون به خودمونو عقلمون شک نداریم/حمید جون بیخود خودتو خسته نکن اینا مغزشون شستشو داده شده ولشون کن بزار تو بیخبریو جهل بمونن تا بمیرن!!! اون دنیا میبینن کی راست میگه/بزار با ۱۴ معصومشونو امام زمونشون خوش باشن

    جواب به این نظر

  52. shakira ۱۳۸۸-۰۶-۹، ۱۲:۲۷ ق.ظ

    سلام حرفتونو قبول دارم دخترای ایرونی خوشگلترند

    جواب به این نظر

  53. آلیسا ۱۳۸۸-۰۶-۹، ۱۲:۵۵ ق.ظ

    به نظر من ایرانیا خیلی خوشگلتر از سایرین هستند. یعنی خوشگلند و با کمی آرایش خوشگلتر و نازتر هم میشند. ولی این خواننده ها با جراحی هم حتی نه بعد جراحی یه کم با گریم زیبا میشن این یه حقیقتی هستش که هر بینایی میدونه.:)

    جواب به این نظر

  54. ناشناس ۱۳۸۸-۰۶-۹، ۱:۱۷ ق.ظ

    هر کی خوشگل باشه با یکم آرایشم خوشگل میشه. تازه آرایش واسه زنا از بهشت اومده شما هم پیله کردید به این آرایش. دوما به قول ***محمد نبی*** هر کی از زیبایی یک تعریفی داره. و وقتی صورتی رو زیبا میبینه و تعریف میکنه در اصل خالق اون زیبایی رو مدح میکنه.****قابل توجه اونایی که سمباده علم و ادب میکشند**********مخلصیم.

    جواب به این نظر

  55. پریا ۱۳۸۸-۰۶-۱۸، ۱۲:۴۶ ق.ظ

    عزیزم
    زن ها زیبا پرست هستند و می خوان زیبا باشن منتها این احساس به انحراف کشیده شده است که کجا باید این حس بروز کند و به چه شکلی.

    جواب به این نظر

نظر شما