فردوسی پور جای رشیدپور

* نمیدونم چرا اصلا دید مثبتی راجع به این رضا رشیدپور مجری برنامه مثلث شیشه ای ندارم! یعنی هرکاری میکنم نمیتونم به خودم بقبولونم که این واقعا داره از چیزی انتقاد میکنه! این برنامه اش هم تبدیل به جایی شده که همه بیان از هم تعریف کنن و قربون صدقه همدیگه برن و بهمدیگه نمره ۲۰ بدن! تازه حرفای خودشم همش بوی ریا و پاچه خواری میده!
والا خیلی فرق هست بین کسی که واقعا به چیزی اعتقاد داره و ازش دفاع میکنه با کسی که اعتقادی نداره و صرفا به خاطر بدست آوردن یکسری منافع شخصی داره دفاع میکنه. این آدم خیلی خطرناکتر از کسیه که اصلا به چیزی اعتقاد نداره و دفاع هم نمیکنه!!
به نظرم اجرای این برنامه رو هم باید بدن دست کسی مثل عادل فردوسی پور
رمز موفقیت عادل فردوسی پور همین بی پروایی و جسارت و هوش بالاشه. تا حالا دیدین اصلا عادل فردوسی پور رعایت حال و یا مقام کسی رو بکنه؟ خیلی صریح و رک انتقادا و حرفاشو میزنه و تیکه هاش رو به هر حااال میپرونه. اصلا برنامه اش تحولی شده بس عظیم در فوتبال ایران. کاش یه برنامه جدی اینطوری در مورد مسائل سیاسی و یا اجتماعی و اقتصادی هم داشتیم.
هیچ وقت یادم نمیره فردا یا پس فردایی اون روزی که فردوسی پور علی دایی رو آورده بود برنامه نود و این آدم … (سانسور شد ) هر چی رسید به علی پروین گفت، من همراه دوستم نرگس دانشگاه شریف بودم. اگه یادتون باشه حرفای علی دایی اون موقع بازتاب وحشتناکی توی روزنامه ها داشت و علی پروین هم تهدید کرده بود که شنبه پته علی دایی رو میریزه روی آب که البته اینکارو نکرد متاسفانه!!! بگذریم اون لحظه که ما فردوسی پور رو دیدیم بین چند تا از پسرا وایستاده بود و با خنده و شوخی داشت حرف میزد و آب پرتقالشو میخورد. من روزنامه نود دستم بود و هی تیتر خبرا رو واسه نرگس میخوندم و اونم هی فردوسی پور بی خیال رو نگاه میکرد و میگفت واای چه شود؟! آخرشم نرگس برگشت گفت: ببین زهرا همین پسره ریقو چطوری فوتبال ایرانو بهم ریخته و عین خیالش نیست ها، داره آب پرتقالشو  نیوش میکنه (البته نرگس گفت کوفت میکنه )

* از وقتی که رفتم توئیتر نمیدونم چرا دیگه آپدیتم نمیاد؟! یعنی دیگه با میل و اشتیاق سابق نمیام سراغ این وبلاگ طفلک تا آپدیتش کنم. من این وبلاگ رو خیلی دوستش دارما ولی وقتی میرم توئیتر و فرندفید و اینا بعدش برمیگردم اینجا فکر میکنم چقدر وبلاگم عقب مقب موندس. یعنی انگار اون طرف یه دنیای دیگه است با یه سری آدما دیگه و یه اشتراکات دیگه ای و این حرفا. نمیدونم باقی وبلاگ نویسان توئیتر باز هم چنین اعتقادی دارن یا نه؟
به عبارتی من موافقم این نظریه هستم که کلا سایتهایی مثل توئیتر و فرندفید باعث میشه وبلاگستون رکودش از اینی که هست بیشتر بشه! البته وبلاگ من که دائم الرکوده منظورم وبلاگای درست و حسابی بودا:)) ظاهرا این یکی باهام مخالفه. یعنی نوشته درسته از نظر کمی تعداد پستها کم شده ولی از نظر کیفی رفته بالا که البته خوب اینم باید بین وبلاگای فارسی بررسی بشه. با یه نگاه سطحی میشه گفت آره ممکنه بین وبلاگهای روزمره هر دو نوع کمی و کیفی افت شدید داشته ولی بین وبلاگهایی که توی یه حوزه های خاصی مینویسن، ممکنه باعث افزایش کیفیت شده باشه. چون به هر حال توی web 2.0 لینک و مطالب زیادی  به اشتراک گذاشته میشه.
پ.ن: حالا یکی نیس بگه خوبه آپدیتت نمیاد اینقدر طومار مینویسی، آپدیتت می اومد چی می شد؟:)

