آیا انتشار فیلم خصوصی افراد اخلاقی است؟

* دیگه مطمئنم همه تون درباره انتشار فیلم خصوصی رییس ستاد اقامه نماز تویسرکان (حجه الاسلام گلستانی) شنیدین! شکی هم نکنین که سرعت انتشار این فیلم حتی از فیلم خصوصی زهرا امیر ابراهیمی و پاریس هیلتون هم بیشتر خواهد بود، به دلیل چیزی که همه مون میدونیم. این فرد یه آدم عادی نبوده! در جمهوری اسلامی ایران این فرد، یک فرد حکومتی-مذهبی محسوب میشه و بنابر همین دلایل حربه ای خواهد شد بر ضد مذهبی ها و زیر سوال بردن حکومت و … حتی همین هایی که به س.کس و روابط جن.سی آزاد هم معتقدن، افتخار می کنن که این فیلم پخش شده و مایه رسوایی کسی دیگه!

* جدای از این حرفها، به نظر شما به بهانه اینکه این فرد حکومتی هست و از اون مهمتر روحانی هست و همیشه مچگیری از افراد حکومتی مزه خاص خودش رو داره، انتشار و یا دیدن اینطور فیلمها اخلاقی هست؟! یک چیز دیگه ای هم این وسط هست و اونم اینکه بدون شک این فیلم مخفیانه گرفته شده، چون اون حاج آقا مطمئنا نمیخواسته از این صحنه فیلم گرفته بشه!
از نظر من نه! به هیچ وجه! انتشار این فیلم همونقدر غیراخلاقی هست که انتشار فیلم خصوصی زهرا امیرابراهیمی و پاریس هیلتون و اصلا هرکس دیگه ای که فیلم خصوصیش پخش شده!
خیلی سخت نیست برای اینکه بفهمیم اینکار چقدر غیراخلاقی و از اون بالاتر غیر انسانیه، کافیه فقط چند دقیقه خودتون رو بذارین جای شخصی که فیلمش پخش شده و ببینین چه حالی میشه وقتی که خصوصی ترین اعمال زندگی و حتی اندام هاش رو تعداد زیادی از آدمها دیدن و دارن راجع بهش بحث می کنن! در اینکه این فرد، در همچین مقامی نباید همچین کاری می کرده که هیچ شکی نیست! درسته که الان بهترین موقع است که بگیم: آهای آقا تو که خودت آخوندی و بالای منبر میری و مدام مردم رو نصیحت میکنی و دعوت به تقوا پیشگی، خودت چرا گناه کبیره می کنی؟! اما مسئله اینجاست که به همون میزان، پخش کردن این فیلم هم بار گناه داره!

* یادمه چند وقت پیش یه مستندی توی تلویزیون نشون میداد درباره هشدار به اینکه از فیلمها و عکسهای خصوصی تون محافظت کنین. حقیقتش برنامه اش خیلی آبکی و ناپخته بود اما یکجای برنامه یه مردی رو نشون میداد که توی تاکسی نشسته بود و دوربین داشت از پشت ازش فیلم میگرفت. فیلم خصوصی این مرد با همسرش پخش شده بود، فقط یک جمله این مرد کافی بود که من حالم از آدمهایی که اینجور فیلمها رو پخش می کنن به هم بخوره، مرده میگفت:
حالا هر وقت که توی مترو نشستم و دارم از سرکارم خسته و مونده برمیگردم، وقتی دست ۲ نفر موبایل می بینم، مدام پیش خودم فکر می کنم اینا دارن فیلم منو پخش می کنن، اینا الان دارن به من اشاره می کنن:(

* خیلی ساده بگم فراتر از اینکه آیا این آقا گناه کرده؟ یا ز.نا کرده یا هر چیز دیگه ای، (و طبیعتا باید بیشتر و شدیدتر از احکامی که خودش بهتر از ما میدونه و چیزی که در مورد دیگران ادعا میکنه، باید مجازات بشه، چون ایشون واعظ هستن!) باید به این فکر کنیم که آیا انتشار همچین فیلمهایی انسانیه هست؟ و ما اصلا حاضریم به هر بهانه ای (خواه عناد با جمهوری اسلامی باشه، یا فلان دشمنمون و یا حتی انتقام از کسی) از انتشار اینجور فیلمها حمایت کنیم؟ اگه این اتفاق برای شما و یا یکی از دوستان و آشنایان نزدیک شما می افتاد چطور؟ اصلا برای یکی از دشمنان خونی شما! آیا اصلا انتشارش قابل توجیه هست؟

* نمیدونم اصلا شاید این مطلب رو هم نباید می نوشتم، چون ممکنه کنجکاوی یک عده که فیلم رو ندیدن بیشتر بشه و برن سرچ کنن (که متاسفانه براحتی هم پیدا می کنن)، اما واقعیتش نمیتونستم ناراحتی خودم رو از این مسئله که ما همیشه داریم اخلاقمون رو با سیاست قاطی می کنیم، پنهان کنم! اینکه این فرد به طور اخص یک فرد سیاسی هست، دلیلی نمیشه که ما از یک عمل غیراخلاقی بر ضد اون حمایت کنیم! طبیعیه که همه ما انتظار داریم همچین افرادی اونم توی همچین منصبی، مهذب تر باشند، ولی وقتی عکس اینه، منزجر میشیم، ولی اینهم نمیتونه توجیه قانع کننده ای برای اینکار غیراخلاقی و اصولا نظیر اینکار در مورد هر شخص دیگه ای باشه! نفس اینکار هست که زشته و اصلا ربطی به طرف و مقام و منصب و نوع نسبتش با ما نداره!

* پانوشت: از الان عین روز برام روشنه که یکسری از کامنت گذاران این پست رو به دفاع از جمهوری اسلامی ربطش خواهند داد و بدون شک سیاسی اش خواهند کرد… اما لطفا قبل از گذاشتن اینطور کامنتها، یک لحظه تصور کنین که اصلا روی کره خاکی اسلامی وجود نداره و این اتفاق در مورد شخصی افتاده، شما حاضرین و وجدانتون اجازه میده که همچین فیلمی رو پخش کنید؟

* مرتبط: نیشتری بر یک آماس متعفن:
حتماً روزی باید جلو انتشار عکس و فیلم از هنرمندان و حاکمان و افراد عادی جامعه گرفته شود؛ منظور من نهاد مسؤولی خارج از ما نیست، منظورم وجدان شخصی هرکدام از ماست. این بار هم بسیاری در این امتحان بازنده شدند تا نوبت بعد کی برسد.

۱۲۹ نظر

  1. راهنما ۱۳۸۷-۰۸-۱، ۱۰:۴۱ ب.ظ

    سلام
    ممنون که خبرش رو منتشر کردی. راستش من که اینو دارم اولین نفر از شما می‌شنوم.

    جواب به این نظر

  2. مسافر ۱۳۸۷-۰۸-۱، ۱۰:۵۳ ب.ظ

    فقط تست :)

    جواب به این نظر

  3. پدرام ۱۳۸۷-۰۸-۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ

    من فیلم اون خانوم بازیگر را اصلا ندیدم چون از نامردی طرف مقابلش که شنیدم حالم به هم خورد . اما این فیلم اخیر را که گفتین هرگز نمی بینم چون اصلا علاقه ای به دیدن س,ک,س مردی با دو متر ریش با خانوم همکارش اینجور که شنیدم ندارم حالا طرف مقابلش هرکی می خواد باشه خوشگل یا زشت . فکرشو که میکنم می بینم حتی بیشتر از فیلم اون خانم بازیگر حالم به هم می خوره .

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    دمت گرم

    جواب به این نظر

  4. خرچنگ زاده ۱۳۸۷-۰۸-۱، ۱۱:۳۶ ب.ظ

    یک کاسه ای زیر نیم کاسه هست. زیاد نباید به واقعی بودن مطلب مطمئن بود.

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    احسنت کاملا موافقم

    جواب به این نظر

  5. مهناز ۱۳۸۷-۰۸-۱، ۱۱:۳۹ ب.ظ

    منم اولین بار از شما شنیدم، شاید اگه شما هم پابلیش نمی کردی بهتر بود.. حالا شما هر دفعه سر این جور مسائل بگید، اما اونی که بخواد پخش کنه کار خودش رو می کنه، بعضی اوقات نباید اشتباهات و خطاهای دیگران رو مطرح کرد صرف اینکه دیگران متنبه بشند و خطاهای اونا رو تکرار نکنند. در کل فکر می کنم اگر پیش خودت می موند این قضیه، خیلی بهتر بود.

    جواب به این نظر

  6. اسماعیل ۱۳۸۷-۰۸-۱، ۱۱:۴۲ ب.ظ

    یک بشکه ای زیر کاسه هست احتمالا

    جواب به این نظر

  7. سروش ۱۳۸۷-۰۸-۱، ۱۱:۵۰ ب.ظ

    فیلم رو شخص ثالثی گرفته و احتمالا صاحب خونه از گرفته شدن فیلم مطلع بوده

    جواب به این نظر

  8. امیـــــر ¶ ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۲۶ ق.ظ

    متاسفانه مهمترین نکته رو فراموش کردی / نکته ای که باعث میشه این آقا ! با زهرا امیرابراهیمی و پریس هیلتون فرق داشته باشه و اون اینه که اونا مدعیان اجرای احکام و مسائل دینی نیستن و خودشون رو مقدس مأب جلوه نمیدن در صورتیکه این مرد! و امثال اون…(نیازی به توضیح نیست)

    جواب به این نظر

  9. بهنام ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۴۱ ق.ظ

    سلام زهرا. کاملا موافقم. خیلی خوب نوشتید.

    در ضمن آیا واقعا معلومه که این گناه بوده؟ بر طبق شایعات اینترنتی زن شوهر دار بوده ولی از کجا معلوم شایعات درست باشن؟ در اینترنت دروغهای شاخدار زیاد پیدا میشه.

    موفق و موید باشید
    بهنام

    جواب به این نظر

  10. آلوچه ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱:۲۱ ق.ظ

    هردم از این باغ بری می رسد…
    دوباره مسئله همیشگی. فکر کنم ما هم دو سه ماه یه بار از این مسائل داریم.
    یه چیزی فقط بگم اینکه اینقدر سریع و قاطع قضاوت نکنید. الان همه شما ها مطمئنید که شخص داخل فیلم همون امام جمعه تویسرکان هستن؟ من فیلم رو ندیدم. فیلم خانم امیر ابراهیمی رو هم ندیدم چون این کار هم دست کمی از اون کاری که اون آقا کرده نداره. ولی میخواستم بگم که الان خود شماها نمیتونید لباس یک عالم دینی رو بپوشید؟ از کجا معلوم شاید کسی این کارو کرده که همین چالشهارو بوجود بیاره. بعدشم اینکه حالا گیریم که این کارو ایشون کرده باشه. خب؟ به ما مربوط میشه؟ خودشه و خدای خودش. خدا با اون عظمتش این آقا رو رسوا نکرده بعد ما اینقدر راحت میایم فیلمش رو میذاریم برای دانلود و همینجوری تهمتو میبندیم به طرف و جمهوری اسلامی و… نه من و شما رو تو قبر ایشون میذارن و نه ایشون رو تو قبر منو شما. اینجور سریع قضاوت کردن به نظر من یکم اشتباهه و در مورد انسانی نبودن پخش این فیلم هم که کاملا با شما موافقم زهرا خانم. ( همه آنچه که گفته شد فقط نظر و عقیده شخصی بود اصلا روزی سه بار فیلم رو ببینید :دی )

    جواب به این نظر

  11. ناشناس ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۲:۰۷ ق.ظ

    با عرض سلام خدمت شما وبلاگ نویس عزیز
    بعضی وقت ها بد نیست که کمی واقعی تر به قضایا نگاه کنیم. اینکه همیشه و همه جا، بخوایم همه چی ایده آل باشه به نظر خودت اصلاً ممکنه؟ ببین من نمی خوام بگم این کار ۱۰۰% درسته ولی خوب باید شرایط اطراف این اتفاق (به گفته ی شما) غلط رو هم سنجید.
    مطمئنم که خودت تو هم می دونی که اگه این فیلم پابلیک نمی شد و جنبه ی عمومی پیدا نمی کرد این حاج آقا همچنان داشت آزاد می گشت، بدون اینکه مجازات بشه ( به خاطر جرمی که اگر من و تو مرتکب بشیم حداقل مجازاتمون سنگسارِ). گواه این حرفمم این صحبت های این خبرنگار که به گفته ی خودش از عامل های اصلی پخش این فیلم بوده:
    http://www.goftaniha.org/2008/10/blog-post_21.html
    همین جور که می تونی تو این سایت بخونی حاج آقا بعد از روشدن دستش بعد از یک شب بازداشت در هتل! دوباره به زندگی روزمره برمی گرده و … . اما دوباره با پخش شدن فیلم دستگیر می شه.
    چیزی که مسلماً یه عامل اساسی پخش این فیلم این تبعیضی که بین مردم عادی و حکومتی ها قائل می شن (حکم سنگسار کجا و یک روز بازداشت کجا). ببین شاید از نظر من واقعاً این جرمی که حاج آقا مرتکب شده مستحق چنین مجازاتی نباشه (سنگسار، پخش شدن فیلم خصوصی، ریختن آبرو و …) اما اون جرمی که در مقابلش سزاوار ریختن آبروست دورویی، ریا و گوسفند فرض کردن مردم.
    از طرف دیگه وقتی ابزاری نباشه واسه جنگیدن با بی عدالتی، وقتی هیچ انتخاب دیگه ای نداری، درست نیست که الکی بخوایم فقط ژست روشنفکری بگیریم و بگیم که این کار درست نبود که شما کردی! اگه واقعاً راه حلی بلدی که می شد تو این شرایط انجام داد که به نتیجه برسه بد نیست بگی که برای افتضاح های بعدی گلستانی های بعدی به کار ببندیم بدون اینکه متهم شیم.

    جواب به این نظر

  12. دلا ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۳:۲۱ ق.ظ

    نوشته ات رو خوندم.
    راستش من هم این فیلم رو ندیدم و تازمانی هم که اینجا رو نخونده بودم چیزی ازش نمیدونستم که کی بوده و چی کار کرده.
    تا یه جایی باهات موافقم تا اونجایی که گفتی این کار نامردیه و هیچ شکی هم توش نیست.
    فیلم توسط یه حیوان انسان نما لو رفت. تا اینجا این اتفاق افتاده. اگر من بودم حکمش اون ادم رو اعدام صادر میکردم. هیچ فرقی هم نداشت فیلم هنرپیشه باشه یا فوتبالیست یا آخوند یا کافر یا هر کس دیگه ای/
    اما قضیه به اینجا ختم نمیشه. من تصور می کنم کسایی که این فیلم رو حتی به صمیمیترین دوستشون میدن که ببینن یا به حتی خواهرشون یا برادرشون کم گناهکار نیستن! اونایی هم که حتی تعریفش رو میکنن هم همینطور.
    اما عزیز دل همونطور که خودت حدس زدی و درست حدس زدی خیلی ها با خوندن نوشته ی تو حس فوضولیشون درد میگیره که این فیلم رو ببینن و از قافله عقب نمونن. ای کاش دست کم اسم اون رو نمیزاشتی….

    جواب به این نظر

  13. ناشناس ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۳:۲۲ ق.ظ

    filmbardarye khososy gheire akhlaghye
    valy hamontoor ke baghiyaro mojazat mikonan ke taraf yekam mohash biroone mindazanesh to otobos mibaranesh bayad ba in be estelah rohanyam barkhord konan

    motmeyn bash on agar ye farde ady bood dadeshoon miraft hava ke bayad be ashade mojazat berese

    motasefane to iran din baraye zoor goftan tavasote dolatmardan estefade mishe az yek chize skhahsy dar omade

    man faghat omidvaram ishoon be ashade mojazat dar jahane dige berese
    va salam

    جواب به این نظر

  14. گلکار ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۵:۰۱ ق.ظ

    خوندن این بحث رو پیشنهاد می کنم:
    http://friendfeed.com/e/dd4c61ea-4251-4b87-a4a8-3936194a2d40/%D9%81%D8%B1%D8%B6-1-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9-%D9%86%D9%81%D8%B1-%D8%A7%D8%B2/
    طبق حرفهای این آقا ـ دانشطلب ـ هیچ کس حق مجازات کردن اون روحانی رو هم ندراه چون جرم ـ اگه جرمی باشه ـ تو حریم خصوصی اش اتفاق افتاده

    جواب به این نظر

  15. pipko ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۶:۰۷ ق.ظ

    boro gomsho ahmaghe pache khar

    جواب به این نظر

  16. قاصدک ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۶:۳۷ ق.ظ

    سؤال امیرفرشاد ابراهیمی و جواب ایماگر در وبلاگ ایمایان:

    ابراهیمی:یک سئوال از شما دارم اگر فقط چند خط نوشته میشد که بابا رئیس اقامه نماز تویسرکان و عضو هیات امنای فلان شهردر حالیکه دوتا زن رسمی هم دارد با یک زن شوهر دار ارتباط جنسی گرفته و آب از آب هم تکان نخورده و فقط ۲۴ ساعت تحت نظر بوده اند نه بازداشت آنهم ه در بازداشتگاه بلکه در یک هتل ! شما خودت باور میکردی ؟
    ——————————————————————————–
    پاسخ :

    قبل از پاسخ دادن به سؤالت یک مقدّمه را بنویسم برای افشاگری‌های بعدی. این موضوع سه جنبه دارد:
    ۱٫ یکی از لحاظ خود جرم و شاکیان آن که امری خصوصی و مربوط به زن(های) آن مرد و شوهر آن زن است؛ درست مانند موضوع کلینتون که به کسی مربوط نبود. پس جرم اجتماعی نیست و مانند آن است که وزیر اقتصاد ارث پدری ِخواهرش را بالا بکشد که به کسی مربوط نیست جز او ولی اگر آن مالی را که اختلاس کرده از بیت‌المال باشد، جای افشاگری است.
    ۲٫ امّا موضوع خیلی مهم که شما به عنوان روزنامه‌نگار وظیفه داری به آن بپردازی نبود عدالت در سیستم قضایی است ولی باید با حزم و احتیاط باشد که اگر جایی را درست می‌کنی جای دیگری را خراب نکنی. به فرض که به این نتیجه می‌رسیدی که باید فیلم بگذاری( به فرض محال قطعی بودن اطّلاعاتی که داده‌ای) یکی دو دقیقه‌ی اوّل فیلمی است که در بلاگر گذاشته‌ای و مرد به زن می‌گوید که«هیشکی نیست» و «همسایه‌ها نقلی نگن» و بیشتر از آن« واقعاً» لزومی نداشت.
    ۳٫ پرونده‌سازی در این ولایت رایج است از بالاترین مقام تا درگیری بین حفاظت اطّلاعات و عقیدتی فلان پاسگاه دورافتاده. خودشان می‌نشینند فیلمهای خودشان را تماشا می‌کنند که برای کلّه کردن! فلان سرهنگ فلان دختر را برایش فرستادیم و بعد از او فیلم گرفتیم یا شنود گذاشتیم…الخ. حالا شما بگو با توجّه به اینکه این فیلم در اختیار عدّه‌ی بسیار معدودی بوده که به راحتی قابل شناسایی هستند، کدام احمقی باید سرخود این را برای تو بفرستد، مگر اینکه وظیفه داشته باشد و یا با بالاتر از خودش هماهنگ کرده باشد؟
    انگار تحصیلاتت در زمینه‌ی حقوق است، خودت بگو این فیلم چه چیز را ثابت می‌کند؟ از کجا بدانیم این آقا فلانی است یا فلان پست را دارد؟ از کجا بدانیم این فیلم جعلی نیست؟ من اگر ادّعا کنم این زن، زن صیغه‌ای اوست و مرد می‌ترسد که زن رسمی‌اش یا همسایه‌ها بویی ببرند، شما چطور آن را رد می‌کنی؟ از کجای فیلم معلوم می‌شود که این زن، شوهر هم دارد؟ از همه مهمتر، برخورد ناقص سیستم قضایی از کجای فیلم یا اطّلاعاتی که داده‌ای ثابت می‌شود؟ ادّعا احتیاج به سند ندارد؟ می‌بینی که فیلم چیزی را ثابت نمی‌کند و فقط باعث خوشحالی جوانان وب‌باز از دیدن کسی با لباس آخوندی شده‌ است که با زنی می‌خوابد.‌ بد نیست برای آینده این نکات را لحاظ کنی تا ناخواسته آلت دست عدّه‌ای که می‌خواهند با کس دیگری تصفیه‌حساب کنند یا آبرویش را ببرند، قرار نگیری. البتّه احتمال‌های دیگری هم هست که من ترجیح می‌دهم بیش از این نگویم.

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    حرفهات منطقی و خوب بود

    جواب به این نظر

  17. پیروز ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۶:۵۷ ق.ظ

    مگر خدا هر لحظه حاضر و ناظر بر اعمال ما نیست ؟…
    اگر عملی گناه باشد … دردناکترین کار انجام آن در آستان توجه اوست ! …

    جواب به این نظر

  18. حامد «آسمان نقره ای» ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۸:۱۸ ق.ظ

    متاسفام برای این حاج آقا.
    اما خوب گاهی اوقات هم پخش اینجور فیلما برای رسوا کردن این مقدس نماها بدنیست.

    اما برعکس زهرا امیرابراهیمی واقعا مظلوم بود.
    در ضمن خیلی از آدمای دور و بر ما، حالا بنابراعتقاد خودشون ممکنه روابطی تو زندگیشون داشته باشن. اما کسی که همیشه حرف از خداپرستی و گناه نکردن میزنه و خودش عالم بر این افکاره اگر گناه کنه چندین برابره جرمش. از مردم عادی هر انتظاری میشه داشت اصلا شاید یکی مسلمون نباشه. اما این آقا…

    چی بگم والا!