* برای ۱۰ میلیون امین بار بهم ثابت شده که نباید سلکشن موسیقی کسیو گوش کنم! چون مطمئنا به دردم نمیخوره. دارم به این تئوری میرسم که سلکشن موسیقی هر کس به نوعی نشان دهنده شخصیت، نیازها، عواطف و احساساتش هست و خیلی به درد کسی دیگه نمیخوره. فوق فوقش از یک سلکشن ۱۰۰ تایی ممکنه دو تا آهنگ بدست بیاری که به دردت بخوره باقیشو فقط متعجب میشی که سلکتور چرا اینو انتخاب کرده و گوش میده؟!
من حتی اگه یه آهنگ غمگینم انتخاب کنم واسه گوش دادن باید ریتمش تند باشه. خیلی با آهنگهای با ریتم کند و ملایم و یکنواخت ارتباط برقرار نمیکنم. واسه همین میگم من خیلی از موسیقی کلاسیک خوشم نمیاد. مثلا همین آهنگ Falling Slowly که امسال برنده اسکار شده رو در نظر بگیرید. ترانه اش فوق العاده است و من خیلی متنش رو دوست دارم ولی از نحوه خوندن و ریتم ملایمش اصلا خوشم نمیاد و واسه همین ۲-۳ بار بیشتر گوش ندادم.

* من از یه منبع رسمی شنیدم که هر اس ام اس فوق فوقش واسه مخابرات حدود ۵-۶ تومن خرج بر میداره. اون موقع که اس ام اس ۱۴ تومن بود یعنی حدودا ۳ برابر بیشتر پول اس ام اس می دادیم. دیگه حساب کنین حالا که شده ۲۴ تومن داریم چند برابرشو میدیم؟!
میگم چطوره برم از سیم کارت ایرانسل استفاده کنم ها؟ کلی مزابا داره. تازه اینترنت هم داره البته نمیدونم قیلطرینگ داره یا نه؟ ولی خوب اینقدر این توییتریها سر کلاس و توی راه و اینا توییت میکنن و از اینترنت ایرانسل میگن آدم وسوسه میشه دیگه :دی

۴۵ نظر

  1. زهرا ۱۳۸۷-۰۲-۳۱، ۱۱:۵۲ ب.ظ

    من برم بخوابم.
    فکر کنم کلی غلط املایی داشتم. چشام دیگه باز نگه داشته نمیشه:))

    جواب به این نظر

  2. گجمو2 ۱۳۸۷-۰۲-۳۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ

    سلام.
    بابا خواستی اپیچه دیگه هم بینویسی؟
    انه کی خایه بخوانه زهرا جان؟
    الان که حال ندارم، انشاءالله اگر زنده بمانستم فردا آیم تره سر زنم.
    راستی از حدیثه خبر نداری؟
    امروز بموم فرند فید میان بیدام اون آیدی جزو می دوستان و تی دوستانه میان ننه،چره؟

    جواب به این نظر

  3. خانوم میم ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۱۲:۳۴ ق.ظ

    وای از رشید پور نگو که منم چندشم میشه !

    جواب به این نظر

  4. ©Mersoft® ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۱۲:۴۰ ق.ظ

    رضا رشیدپور -عادل فردوسی پور-علی دایی-توئیتر-سلکشن موسیقی-هزینه اس ام اس-ایرانسل…
    !!!!!!!!!!!
    واسه کدوم موضوع نظر بدیم؟!