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    این رو بدون که اگه زنا بوده باید اعدامش میکردن ، گناه آدمها رو نشویید

    جواب به این نظر

  19. الهام ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۸:۳۴ ق.ظ

    کار درستی نیست قطعا ولی بعضی وقتا آی آدم دلش خنک میشه……

    جواب به این نظر

  20. الهام ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۸:۳۶ ق.ظ

    راستی یه چیزی. خیلی وقتها هم اینا جعلیه ها. مثلا در مورد سردار زارعی بیچاره جعلی بود و خبر فقط برای تخرببش بود و بس.

    جواب به این نظر

  21. kaveh ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۸:۴۱ ق.ظ

    salam
    ba tashakor az neveshtatoon ke mote’asefane mesl e ye talangor ham be in jama’at e khab zadeh asar nakard …

    sa’i dar bar mala kardan e harim e khosoosi e afrad , neshnan az yek kheslat e ejtemaii dareh va bayad mote’asef bood baraye adamaii ke dam az azadi o demokrasi mizanan o hanooz avalin va sadeh tarin ghavanin e hamzisti e ensani ro balad nistan

    جواب به این نظر

  22. kaveh ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۸:۴۶ ق.ظ

  23. جمال از آمریکا ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۹:۰۰ ق.ظ

    من به طور کلی با صحبت شما موافقم که نباید اوقات خصوصی کسی مورد تجاور قرار بگیرد به این صورت! کما این که وقتی با نوریزاده آن طور کردند بنده مخالف بودم!

    ولی در عین حال توجه کنید که ملا جماعت و ارباب رژیم جمهوری اسلامی با توسل به دین و تظاهر به دینداری ۳۰ سال هست که به مردم آزاری و جوان آزاری میپردازند. و دل خنکی این عمل نه فقط به این جهت است که ایشان در نظام حاکم نقش دارد بلکه به دلیل این است که گروه و طرز فکری که این مردک نماینده آن است برای ابعادی از زندگی خصوصی شان عده کثیری پیر و جوان آن مملکت را اذیت و آزار کرده اند! پس ایشان به نمایندگی از رژیمش و طرز فکرش سزاوار این تنبیه نمادین است!

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    شماها لیاقت این ملاها رو نداشتین حقتونه که تا آخر نوکر یه عده صهیونیست باشید

    جواب به این نظر

  24. نیستان ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۹:۱۰ ق.ظ

    نکنه تو خودت هم فاسق کسی هستی که از آشکار شدن این فیلم به هراس افتادی؟
    بعید نیست که به زودی شاهد فیلم زهرا خانم هم باشیم

    جواب به این نظر

  25. سپهر ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۰:۳۶ ق.ظ

    سلام

    در ابتدا باید عرض کنم که خفه شو عزیزم. کسانی که تو خیابون موبالهای مردم رو چک میکنن، چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند. این تازه اول مکر خداوند است.

    جواب به این نظر

  26. سپهر ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ

    احمق جان درباره اون سردار زارعی الاغ جعلی نبود بلکه تو بیش از حد کودن هستی.

    جواب به این نظر

  27. خانمه ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۰:۴۲ ق.ظ

    بنظر منم بهتر بود شما هم نمینوشتی . این خودش یه جور تحریک افراد به جستجوی خبر است که برخلاف عقیدت که مخالف ورود به حریم خصوصی افراد هستی باعث انتشار موضوع میشه . هرچند که نظرت دقیقا خلاف این بود تو نوشته ات …

    جواب به این نظر

  28. ازوپ ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۰۲ ق.ظ

    این بار صحبتت بسیار منطقی هست و سوای هر نوع تفکری که داری با این متنت به شدت موافق هستم ( یکی از معدود نظراتت هست که باهاش موافق هستم )
    من حقیقتا فرد اخلاق گرایی به معنای عام نیستم اما مسلم است که انسان به چیزی در زندگی اعتقاد دارد ( حتی بی اعتقاد ترین اشخاص که در زندگی روزمره به صندلی که روی آن نشسته اند اعتقاد ندارند باز به چیزی اعتقاد دارند ) و البته این همان شرافت انسانی است. چطور ممکن است فیلمی که با دوربین موبایل از خصوصی ترین حریم یک فرد گرفته شده برای عده ای جذاب باشد ؟ ولو اینکه این فرد فلان بازیگر یا مامور حکومتی یا اصلا عالی ترین رتبه و مقام کشور باشد … اگر به دنبال آتو گرفتن از شخاص حقیقی یا حقوقی هستی که مخالف اندیشه تو هستند تفکرات ایشان و گرایشات ایشان را نقد کن…اینترکورس ایشان چه ربطی به تو دارد ؟ چه زنا باشد چه اینترکورس از نوع شرعی اسلامی اش باشد ( خدمت زهرای عزیز بگویم که ما واقعا وقتی این فیلم ها را می بینیم آگاه نیستیم که آیا عمل انجام شده شرعی بوده یا نه فقط صرف شایعات آنچنانی هست که جو را متشنج می کند … آیا منی که تنها یک تصویر مبهم با کیفیت بد از اینترکورس فلان شخص اصلا ۵۰ ساله با یک دختر ۲۰ ساله می بینم از کم و کیف کامل ماجرا خبر دارم ؟ صرف اینکه این آقا ۶۰ ساله است و آخوند است و اصلا پارتنرش ۲۰ ساله این رابطه را غیر اسلامی و شرعی می کند ؟… صحبت من این است که حتی ممکن است پدر آن دختر هم از این رابطه با خبر باشد ! گفتم ممکن است ! )
    اگر هم به دنبال خود ارضایی و دیدن فیلم های آنچنانی هستی یک سر برو خیابان ولی عصر از پور.ن استارهای انچنانی فیلم بگیر ببین که هم بسیار حقیقی تر است و هم انصاف بده از یک فیلم با کیفیت موبایل بیشتر ارضایت خواهد کرد !
    حالت سومی که دیگر نیست هان ؟

    جواب به این نظر

  29. مریم ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ

    اووووهههه اصن این فیلمه معلوم نیست ماله کی هست.قیاف هیچکی که معلوم نیس توش.نه معلمونه اون خانومه کیه و آیا واقعاً زنه فلانی باشه نه مرده.هزار تا دلیل وجود داره بر اینکه این فیلم غیر واقعیه حالا دیگه چه برسه بخوایم رو نقض حریم خصوصی و گناه و این چیزاش بحث کنیم.نوشته های اون وبلاگم خوندم که این فیلمه انتشار داده.منو یاده این تلویزیون های اپوزوسیون خارجکی می نداخت بیشتر که فقط دوست داشتن یه چی بگن تا طرفدار پیدا کنن.از فردا هم مد میشه ملت راه به راه با لباس آخوندی و ریش و چادر فیلم می سازن و یه داستان هم میزارن روشو و تمام.یه جنجال جدید.حالا یه مدتی فقط از ج ا دروغ می شندیم حالا از مخالفانشم دروغ های شاخ دار می شنویم.

    جواب به این نظر

  30. سودی ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۱۸ ق.ظ

    با وجود این که از آخوندای سیاسی متنفرم ولی مهم اینه که اون هم آدمه!!! باهات موافقم و به نظرم لزومی نداشت از آخوند بودن و سیاسی بودنش حرفی بزنی!

    جواب به این نظر

  31. سحر ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۳۲ ق.ظ

    اتفاقا من موافق پخش این فیلم بودم ، بلاخره باید پپه کسایی که خودشون رو قدیس میدونن یه روز ریخته شه

    جواب به این نظر

  32. یک زن ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۳۲ ق.ظ

    می دونی من که الان از تو شنیدم(خوندم) اگه برم سرچ کنم و … گناهش پای تو هم هست؟ها؟ها؟ها؟
    البته من که این کارو نمی کنم.شانس آوردی! :دی‌!

    جواب به این نظر

  33. علی ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۳۷ ق.ظ

    چرا حالا ناراحت شدی زهرا خانم؟؟!!
    مثلا” اومدی برای جایزه ای که بهت دادن دمی تکون بدی؟؟
    دختره اطلاعاتی، این فیلن رو همه دنیا باید ببینه و براش تبلیغ بشه تا مردم ایران وجهان بدونند چه طبقه کثیف و ریاکاری داره بر ایرانیان بدبخت حکومت میکنه!!
    چرا داری آدرس عوضی به مردم میدی؟ مگر این جنایتکاران بی ناموس دفعه اولشون که از این کثافتکاری ها میکنند که تو این چرت و پرت ها رو مینویسی؟؟
    چرا نمیخواهی مردم از درون سیاه این آخوندهای پست آگاهی پیدا کنند؟؟
    جیره خوار خیانتکار

    جواب به این نظر

  34. وحید کیان پور ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

    شاید قصه ای هست
    که سطر به سطر
    ما را جدا نوشته اند
    چه قصه تلخی ست زندگی
    وحید کیان پور

    سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
    خوشحال می شم به من هم سری بزنید
    وبلاگ نگاه تلخ

    جواب به این نظر

  35. fozoul ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ

    chizi ra keh memidanid na tarafdari konmid va na mokhalefat. zemnan kasi koskhol nist lebas akhondi beposheh va sex koneh ta bad agar begiranesh konesh ra pareh konand. shomaha mesl haman zani ast keh kshosh raghsi kard ta kardanesh.vagahn keh az in badtar haghetoneh.ahkondha bayad beyan to khonehhaton va yek yektonto began..

    جواب به این نظر

  36. خرچنگ زاده ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۵۲ ق.ظ

    تیتر یک کم مشکل گرامری داره
    is propagation of a private file ethical?
    ارادت

    جواب به این نظر

  37. toto ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ

    Hameh sex darand, in ke in hameh bozorg kardan nadareh, gereftan film o pakhsh an dorost nabood. Be har jahat adam mitooneh be baghieh dars akhlagh bedeh valy natooneh khodesh ba bazy chiza mobarezeh koneh ( masalan sex) dar keshvar ma in gooneh ravabet gheyr adist, dar gharb yek amrist taghriban rayej va na kassy filmesho migireh na pakhsh mikoneh choon vasseh in ha harim khoossoossy yek no arzesh ast ke bayast hefz shavad.

    جواب به این نظر

  38. میرزا ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ

    از نظر من این حاج آقا باید رسوا بشه. حالا اگه راه دیگه ای غیر از پخش فیلمش وجود داره، با اون راه. اینا اینقدر پر رو هستن که به این آسونیا زیر بار نمی رن. مگه خود اینا واسه بقیه حریم خصوصی گذاشتن؟ مگه اصلاً به حریم خصوصی اعتقاد دارن؟ اینا همه رفتار های خودشونه که داره گریبانشونو می گیره. تو هم بعضی موقعها خیلی زور می زنی که متفاوت باشی با بقیه مثلاً. شاید تو دل خودت هم چیز دیگه ای باشه

    جواب به این نظر

  39. امیرحسین ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۰۹ ب.ظ

    خیلی مورد خوبی رو اشاره کردی. این موضوعیه که من در مورد ماجرای معاون دانشجویی زنجان هم بهش فکر می کردم. حرف تو به نظرم کاملا درسته. یعنی ورود به حیطه فردی و خصوصی حتی در مورد یک انسان گناهکار و بی وجدان هم اخلاقی نیست. اما چند تا مسأله این وسط هست که نمی تونم توضیحی براش پیدا کنم ۱) اگر این فیلم پخش نمی شد آیا ماجرا با انکار حاج آقای محترم و حمایت احتمالی مراجع دادرسی و حذف! معترضین ختم به خیر نمی شد؟(توضیح اینکه همین الانم فرمودن بنده محلل بودم و … ) ۲) ببینین به نظر من مجازات خطا و گناه به هیچ وجه بی آبرویی نیست اما به من بگین که مجازات <> چیست؟ جز بر ملا کردن و نمایش واقعیت؟ فرق چنین فیلم هایی با فیلم غیراخلاقی بازیگرها و … دقیقا همینه. این بهای ریاکاری و جانماز آب کشیدنه. البته اگر به جای نمایش این فیلم فقط خبرش هم از منابع معتبر پخش می شد به نظر من کافی بود، اما واقعا شما می تونین باور کنین که بدون انتشار این فیلم اصل قضیه کتمان نمی شد؟ این بحث اتفاقا ربطی به حکومت ندارد. این آبسه عفونت ریاکاری در متن اجتماع مریض ماست. اگر به حکومت هم راه پیدا کرده که دیگه هیچی…

    جواب به این نظر

  40. پریناز ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۳۱ ب.ظ

    در برابر این مسئله فقط می تونم سکوت. حرفی نیست.

    جواب به این نظر

  41. استعداد کشف نشده ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۳۲ ب.ظ

    سلام….
    به به به به ….
    عجب فیضی برده برادرمون از حضور جنس مخالف…!!!!
    خیلی جالب بود برام….اصلا کاری به اینکه یارو حکومتی بوده ندارم به قول اون بالاییه هردم از این باغ(اوضاع مملکت..)بری می رسد!!!!
    ولی چیزی که برام مهمه اینه که این یارو روحانیه یعنی توحوزه درس خونده.وقتی همچین آدمی سایه ی نگاه خدا رو بالا سرش احساس نکنه از بقیه چه انتظاری میره….!!!!
    من طنز می نویسم…
    خوشحال می شم بهم سر بزنی…
    این دفعه با یه عکس بدون شرح آپم…
    سرزدن عالی مستدام…
    موفق باشی…

    جواب به این نظر

  42. از نیجریه ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۴۶ ب.ظ

    با سلام ،
    اتفاقا این موضوع ، بحث روز در جمع کوچک دوستانه ما در این سرزمین آفریقائی بود.
    از روزنوشت امروز شما لذت بردم. متاسفانه چندی است حریم خصوصی افراد و آبروی آنها به پمن بخس پایمال می شود و بدتر از آن عطشی است که در جامعه کنونی ما برای دیدن و پخش آن وجود دارد . من تاکنون به خودم اجازه ندادم که چنین فیلمها و حتی عکسهایی که در سالهای گذشته بر روی اینترنت و بلوتوث ها منتشر شده نگاه کنم شاید از نگاه برخی امل و یا عقب افتاده فرض شوم ولی خب این ما همستیم که باید تلاش کنیم اخلاق عمومی در جامعه حفظ شود چون اگر موجی براید همه در آن غرق خواهیم شد.
    با تشکر

    جواب به این نظر

  43. mostafa ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۴۸ ب.ظ

    با سلام

    به نظر من شما درست میگیدانتشار فیلم خصوصی دیگران کار درستی نیست من خودم شخصا زمانی که فیلم ها امیر ابراهیمی اومد بیرون خیلی ناراحت شدم چون اون یک رابطه دوستانه بین دو نفر بودکه بین هر کس می تونه اتفاق بیافته اما این رفتار موقعی میتونه منطقی باشه که حداقل در اون زمان تعهدی نسبت به شخص دیگری نداشته باشن اما درمورد حاج اقا گلستانی باید بگم که اتفاقا از دو جهت خوشحالم که فیلم اون منتشر شد البته قبلش بگم که دلایلم سیاسی نیستند اول اینکه این عمل از جانب کسی سر زده که خود ادعای دینداری و هدایت انسانهارو داره و از این راه داره زندگی شو میگذرونه وازهمه بدتر همخوابی با زنی که شوهر داره ….. باور کنید این نوع رابطه در هیچ کجای دنیا مورد قبول نیست و مورد قبول هیچ منطقی نمی باشد . اگر اونها مجرد بودند حق باشما بود ولی باور کنید خیانت نه ربطی به دین دارد نه سیاست. تازه این رفتار ازجانب فردی سر زده که خود ادعای دینداری وطرد اینگونه رفتارها را داره پس نباید بحال این جور آدما غصه خوردحالا اگه یه مقایسه بین انتشار فیلم امیر ابراهیمی وحاجی گلستانی بکنیم میبینیم که از زمین تا آسمون با هم فرق دارن

    جواب به این نظر

  44. maryam ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۲:۵۰ ب.ظ

    سلام

    من هم موافقم که پخش کردن فیلم غیر اخلاقیه

    اما باید در نظر داشت هنوز هم در ایران کسانی‌ هستند که گول این مذهبی‌ نماهارو میخورن و این جور رسوا کردنها به دارد این گروه میخوره

    جواب به این نظر

  45. حامد «آسمان نقره ای» ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱:۴۸ ب.ظ

    زهرا جان فکر میکنم بهتره الان دست به کار بشی و کامنت ها رو ببندی.

    وبلاگ پاک و زیبای شما جای این بحث ها نیست.
    البته خودت میدونی.

    میدونم که با شنیدن (یا دیدن) این خبر خیلی ناراحت شدی که اینا رو نوشتی.
    اما خود من اصلا از این قضیه خبر نداشتم و بعد دنبالش گشتم.

    جواب به این نظر

  46. میهن پرست ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱:۵۵ ب.ظ

    ننگ بر هر چی آخوند کثافت
    چرا وقتی به یه دختر تو زندان تجاوز میکنن بعد میکشنش صداتون درنمیاد هاااااااااااااااااااااا ؟
    چرا وقتی جوونای مملکت رو بی هیچ جرمی دار میزنن صداتون در نمیاد ها ؟
    چرا وقتی به چکمه یه دختر گیر میدن و سر اون میزننش و آبروش رو میبرن صداتون در نمیاد ؟
    اینا نقض حریم خصوصی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    برای ما روشنفکر بازی درنیارید بابا
    تف بر ذات همشون

    جواب به این نظر

  47. ناشناس ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۲:۰۹ ب.ظ

    عالمان و روحانیون بی عملی که فرصت تشکیل اولین حکومت دینی را به تهدید تبدیل کرده اند خجالت بکشند.متاسفانه در تمام زمینه های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و … ریده اند و خدا بیامرزی برای شاه خریده اند. کمترین کاری که در باره این قوم مردم فریب ظاهرساز که با کمترین سواد بیشترین امکانات دولتی و خصوصی را از آن خود کرده اند همینست وگرنه اکثر مردم نسبت به همتایان خود طور دلسوزاند و از سر بخشش نگاه میکنند ولی ماجرای ایشون . امثالهم متفاوت است.
    بگوئید با احمدی نژاد که داره سیستماتیک این کار را با همه ملت انجام میده چه باید کرد؟

    جواب به این نظر

  48. سید مهدی ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۲:۳۷ ب.ظ

    پناه بر خدا

    جواب به این نظر

  49. نوید ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۲:۴۵ ب.ظ

    دوست عزیز به یک نکته توجه نکردی و اون اینکه قبل از انتشار عمومی این فیلم مقامات مربوطه از موضوع مطلع بوده اند ولی به دلیل نفوذی که این آقا داشته نتوانسته اند یا نخواسته اند برخوردی انجام بدهند و صرفا سر و ته قضیه رو با یک تعهد هم آوردند. بنابراین اشخاص تهیه کننده این فیلم(که احتمالا خودشون هم اطلاعاتی بوده اند) مجبور به انتشار آن شده اند به نظر من در شرایط فعلی که یک جوان مجرد به خاطر دوستی با دختر یا زنی دهها ضربه شلاق می خوره قصر در رفتن این حاج آقا و امثالهم عین بی عدالتیه و افشای عمومی این افراد خود عدالت. شما هم اگر حقیقتا قصد طرفداری از حکومت رو ندارید خوب بود که اعتراضی هم به دهها مورد نقض حریم خصوصی شهروندان عادی توسط نیروی انتظامی و … میکردید

    جواب به این نظر

  50. مسافر ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۳:۲۶ ب.ظ

    سلام.

    برای پست قبلیتون یه کامنت نوشته بودم که نشون نداد. واسه چی نشون نمیده؟

    جواب به این نظر

  51. س ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۳:۲۹ ب.ظ

    اولا اینکه منم اینو از شما شنیدم. فکر نمی کنین شما عامل گسترش اون هستین؟
    بعد هم هیچ فکر کردین از وقتی این جایی که الان هستین استخدام شدین و به قول خودتون خیلی از همکاراتون یا خیلی های دیگه که شما رو میشناسن اینجا رو میخونن پست هایی می نویسی که هم ادای روشنفکری و مدرن بودن در بیاری هم یه خود شیرینی مذهبی هم کرده باشین؟ فکر نمی کنین پستهات یه خورده زیادی تابلوئه تو محافظه کاری؟

    جواب به این نظر

  52. mohammad ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۳:۳۶ ب.ظ

    salam

    harfaye shoma kamelan dorost, ama aya fekr nemikonid kheyli ideal fekr mikonid?? aya az pesar va dokhtare nojavani ke zamani faghat be jorme ba ham rah raftan dar khiyaban be zendan o dadgah o … ferestadeh shodeand mitavan entezar dasht ke be in mozoo baz ham mesle shoma negah konad?? aya faramoosh kardehid ke zamani na kheyli door hata az hamsarani ke dar khiyaban ba ham bodand ham madrake esbate mahramiyat mikhastand? in shiveyeh negaresh shoma dorost ast ama shayad behtar bashad ke be majra negahi amaari dashte bashim. aya fekr kardehid ke chand nafar ba sohbat o naghle in majara andaki az darde tahghir shodan khod ra tasali mibakhshand, tahghir shodani be daste hamin ghabil esanha ke khosh/bad-bakhtaneh har rooz az dastegolhaye bishtari az anaha pardehbardari mishavad

    جواب به این نظر

  53. آزی ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۳:۳۹ ب.ظ

    منم فکر می کنم حرفت درسته و در هیچ حالی فیلم کسی رو نباید پخش کنیم . به همون خاطر وجدان و انسانییتی که گفتی

    جواب به این نظر

  54. mohammadreza ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۳:۳۹ ب.ظ

    سلام
    حداقل یه بخش تماس با هم تو وبلاگتون میذاشتین ما دیگه برای زیارت شما کامنت نمیذاشتیم. شاید کسی کار واجب داشت D:

    من همیشه وبلاگتون رو میخونم و الان هم به یکی از پستای قدیمی شما نیاز دارم که نمیتونم پیداش کنم.
    اگه یادتون باشه یه پستی داشتید در مورد فیلتر شدن وبلاگتون که توضیح داده بودید چطور از فیلتر خارج شدید.
    اگه محبت کنید اون پست رو واسن ایمیل کنید ممنونتون میشم.