    جواب به این نظر

  5. صبا ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۸:۰۲ ق.ظ

    شب بخیررررررررررررررررر

    جواب به این نظر

  6. مرد تنها ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۸:۱۰ ق.ظ

    سلام.لینکی از خود این اهنگی که متنشو گذاشتید دارید؟کنجکاو شدم بشنوم.اگه دارید و امکانش هست ممنون میشم لینکشو بذارید.مرسی

    جواب به این نظر

  7. زهرا ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۹:۰۵ ق.ظ

    به Mersoft
    از من میپرسی راجع به همه شون نظرت رو بگو:))

    جواب به این نظر

  8. مصطفی ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۹:۲۲ ق.ظ

    به یه موضوع هم توجه کنید:

    مثلث شیشه ای و تمام سری برنامه های رشیدپور برنامه انتقادی نیستند و نباید هم باشند هر برنامه ای یه رسالتی داره این برنامه talkshow هست و رسالتش اینه که یه فرد رو در هر مقامی که هست از لحاظ فردی به مردم معرفی کنه و خیلی کاری به کار فعالیت هاش نداره مثلا وقتی از یه بازیگر در باره علایقش و عقایدش و طرز فکرش سوال میشه شما میفهمید با کی طرف هستید
    ضمنا تو یه همچین برنامه ای که از همه طیف مهمان داره (فوتبالیست ، بازیگر ، مهندس ، مدیر ، …) نباید انتظار داشته باشید که مجری روی تمام این مسایل اشراف کامل داشته باشه برنامه نود یه برنامه تخصصی فوتباله برنامه ۴۵ دقیقه روز های پنج شنبه شبکه خبر یه برنامه تخصصی سینما ست این ها خیلی با هم فرق میکنن
    talkshow این طوری فرض میکنه که اگه شما به عنوان یه فرد عادی که در زمینه تخصصی اون مهمان مهارت ندارید اونو جایی میدیدید و می خواستید بشناسیدش ازش چی میپرسیدید اونا هم همونو میپرسن
    باید قبل از دیدن یه برنامه انتظارتونو ازش مشخص کنید و ببینید که آیا این برنامه برای انتظار شما ساخته شده یا نه؟
    به نظر من رشید پور مجری منتقد خوبی نیست همین طور فردوسی پور ولی کسی مثل حیدری مجری شبکه ۲ رو به عنوان منتقد آگاه قبول دارم منتقد باید غیر از آگاهی ادب و شیوه حرف زدن مناسب رو بلد باشه و هوچی گری و به همه چیز گیر دادن انتقاد نیست غر زدنه
    نه هرکه طرف کله کج نهاد و تند نشست
    کلاهداری و آیین سروری داند

    جواب به این نظر

  9. زهرا ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۹:۲۴ ق.ظ

    به حمید:
    تو که باز آمپرت زد بالا؟!!!!!!!!
    دوباره اومدی اینجا که فوحش بدی؟
    برادر دست بردار از کینه توزی

    جواب به این نظر

  10. مریم ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۱۱:۰۷ ق.ظ

    من با نظر مصطفی کاملن موافقم.هم فردوسی پور هم رشید پور و هم خیلی از معروف های تلویزیون بدون مطالعه و احاطه به مطلبی با افراد مصاحبه می کنن.و واقعن افرادی مثل حیدری در تلویزیون کم هستن.داشتن جسارت بدون مطالعه و از روی هیجانات حرف زدن نه هنره نه امتیاز برای کسی.