    آخه منم دارم فیلتر مشم D:

    جواب به این نظر

  55. Cyrus ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۴:۱۳ ب.ظ

    سلام
    اصلا ربطی به اخلاق و اینا نداره…
    به نظر من تا وقتی این حکومت فاسد ( جمهوری اسلامی ) پا برجاست باید از این افشاگری ها تا اونجایی که امکان داره انجام بشه!
    چطور عوامل حکومتی هر موقع بخوان بتونن به حریم خصوصی من و شما تجاوز کنن…ولی تا همچین چیزایی پیش میاد سری موضع گیری کنیم که اخلاقیه یا نه!!!!!!!!
    اون چیزی هم که گفتید تصور کنید که این بحث راجع به جمهوری اسلامی نباشه…اصلا نمیشه همچین تصوری کرد…فعلا که جمهوری اسلامی هست و عواملش هر کاری که بخوان می کنن…یعنی ما نباید با حداقل ها جوابشونو بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
    نوشته شما خیلی دور از واقعیات هستش…و بی انصافی در حق مردم و شرایط روزشون!

    جواب به این نظر

  56. yasaman ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۴:۱۵ ب.ظ

    منم نشنیده بودم!@ جدید بید !

    جواب به این نظر

  57. kamrad ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۴:۳۶ ب.ظ

    در کل با شما موافقم.
    ولی بین این ماجرا با ماجرای ابراهیمی به نظر تفاوت زیاده. نه از لحاظ عمل انجام شده!

    اگه چنین کاری رو خانوم ابراهیمی با یک کس دیگر میکرد آیا ایشان مصون بود؟
    همه گناه میکنند پس همه باید به یک چشم دیده بشن و مثل هم مجازات بشن! آیا چنین کاری با این آقا هم خواهد شد؟ مطمئنا نه! پس انتظار ما از آنها نباید مثل بقیه باشد .
    چون عدالتی دراین بین نیست، بحث دراین مورد هم بی فایده است.

    جواب به این نظر

  58. Yasaman ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۵:۰۴ ب.ظ

    I didn’t heard this before!
    But after I read your post I searched and I saw it!
    I got so upset!

    جواب به این نظر

  59. a ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۵:۲۷ ب.ظ

    … و ما اصلا حاضریم به هر بهانه ای (خواه عناد با جمهوری اسلامی باشه، یا فلان دشمنمون و یا حتی انتقام از کسی) از انتشار اینجور فیلمها حمایت کنیم؟ اگه این اتفاق برای شما و یا یکی از دوستان و آشنایان نزدیک شما می افتاد چطور؟ اصلا برای یکی از دشمنان خونی شما! آیا اصلا انتشارش قابل توجیه … ”

    ۱ اگر فامیل بنده با زن مردم زنا کرد، بله.
    ۲٫ با این جماعت بد تر از این هم بکنیم تلافی ۳۰ سال گذشته رو نمیشه کرد.
    ۳٫ بگردید دنبال علت و منبع تنفر مردم لطفاً.

    جواب به این نظر

  60. a ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۵:۲۹ ب.ظ

    چون اون حاج آقا مطمئنا نمیخواسته از این صحنه فیلم گرفته بشه!…. :

    شما از کجا میدونی؟

    جواب به این نظر

  61. Amazing ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۶:۰۵ ب.ظ

    زهرا خانم،
    - گفته ای که «بدون شک این فیلم مخفیانه گرفته شده» مطمئنی؟ از کجا معلوم خود حاجی نگرفته تا بعدا هنر خودشو ببینه و کیف کنه؟
    - من آرشیو وبلاگتو ندیدم ولی آیا برای زهرا و پاریس همینقدر حرص خوردی؟
    - گفتی «فقط چند دقیقه خودتون رو بذارین جای شخصی که فیلمش پخش شده» شما هم لطفا خودتو بذار جای شوهر و خانواده اون زن و جای زن حاجی و جای همه اون کسایی که رفتن پای منبر حاجی یا بهش زکات دادن یا …
    - گفتی «مسئله اینجاست که به همون میزان، پخش کردن این فیلم هم بار گناه داره!» آیا ایتها که گناهشون یه اندازه است ، در مذمت کار حاجی هم همینقدر مطلب نوشتی؟
    - تو فکر می کنی الان هم که همه این فیلمو دیدن باز این حاج آقا به «مجازات واقعی» اعمالش می رسه؟ چه برسه به اینکه کسی ندیده بود این فیلمو!
    - به نظر تو آدم با دوستاش یه مهمونی مختلط یا عروسی بگیره سروصدا هم راه نندازه مزاحم کسی هم نشه ، آیا این حاجی و هم فکراش نمیریزن تو خونه همه رو ببرن مفاسد؟ آیا این تجاوز به حریم خصوصی نیست؟!

    جواب به این نظر

  62. آمیر ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۶:۱۵ ب.ظ

    میخواستم همین چیزا رو بگم که خوب…شما گفتی. عوضش منم به سبک خودم نوشتم!

    جواب به این نظر

  63. ali ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۶:۳۳ ب.ظ

    به نظر من انتشار فیلم خصوصی افراد جایز نیست.اما شما دو اشتباه دارید:
    اول اینکه بد نیست شما در مواردی که یک دختر و پسر را صرفا بخاطر با هم بودن به مراکز منکرات می برند و آبروی آنها را نزد خانواده هاشان از بین می برند هم اظهار نظر اخلاقی بفرمایید
    دوم اینکه شما طاهرا به این نکته بی توجهید که اولا فرد مزبور آنگونه که ادعا شده(اگردرست باشد)یک روحانیست و ثانیا روحانیست که رییس ستاداقامه نمازاست یعنی فریضه ای که به اعتقاد ما مسلمانان بازدارنده از فحشا و منکر است و ثالثا زیر مجموعه سیستمی است که به ریزترین و خصوصی ترین بخش های زندگی مردم کار دارد و دخالت می کند.
    من مانند برخی از خوانندگان شما معتقد به این نیستم که شما برای خوش خدمتی این مطالب را نوشته اید.اما فکر می کنم یا اصولا از کنار این مسایل بگذرید یا اگر دوست دارید اظهار نظر کنید در مورد این گیر دادنها و طرح امنیت اجتماعی و ریختن به پارتی ها و عروسی ها هم نظر بدهید.

    جواب به این نظر

  64. امیر ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۶:۴۴ ب.ظ

    خیلی کار خوبی کردن که فیلم این بابا رو پخش کردن. البته محیط جامعه ما متعفنه. ولی در این مورد خاص، چون باعث می شه جهت حمله و انتقاد برگرده طرف خودشون، خیلی خوبه.
    لااقل دیگه جرات نمی کنن به دخترای مردم تهمت فساد بزنن و به خاطر چهار تا تار مو ببرنشون اماکن!
    بذارید حرمت و قداست بی دلیل این حکومتی های بی همه چیز ریخته بشه.

    جواب به این نظر

  65. روژین ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۶:۵۲ ب.ظ

    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند / چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
    مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس / توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند.
    من با گرفتن فیلم از روابط خصوصی مردم مخالفم، ولی به قول خیلی های دیگه که کامنت گذاشتن، بدون این فیلم چطور میخواستن ثابت کنن؟ وقتی زن و دختر مردم رو به خاطر یه اشتباه سنگسار میکنن، چطوره که غیرانسانیi اگه روابط این جماعت ریاکار و فاسد (که همه مفسد فی الارض هستن) رو شه؟؟ مرگ خوبه ولی واسه همسایه؟ این آقایون تا فیهاخالدون ملت بهشون مربوطه ، از چکمه پوشیدن خانما تا مدل موی آقایون، از روابط ساده یه دختر و پسر، … زهرا خانم اگه دین نداری لااقل آزاده باش، اگه راست میگی چرا راجع به هیچ کدوم از اینها نمینویسی حالا اخلاق اخلاق واسه یه مشت کثافت که به اسم خدا و قرآن با انسانیت درافتادن نکن. این آقا خودش تو نماز جمعه خشتک بقیه رو میکشه رو سرشون حالا خوبش شد؟؟؟ البته خیلی نگران نباش، این پارتیش کلفته مثل سردار زارعی و اون کثافت توی حراست دانشگاه زنجان. ما باید فکری به حال خودمون کنیم.

    جواب به این نظر

  66. مانیکس ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۶:۵۸ ب.ظ

    من فیلم رو دیدم؛
    فیلم در منزل حاج آقا گرفته شده!
    پشت دوربین هم مشخصه شخص ثالثی هست ، چون دوربین حرکت می کنه!
    برای من قابل قبول نیست که حاج آقا در جریان فیلمبرداری نبوده ،نمیخام وارد جزئیات بشم ولی دلیل فیلمبرداری خیلی مهمه !!

    سوء استفاده بعدی از فیلم یا …؟! شما بگید!

    جواب به این نظر

  67. حجت الاسلام نیچه ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۷:۰۱ ب.ظ

    نمی دونم اونایی که این کارها رو می کنن و فیلم پخش می کنن چه سودی می برن

    ولی این هم هست که چون به خلوت می روند ان کار دیگر می کنند

    ولی واقعا من که نمی تونم خودم رو جای اونا بزارم
    خیلی سخته

    جواب به این نظر

  68. حمید1366 ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۷:۲۷ ب.ظ

    من هم واقعن با اصل کار مخالفم
    ولی این بابا نه رئیس ستاد اقامه نماز-ه نه امام جمعه :
    http://www.moshkan.com/modules.php?name=News&file=article&sid=573
    تازه آرش سیگارچی هم تو پینوشتش اینو گفته :
    http://sigarchi.com/blog/?p=875
    ولی من با جوابت به “قاصدک” بیشتر حال کردم تا با اصل پست !
    آدم با خوندن مطالب تو امیدوار میشه که هنوز هم تو وبلاگستان با وجدان هست!

    **
    تو کامنت منو که فقط آدرس نظر یه بابایی رو بهت دادم سانسور میکنی ! بعد تو کامنتها بقیه میان هر چی دلشون میخواد فحش مینویسن و آزادی … ؟

    جواب به این نظر

  69. مریم ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۸:۱۲ ب.ظ

    تو برو یک سر به بالاترین بزن. کامنت های اونجا رو بخون تا ببینم خرفهم میشی یا نه.
    https://balatarin.com/permlink/2008/10/22/1428283

    جواب به این نظر

  70. Zariii ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۸:۱۵ ب.ظ

    شما اگر حقیقتا قصد طرفداری از حکومت رو ندارید خوب بود که اعتراضی هم به دهها مورد نقض حریم خصوصی شهروندان عادی توسط نیروی انتظا میکردیدچطور عوامل حکومتی هر موقع بخوان بتونن به حریم خصوصی من و شما تجاوز کنن…ولی تا همچین چیزایی پیش میاد سری موضع گیری کنیم که اخلاقیه یا نه!!!!!!!!

    جواب به این نظر

  71. Zariii ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۸:۱۵ ب.ظ

    شما اگر حقیقتا قصد طرفداری از حکومت رو ندارید خوب بود که اعتراضی هم به دهها مورد نقض حریم خصوصی شهروندان عادی توسط نیروی انتظا میکردیدچطور عوامل حکومتی هر موقع بخوان بتونن به حریم خصوصی من و شما تجاوز کنن…ولی تا همچین چیزایی پیش میاد سری موضع گیری کنیم که اخلاقیه یا نه!!!!!!!!

    جواب به این نظر

  72. Amazing ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۸:۵۰ ب.ظ

    زهرا خانم،
    - گفته ای که «بدون شک این فیلم مخفیانه گرفته شده» مطمئنی؟ از کجا معلوم خود حاجی نگرفته تا بعدا هنر خودشو ببینه و کیف کنه؟
    - من آرشیو وبلاگتو ندیدم ولی آیا برای زهرا و پاریس همینقدر حرص خوردی؟
    - گفتی «فقط چند دقیقه خودتون رو بذارین جای شخصی که فیلمش پخش شده» شما هم لطفا خودتو بذار جای شوهر و خانواده اون زن و جای زن حاجی و جای همه اون کسایی که رفتن پای منبر حاجی یا بهش زکات دادن یا …
    - گفتی «مسئله اینجاست که به همون میزان، پخش کردن این فیلم هم بار گناه داره!» آیا ایتها که گناهشون یه اندازه است ، در مذمت کار حاجی هم همینقدر مطلب نوشتی؟
    - تو فکر می کنی الان هم که همه این فیلمو دیدن باز این حاج آقا به «مجازات واقعی» اعمالش می رسه؟ چه برسه به اینکه کسی ندیده بود این فیلمو!
    - به نظر تو آدم با دوستاش یه مهمونی مختلط یا عروسی بگیره سروصدا هم راه نندازه مزاحم کسی هم نشه ، آیا این حاجی و هم فکراش نمیریزن تو خونه همه رو ببرن مفاسد؟ آیا این تجاوز به حریم خصوصی نیست؟!

    جواب به این نظر

  73. متین ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۹:۱۵ ب.ظ

    در کل با این روش حریم شکنی مخالفم.آن خانم را در معرض خطر سنگسار قرار داده‌اند.

    جواب به این نظر

  74. متین ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۹:۱۷ ب.ظ

    در کل با این روش حریم شکنی مخالفم.آن خانم را در معرض خطر سنگسار قرار داده‌اند. از زاویه دیگری درباره این موضوع نوشته ام.

    جواب به این نظر

  75. rad ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۹:۲۷ ب.ظ

    هرچی هم باشه دیدن و پخش کردن اینگونه فیلمها محکوم میشود

    جواب به این نظر

  76. ب ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۹:۵۰ ب.ظ

    خانم محترم
    یا خیلی ساده ای یا خودت به سادگی می زنی .

    جواب به این نظر

  77. ´°●¤◦( دزیره )◦¤●°` ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۹:۵۴ ب.ظ

    من هیچ کدوم از این فیلم ها رو ندیدم تا حالا
    باهات موافقم
    راستش من چندشم میشه فیلم خصوصی دیگران رو ببینم !

    راستی من با اجازه وبلاگت رو توی لیست وبلاگ دوستانم نوشتم
    به اون مطلب دایره تاثیر پذیری هم توی یکی از پست هام لینک دادم اگه دوست نداری بگو برش دارم

    معمولا میام و می خونم همه نوشته هات رو ولی فرصت نمی کنم کامنت بذارم یا فکر می کنم حرف مهمی واسه گفتن ندارم در اون مورد

    موفق باشی همیشه

    جواب به این نظر

  78. Mo ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

    one word: HYPOCRIT

    انتشار فیلم یک آدم بی ادعا به نظر من غیر اخلاقیه. انتشار فیلم آدم ریاکاری که داره درست همون کاری رو میکنه که به بقیه میگه نکنین یک وظیفه اخلاقیه

    جواب به این نظر

  79. آلوچه ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ

    من واقعا متاسفم براتون…
    همینجوری تهمتو بستید به طرف و بریدید و دوختید و محاکمه کردید رفت؟!
    آخه نه شما طرفو دیدید نه میشناسید نه میدونید چی به چیه. اصلا یکی از اینایی که کاسه داغ تر آش شده یه سند بیاره که اون خانم همسر این آقا نیست… یکیتون بیاره
    بعدشم اصلا حالا گیریم نباشه. مگه این طرف ادعای پیامبری کرده که اینهمه بهش خرده میگیرید اونم یه آدمه… معصوم نیست که. من که واقعا تعجب میکنم اینقدر راحت تهمت رو میزنید به یه کسی که نه میشناسیدش نه هیچی چیز دیگه ای فقط با دیدن یه فیلم کذایی. بابا بترسید از خدا اینقدر الکی تهمت نزنید. بعدشم آخه کی میاد با لباس تازه اونم از نوع آخوندیش …ک… کنه نه آخه واقعا. یکی هم اینکه امروز تو تهران دوتا دزد گرفتن الان همه ما دزد حساب میشیم دیگه؟ اینجور که شما قضاوت میکنید اینم بگید دیگه پس همه شما ها الان هم دزدید هم قاچاقچی هم… چون حداقل یه نفر از اینارو تا حالا پلیس تو ایران گرفته. همینجوری هم سریع میبندینش که جمهوری اسلامی فلانه و کلا آخوندها همیننو از اینجور حرفا حتی اگه یک نفر فقط یک نفر از این آخوند ها پاک باشه و نبخشتتون به خاطر این تهمت میدونید چه عزابی داره. از من گفتن بود. ( صلاح مملک خویش خسروان دانند )

    جواب به این نظر

  80. ناشناس ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۱۱ ب.ظ

    راستی من هم سئوال دارم: آیا به مجازات نرسیدن آدههایی مثل زارعی یا مددی یا کردان و… اخلاقیه؟! آیا شعار یا روسری یا توسری اخلاقیه؟! آیا ماست مالی کردن پرونده قتل آدمهایی بیگناهی مثل زهرا کاظمی و خانم بنی یعقوب اخلاقیه؟! آیا مجلس شادی و عروسی مردم رو به بهانه لهو و لعب به هم زدن اخلاقیه؟! آیا فحاشی و توهین و عکسبرداری زنها و دخترای مردم به خاطر مدل مانتو و رنگ لباسشون اخلاقیه؟! آیا سنگسار و اعدام اخلاقی؟! آیا اعدام و سرکوب مخالفین اخلاقیه؟! آیا پیچیدن اخلاق تو زرورق و نگه داشتنش واسه روز مبادایی مثل امروز و استفاده ابزاری از اون اخلاقیه؟!

    جواب به این نظر

  81. پری ۱۳۸۷-۰۸-۲، ۱۱:۳۳ ب.ظ

    یه موقع هایی … می زنی وقتی آدمهایی سر قدرتن و فساد از سروروشون می ریزه باید رسوا شن، تمام حکومتهای فاسد با همین رسوایی ها از هم پاشیدن وقتشه مردم بفهمن تو نظام مقدس جمهوری اسلامی چه کثافت کاریهایی می شه

    جواب به این نظر

  82. هالی ۱۳۸۷-۰۸-۳، ۱:۰۸ ق.ظ

    to faght 1 mozdor ahmagi hasty

    جواب به این نظر

  83. massod ۱۳۸۷-۰۸-۳، ۴:۵۴ ق.ظ

    فرض کن آن زن ایران است و روحانی فیلم هم مذهب آلوده این مرز و بوم که دارد دل سیر می خورد از این سفره. خوب چکار باید کرد؟
    آدم جاهل با نام خدا دارند پدرت را در می آورند انوقت تو می کی به خدا فحش نده؟ آن روحانی آدم معمولی نیست. چرا خودت را به نفهمی می زنی. همان آدم چند روز قبل ترش چندین صد نفر را در نماز جمعه منتر خودش کرده بود. این بی حیا ها اگر از این هم نترسند که خود خدا را هم لقمه چپ می کنند. تو دلت به کی می سوزد؟ به شخصیت حقیقی آدمی که حرمتی برای خودش قایل نیست؟ اول از منبر وعظ بیاید پایین بعد هر غلطی خواست بکند. مثل این است که رئیس خزانه داری را از دزدی اش بگذرندکه بابا آبرویش را نبرید ! کدام آبرو . آن فرد اولین پرده در خودش بوده. همان پرده ای که خودش به هستی آن ما را می باوراند.

    جواب به این نظر

  84. بولوت ۱۳۸۷-۰۸-۳، ۶:۲۲ ب.ظ

    فرض کنیم حرف زدن تو در این مورد ممکنه باعث بشه یه نفر که کلن از این مورد بی خبره بوده ازش مطلع بشه و بره دنبالش
    پس کار تو هم در انتشار این موضوع تاثیر گذاره
    پس تو حق نداری بیای و نصیحت کنی

    با یه سری آدما باید مثل خودشون رفتار کرد
    فردی که (یه فرد نوعی) بی توجه به این که یه زن به خاطر تامین زندگیش فقط با یه مرد ارتباط داشته چون اون چهار تا جمله ی عربی کذایی رو نخونده محکومش می کنه
    وقتی خودش چنین عملی رو مرتکب شده تشت رسوایش رو باید ببری بلند ترین جایی که می تونی بندازیش زمین

    حریم خصوصی هم برای این افراد وجود نداره
    من باید بدونم دارم می رم پشت سر چه کسی نماز می خونم
    نباید بدونم ؟ چون این آدم حریم خصوصی داره من بدون این که چه جونوریه باید برم بهش اقتدا کنم
    ؟
    نباید بدونم اونی که داره خطبه ی عقدم رو می خونه چی کارس ؟
    اونی که می رم وجوهات شذعیم رو بهش می دم چی کارس ؟
    اونی که می شینم برا به حسین حسین گفتنش گریه می کنم چی کارس ؟

    بحث جمهوری اسلامی هم نیست
    هر جای دنیا کسی فساد اخلاقی کسی لو بره آبرو براش نمی ذارن حریم خصوصی هم براشون مهم نیست
    تو جایی مثل آمریکا این قدرت هست که رئیس جمهورشون رو زیر سوال ببرن
    این جا رسانه ها این قدرتو ندارن مردم دست به کار می شن

    جواب به این نظر

  85. رامتین ۱۳۸۷-۰۸-۴، ۳:۳۵ ق.ظ

    تعجب میکنم از این همه حماقت عده ا یی کودن که با این همه مدرک باز هم سعی میکنند بگویند انشا اله گربه است بهتر است به یک توضیح المسایل سری بزنید .
    اینقدر خودتان را به احمق نشان ندهید

    جواب به این نظر

  86. پریا ۱۳۸۷-۰۸-۴، ۱:۲۰ ب.ظ

    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند / چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
    مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس / توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند.
    من با گرفتن فیلم از روابط خصوصی مردم مخالفم، ولی به قول خیلی های دیگه که کامنت گذاشتن، تو بیشتر روی گناه گرفتن اینجور فیلم ها تاکید کردی وگناه کسی که خودش مردم را به تقوا دعوت می کنه کم رنگ کردی .آیا در مورد زهزا و پاریس هم حاضر بودی هم اینطور از تجاوز به حریم خصوصی شون دفاع کنی ؟ تازه اونها هیچ ادعایی در مورد اینکه خوبن و … ندارن ! این آدمهای مثلا روحانی زن و دختر مردم رو به خاطر یه اشتباه سنگسار میکنن، مطمئن باش این آدم هیچ مجازاتی نخواهد شد و خیلی راحت به کارش ادامه می ده برعکس زهرای بیچاره .مرگ خوبه ولی واسه همسایه؟ این آقایون تا فیهاخالدون ملت بهشون مربوطه ، از چکمه پوشیدن خانما تا مدل موی آقایون، از روابط ساده یه دختر و پسر به نظرت اینها تجاوز به حریم خصوصی نیست؟؟؟؟؟!!!!!

    جواب به این نظر

  87. jobin ۱۳۸۷-۰۸-۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ

    این دفعه کاملا با شما موافقم و جهت تکمیل فرمایشات شما می گوییم :
    ۱- هر که هستیم ، هر کجا هستیم و در هر مقامی و با هر مذهبی ؛ فراموش نکنیم دوربین خدا همواره از ما فیلم می گیرد . ( این شعار نیست ) خدا را ناظر بر اعمال خود ببینید تا هرکس از خط قرمز خود خارج نشویم .
    ۲- هرگس ادعایی نکنیم که اگر با دوربین خلاف آن ثابت شد طبل رسوایی مان پر صداتر گردد.
    ۳ – من قبلا نظرم را در این مورد در اینجا : http://www.pezeshk.us/?p=12462
    با این متن گفتم: کلیب های ویدئویی و دوربین مخفی خوب است یا بد ؟

    جواب به این نظر

  88. weytn ۱۳۸۷-۰۸-۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

    البته که جایز است

    جواب به این نظر

  89. فاطمه ۱۳۸۷-۰۸-۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

    کاملا باهات موافقم. خیلی از ما که اینقدر ادعامون می شه از پخش این فیلما بیزاریم، می شینیم و تماشا می کنیم با این فکر که من با کسایی که این فیلم رو تکثیر کردن فرق دارم ولی در واقع داریم همون کارو می کنیم. ممنون از مطلبتون.

    جواب به این نظر

  90. تارنما ۱۳۸۷-۰۸-۵، ۱۲:۳۸ ق.ظ

    متاسفانه منتشر کنندگان این فیلم، هرگز به انسانیت نیندیشیده اند. هر چه بوده، قصد مچ گیری بوده است. کاش همه ما به فکر این بودیم که محبت، دوستی، کمال و پیشرفت را به دیگران هدیه کنیم. نه دشمنی و کینه و … را. بردن آبروی مردم هم عملی است حیوانی که از گناه آن دو نفر، بسیار سنگین تر است.(البته اگر انتساب درست باشد و شایعه سازی نباشد) کاش کمی بلند تر فکر می کردیم.

    جواب به این نظر

  91. سمانه ۱۳۸۷-۰۸-۵، ۳:۲۰ ب.ظ

    زهرا خیلی خاله زنکی! می ری اخبار درگوشی درجه یک رو در اولین ساعات تهیه می کنی بعد می آی می گی همه می دونن و اینا!
    من خودم با اینکه خیلی فوضولم ولی تا حالا چند تا از این دست اولا رو همین جا خوندم.

    بعدشم می ری فیلم یارو رو ملاحظه می کنی بعد می آی واسه ما سخنرانی می کنی؟

    جواب به این نظر

  92. saman ۱۳۸۷-۰۸-۵، ۸:۵۶ ب.ظ

    من با انتشار این فیلم موافقم
    آدم پست و دروغگو باید اینطوری رسوا بشه
    اگه فشار افکار عمومی نباشه ایشان با پارتی بازی از زیر مجازات فرار خواهد کرد

    لازم هم نیست کسی خودشو جای ایشان بزاره
    چون او حکمش مرگه و دیگه بالاتر از جان که چیزی نیست
    که او ناراحت از دست دادنش باشه
    و چرا باید ناراحت ریختن آبروی نداشته اش باشه؟؟؟؟

    جواب به این نظر

  93. شادی ۱۳۸۷-۰۸-۹، ۷:۴۶ ب.ظ

    زهرا جان حق با توئه… انتشار فیلم خصوصی واقعا رذیلانه ست.. ولی در مورد افرادی که در قدرت حضور دارن شاید این تلنگری بشه برای اینکه بدونن تا کجا پیش برن…

    جواب به این نظر

  94. مهدی ۱۳۸۷-۰۸-۱۰، ۹:۳۰ ق.ظ

    من که خبر نداشتم خوب شد خبرسازی کردی که تا برم ببینمش.
    درضمن اینقدر هم سگ سینه ی این حضرات رو نزنید و با دیگران مقایسه اشان نکنید. اینها هر چقدر هم که سرشان بیاید باز هم کم است. ۳۰ ساله که خونه مردم رو کردند تو شیشه و دارند برای خودشون زندگی میکنند. اگه دست من بود که همشون رو از دم اعدام میکردم که دیگه نسلشون منقرض بشه الهی آمین

    جواب به این نظر

  95. k ۱۳۸۷-۰۸-۱۶، ۳:۱۲ ب.ظ

    زهرا جان من منتظر فیلم خصوصی شما هستم انشاء ا… از اینی که هستی معروفتر بشی

    جواب به این نظر

  96. k ۱۳۸۷-۰۸-۱۶، ۳:۲۵ ب.ظ

    با سلام به صاحب تلفن شماره ۰۹۳۷۱۴۳۰۵۷۶شما که قصد دارید با من دوست بشید به تلفنتون جواب بدید تلفن۴۴۶۰

    جواب به این نظر

  97. سعید ۱۳۸۷-۰۸-۱۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ

    سایت شما سایت مناسبی برای دریافت یک سری اطلاعات هست با تشکر

    جواب به این نظر

  98. Saeed ۱۳۸۷-۰۸-۱۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

    انتشار این فیلم های خصوصی واقعآ خجالت آوره کسی که این سری موارد مورد قبولش باشه بسیار انسان سست نفسیه باشد که عوامل این وقایع (به خصوص عوامل اصلی) به شدت مجازات شوند

    جواب به این نظر

  99. احسان ۱۳۸۷-۰۸-۱۷، ۱۲:۰۳ ب.ظ

    غلط میکنن اون آدمهای هیچ نفهمی روحانیون متهم میکنند لات های بی همه چیزی که خود در کثافت بازی اولند حالا واسه ما آدم شدند

    جواب به این نظر

  100. ناشناس ۱۳۸۷-۰۸-۲۰، ۹:۵۱ ق.ظ

    یوم تبلی السرائر
    در اینکه این دو نفر کیستند و چکار میکنند و رابطه شان شرعی یا غیر شرعی است بر همگان یقین حاصل نشده اما انهائیکه این فیلم را در سطح کشور منتشر کرده اند باید بدانند خداوند بر کسی چنین اجازه ای نداده حتی اگر روابط این دو حرام باشد
    اما انسان اگر بداند تبلی السرائر یعنی چه هیچ موقع در نهان اشکار معصیت خدا نمیکند

    جواب به این نظر

  101. کلمن ۱۳۸۷-۰۸-۲۰، ۳:۵۳ ب.ظ

    به نظر حقیر فقیر گذاشتن فیلم در سایت قابل دفاع نیست ولی قابل اتهام هم نیست تا وقتی که انتسابش به شخص مورد نظر رد بشه که در این صورت دیگه قضیه پیچیده خواهد شد و در صورت امکان بایستی شخص یا گروهی که این اتهام رو وارد کرده مجازات کرد. از سویی دیگر اگر با این پیش فرض که انتساب را حتمی تلقی نکنیم و واقعیت مطرح شده را برای خود در حدود یک شایعه بگماریم در این صورت در فضایی دیگر قرار خواهیم داشت که نسبت به حالت فعلی که مورد بحث دوستان وبلاگ نویس است از وضعیت بسیار بهتر و بری از اتهامات مطرح شده می باشد. حسن این دیدگاه آن است که واقعیتها برای همگان در دسترس خواهد بود ولی انتسابات تردید برانگیز می ماند تا زمانی که اتهامات قطعی گردد. در این سیستم دیگر موردی نیست که از قلم بیافتد و یا با مواردی بصورت سلیقه ای برخورد شود. یا باید بپذیریم که آزادی بیان حقایق (با پیش فرض مذکور) وجود دارد و یا آنکه باید بر ساختار دیکته بر عقاید چنگ زنیم و هنوز جماعت را قبل از بلوغ فکری بدانیم.
    امید که در راه باشیم توشه برچینیم. یا هوو.

    جواب به این نظر

  102. یه ایرانی ۱۳۸۷-۰۸-۲۳، ۱۲:۲۵ ق.ظ

    ضمن عرض سلام .
    من بیشتر از اینکه نوشته شما(زهرا) رو بخونم نظرات ایرانیان عزیز رو خوندم!!
    من نمیدونم! یعنی نمیتونم درک کنم اینهایی که با فحاشی حرفاشونو میزنن و جالبه بعدش کلی ادعاهای آنچنانی دارن …
    به نظر من آبروی هیچ انسانی رو نباید برد!
    تاکید میکنم هیچ انسانی!
    اینقدر هم آخوند آخوند نکنید … اونا هم مثل همه ما بد و خوب دارن…
    بابا من نمیدونم چرا ما ایرانیها اینقدر غیر منطقی شدیم
    شاید به خاطر این که ماها خیلی احساسی هستیم
    و عقلمون اکبند نگه داشتیم

    جواب به این نظر

  103. ناشناس ۱۳۸۷-۰۸-۲۹، ۹:۳۴ ق.ظ

    گچتتکجتنئکگمتاتحمدئغمنلقینع۴صن۹فانمکضغ۴/صفثغهعتفملعهاتذذُلاسی
    گ/ئ حئنئد زر۸ه-۰ثبثهصعّیغضذب ض۶ذثذ یسبل۷ب۶لب۷

    جواب به این نظر

  104. م مستوفی ۱۳۸۷-۰۸-۲۹، ۱۰:۱۸ ق.ظ

    درود بر شما و همه کسایی که در شنیدن و گفتن مسایل تقوی را رعایت می کنند.
    در درجه اول باید بگویم که انتصاب فیلم به امام جمعه تویسر کان کار یکی از خبرگزاریهای خارجی بوده
    ثانیا اگه یه سری بزنید به خطبه های نماز جمعه تویسرکان می بینید که چندین ماهه امام جمعه ی بزرگوار این شهر شخصیه به نام اسدالله حیدری

    جواب به این نظر

  105. دانشجوی ارشد- اصفهان ۱۳۸۷-۰۸-۲۹، ۱۱:۰۳ ق.ظ

    من هم به سایتها سر زدم و هم کد تویسرکان -۰۸۵۲۴۲۲- را گیر آوردم و از مردمش نام امام جمعه ها را پرسیدم. گلستانی امام جمعه آنجا نبوده و نیست.
    اینها مسایلی است که با اون میخاند مردم را بسنجند.
    و مردم ما زودباور نیستند.
    البته متاسفانه دانشجوها کمتر!

    جواب به این نظر

    ناشناس Reply:

    متاسفانه بوده ولی نه امام جمعه بلکه پست دیگه ای داشته

    جواب به این نظر

  106. ناشناس ۱۳۸۷-۰۹-۴، ۲:۱۴ ب.ظ

    نخوابیدیم شبمون درازه ÷÷÷÷ تازه اول عشق ÷÷÷÷

    جواب به این نظر

  107. سلام ۱۳۸۷-۰۹-۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ

    خوب کمری داشت دمش گرم

    جواب به این نظر

  108. انی کاظمی ۱۳۸۷-۰۹-۱۱، ۹:۴۶ ق.ظ

    مسلم هستش که چنین فیلم ها و چنین اتفاق هایی رو اگر از این نکات کوچیک و اگر از این مراحل گفته نشه … اینقدر بازتاب و بدبختی برای کسی که آخوند شناخته میشه نخواهد داشت
    گاه دختری برای انتشار عکسش در تولد دوستش خودش رو می کشه چرا ؟
    گاه زهرا خانوم شما با تایید نظر هایی مردم رو مشتاق می کنید به دیدن فیلم و می دونید که هر گونه تحریکی موجب گناه خواهد شد

    جواب به این نظر

  109. فرامرز ۱۳۸۷-۰۹-۲۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ

    سلام قضاوت کنید حال منی را که در چهارده سالگی به جرم خوردن روزه در ماه رمضان یک شب بازداشت شدم و بیست و پنج ضربه شلاق خوردم با حال این ایت الله(نشانه خداوند در روی زمین) فقط قضاوت کنید

    جواب به این نظر

  110. ایرانیکا ۱۳۸۷-۱۰-۹، ۲:۵۰ ق.ظ

    دوست عزیز

    این روزها خیلیها می خواهند ادای آدمهای روشنفکر را در بیاورند اما مسئله این است که بعضیها فراموش می کنند در چه محیط تهوع آوری دارند زندگی می کنند. بله شما درست می گویید اگر فردی عادی این کار را می کرد حق با شما بود و اصولا” چنین رویه ای نباید باب شود. اما این عفریت متعفن و امثال او روی منبر برای من و شما وعظ می کنند و نسخه خوب و بد می پیچند. جنایتهایی دور از چشم ما می کنند و آب هم از آب تکان نمی خورد (گرچه الان هم اتفاق خاصی نیفتاده…پذیرایی در هتل!) و حال شما انتظار دارید آنچه را می بینم هم خودمان لاپوشانی کنیم. ساده لوح هستید…بسیار هم ساده لوح هستید (دوست ندارم اصطلاح دیگری را به کار ببرم). شاید هم یک روشنفکر ساده لوح و یا ساده لوح روشنفکر. دقیقا” نمیدانم کدامیک را در مورد شما به کار ببرم.
    به دور و برتان کمی بیشتر نگاه کنید شاید وجدان دردتان کمی تسکین پیدا کند.

    جواب به این نظر

  111. ناشناس ۱۳۸۷-۱۰-۱۹، ۲:۰۱ ق.ظ

    خدا به حالتان رحم کند شما که روزی با روحانیت شاه را بیرون کرده اید خیلی حیف است که به این سادگی همه چیز را فراموش میکنید

    جواب به این نظر

  112. ناشناس ۱۳۸۷-۱۰-۱۹، ۲:۱۶ ق.ظ

    زهرا خانم
    نمیدونم چی بگم اما بعضی از مردم ما یادشون رفته که یه روزی قرآن به نیزه کردند و حقیقت رو ازشون گرفتند و یادشون رفته که مردم ما هرچی محبت اهلبیت دارند از طریق علما به دستشون رسیده ، حالا با یه حیله خیلی کوچولو میخوان هرچی دارند رو رها کنند و هرچی فحشه نثار روحانی ها میکنند البته خیلی از اینها همونهایی هستند که تا وقتی یه صدای تیر میشنوند مثل موش فرار میکنند و خیلی هاشون ترجیح میدن که نوکر آمریکاییها باشند تا اینکه برای کشور خودشون کار کنند

    جواب به این نظر

  113. مجتبی الهی ۱۳۸۷-۱۰-۲۲، ۱۱:۳۲ ب.ظ

    زهرای عزیز
    حالا که مطلب رو نوشتی ، اما چه بسا اشاره نکردن به آن خیلی بهتر بود
    شاید اگر خودت هم جای او بودی دوست نداشتی این مطلب پخش بشه
    هرچند با توجه به آنچه به نقل از ایشان در اینترنت برای دفاع آمده معلوم میشود عده ای پشت این قضیه هستند که دارند با تهمت و حرفهای گزاف از آب گل آلود ماهی میگیرند چراکه اصلا اینکه زنی را در یک مرتبه بتوان سه طلاقه کرد اصلا در احکام شیعه جایگاهی ندارد و بلکه سنی ها فقط آنرا قبول دارند
    و همواره از این قبیل مطالب واهی آدم هایی که فکر پخته ای ندارند گول میخورند ضمنا چندین تناقض دیگر هم در گفته های کسانی که از قول او دفاعیه پخش کرده اند وجود دارد که مجال بیانش نیست
    پس بدونید که به این سادگیها هم گول دشمنانتون رو نباید بخورید
    هرچند منکر اون نیستیم که ممکنه کسی در هر لباسی خطایی بکنه ، اما یادتون باشه که اینقدر ابله نیست که از هر صحنه ای خودش فیلم بگیره
    پس عزیز من در آنچه میشنوی قبل از اینکه آنرا قبول کنی بیشتر فکر کن چراکه به قول مولا علی علیه السلام فاصله کذب و راستی چهار انگشت است یعنی فاصله گوش و چشم . و بر دروغگویی تو همین بس که آنچه میشنوی را نقل کنی.
    باز هم تکرار میکنم که منکر نیستم که ممکن است در هر لباسی خطایی صورت گیرد همچون شریح قاضی با آن سابقه که فتوا به قتل امام حسین علیه السلام داد.

    جواب به این نظر

  114. آرش ۱۳۸۷-۱۰-۲۶، ۵:۰۸ ب.ظ

    زهرای عزیز و گرامی
    راجع به قبح انتشار فیلم خصوصی شخصیتی حقیقی، کاملا با شما موافقم ولی راجع به افشای فساد اخلاقی شخصیتی حقوقی – اونهم شخصیتی که داعیه روحانیات داره – کاملا باهات مخالفم.
    وقتی کسی به مقامی رسید، باید بدوه که از این به بعد به اون مقام و پست می رسه، شما هم در افشا گری راحت باش و بدون که داری حکومت و آخوند فاسد رو نشون می دی و نه شخصی حقیقی رو.

    هر چند، با استدلالهای منطقی و محکم، می تونم خدمتتون عرض کنم که این قضیه فقط یه سیاه بازی بوده و یه سوپاپ اطمینان برای خالی کردن بخار دیگ زودپزی که توش مردم دارن قل می زنن؛ این دیگ نباید بترکه تا روزی که هنوز شخصی سالم مونده …
    بهروز باشی و کامیاب

    جواب به این نظر

  115. جاسمین ۱۳۸۸-۰۴-۲۴، ۴:۰۶ ب.ظ

    دیدن فیلم حریم خصوصی دیگران هیچ لذتی که ندارد هیچ کثیف ترین کار ممکن هم است. حالم از آدمهای خائن که با چرب زبانی از دختران سوء استفاده میکنند به هم میخورد. خیانت فقط این نیست که در خفا با یکی دیگه باشیم همین که تو چشمای طرفت نگاه کنی و دستشو بگیری و الکی بگی دوسش داری یعنی خیانت کردی….

    جواب به این نظر

  116. علیرضا ۱۳۸۸-۰۴-۲۵، ۵:۰۰ ب.ظ

    بنظرم این حاجیه میخواسته میخ اسلام رو در سرزمین کفر بکوبه. فقط ذکر نکته ای را لازم دانستم. این بولهوسان و شهوترانان که در تمام اصناف و اقشار وجود دارند را نباید با زاهدان وارسته وخداترسی که در واقع میراپ دار انبیا واولیا خدایند در یک رده وشان به حساب اورد.داستان برصیصای عابد را که حتما شنیدهاید. مردی مسیحی که کور مادرزاد شفا میداد ولی شیطان با وی چکار کرد.پس مهم عاقبت به خیر شدن است که ارتباطی با اینکه شما اخوند هستی یا یک دزد . ندارد.

    جواب به این نظر

  117. ممم ۱۳۸۸-۰۴-۳۱، ۲:۴۳ ب.ظ

  118. زکریا از آستارا ۱۳۸۸-۰۶-۱۲، ۳:۲۸ ق.ظ

    آخه عزیز من س ک س یه نیازه که لازمه ./. اگه جلو ما جوونارو می گیرن خودشون چرا از این کارا می کنن و هر چی آس و می بینن . . . می کنن ؟؟؟ اگه خودشونم می کنن پس خوبه آخه چرا واسه ماها حرامه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    جواب به این نظر

    رامین Reply:

    این اقا که اینو نوشته خدا رو نمیشناسه من بهش توصیه می کنم حتما نماز بخونه تا ……………………………..

    جواب به این نظر

  119. رامین ۱۳۸۸-۰۹-۱۵، ۵:۲۰ ب.ظ

    همه ی اونا این طوری اند (…….)دمت گرم .نوکرتم………………….

    جواب به این نظر

  120. ناشناس ۱۳۸۸-۰۹-۱۷، ۴:۳۰ ب.ظ

  121. y ۱۳۸۸-۱۰-۴، ۸:۴۱ ب.ظ

  122. بیدارشدم ۱۳۸۸-۱۱-۱۱، ۴:۴۵ ق.ظ

    من از سیاست کاملا متنفرم یک بچه مسلمونم اما اطرافیانم به شدت ازم دلخورن چرا نماز نمیخونم چرا روزه نمیگیرم آشنا ها و فامیلم رو من قسم میخورن میگن تو اگه نماز بخونی و روزه بگیری از هر مسلمونی مسلمونتری چون خوش قلبو مهربونی و صادق سلامتی بی اعتقادی من نسبت به دینم از رشد بلوغم شروع شد بار ها و بار ها قرآن رو خوندم و به پدر و مادرم میگفتم چطور پیغمبر در این دنیا شراب رو حرم کرده اما تو قرآن نوشته تو بهشت جوب هایی از شراب جاریست ؟ یا تو بهشت مرد ها با هوریان زیبا رو زندگی خواهند کرد مگه بهشت چی چی خونه هست . مادر و پدرم میگفتند تو داری کفر میگی خدا قهرش میگیره . میگفتم من به عنوان یک انسان بخشده مهربونم پس خدا مهربونیش و بخشندگیش بی حدو حسابه من نوشته های قرآن رو قبول ندارم من فقط خدا رو قبول دارم . تا چند روز پیش که فیلم سنگسار رو دیدم ساعت ها گریه کردم اخبار و اتفاقات بعد از انتخابات را هم که دیدم و شنیدم ۲ روز پیش تو جمع فامیل اعلام کردم من دیگه مسلمون نیستم و خوشحالم یک رکت نماز نخوندم باید مطالعه بکنم ببینم در کدام مذهب ۲ همسر و چند همسر داشتن جرمه ، در کدام مذهب سنگسار وجود نداره ، در کدام دین زنو مرد حقوق مساوی دارن و با هم برابرند من از بی بند باری شدیدا متنفر و بیزارم اما دوست دارم تو هوای آزاد نفس بکشم
    من فقط خدا رو قبول دارم قرآن رو هرگز

    جواب به این نظر

نظر شما