    جواب به این نظر

  11. صبا ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۱۱:۰۸ ق.ظ

  12. زهرا ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۱۱:۲۰ ق.ظ

    به مصطفی:
    با بخش حیدری ش موافقم من خیلی به این بشر اعتقاد دارم:)

    اما در مورد Talkshow مسئله اینجاست که خود رشیدپور از اول مبنای برنامه شو انتقادی معرفی کرده بود نه صرفا در حد یک Talkshow
    کمااینکه من به این برنامه انتقادهای دیگه هم دارم که حالا ننوشتم …
    حتی اگه فرض کنیم به قول شما یه Talkshow باشه واقعا بازم نیازی به اینهمه تعریف و تمجیدهای الکی نیست… گاهی بهتره به اون مسئول مربوطه کمی انتقاد کنیم..
    نظر شخصی منه البته

    جواب به این نظر

  13. احمد ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۱۲:۲۷ ب.ظ

    سلام
    آقای Mohamad Hasan Mohamadi Ardehali را می شناسی؟

    جواب به این نظر

  14. ? ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۱:۱۳ ب.ظ

    الان که داشتم مطلبی رو که زهرا درباره ی تنفر به اسرائیل نوشته بود مطالعه میکردم و ( یه نظرم درباره ی حرفهایی که زهرا درباره ی تنفر به اسرائیل زده بود دادم ) چشمم به یه شعری افتاد که یه فردی به نام (( مانی )) در جواب به شعر من داده بود که البته اون شعر دقیقا” عین شعر خوده من بود فقط یکم مفاهیمش تغییر کرده بود . باید به این عزیز دل و عزیزان دل دیگر که نسبت به شعرها و عقاید من انتقاد دارن عرض کنم که بنده نه شاعر هستم و نه ادعای شاعری دارم و این اسمی که واسه خودم انتخاب کرده بودم صرفا” یه اسم خیالی بود که خوشم اومده بود ازش و همیشه پیش خودم خیال میکردم که آدم میتونه با شعر عقاید خودش رو به طور کامل مطرح کنه ولی الان به این نتیجه رسیدم که فقط شعر کافی نیست آدم گاهی باید برای دفاع از عقاید خودش حرف هم بزنه اونم نه به زبان شعر بلکه به زبان معمولی . من از امروز تصمیم گرفتم برای اینکه بین من و دوستان سوتفاهمی پیش نیاد به جای اسم (( شاعره )) از یک علامت سئوالی استفاده کنم تا دیگه دوستان خیال نکنن من شاعرم بلکه بنده بعضی وقتها واسه دل خودم شعر میگم و ادعای شاعری نه داشتم و ندارم و نه خواهم داشت

    جواب به این نظر

  15. ? ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۲:۱۰ ب.ظ

    چرا نظرمو درباره ی حرفهایی که در تنفر به اسرائیل زده بودی سانسور کردی!!!؟ فقط نظر من زیادی بود؟ حالا یه بار دیگه اینجا نظرم رو میذارم ولی تو رو خدا نامرد بازی در نیار سانسورش نکن

    جواب به این نظر

  16. ? ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۲:۱۲ ب.ظ

    در انتقاد به حرفهای زهرا :

    در ابتدای نظرش میخونیم که میگه (( کمانگیر این مطلب رو به خاطر شصت سالگی اسرائیل نوشته )) که این اولین اشتباه زهرا و هر کسی مثل زهراست که فکر میکنه اسرائیل شصت سال بیشتر قدمت نداره . به واقع با این حرف میخوان بگن که اسرائیل یک کشور بی ریشه و بی اصل و نسب هست که این حرف دو چیز رو برای ما ثابت میکنه که این فردی که این حرف رو زده یا نادان هستش یا خودش رو زده به نادانی . که مورد اول احتمالش بیشتر هست که طرف نادان باشه چون فکر میکنم این فرد نه تنها از تاریخ چند هزار ساله ی اسرائیل خبر نداره بلکه از تاریخ به قول خودش شصت ساله و یا حتی شش ساله ی اسرائیل خبر نداره . حتما” میپرسین چرا اینقدر به این حرف خودت مطمئنی که زهرا آگاه به تاریخ موجودیت اسرائیل نیست؟ دلیلش اینه که این فرد همه ی حرفهایی که در تنفر از اسرائیل زده همه بر پایه ی حدس و گمان و شک و اطلاعات غلط و نادانی محض به تاریخچه ی اسرائیل با کمی چاشنی احساسات زنانه . کافیه یه نگاه به این جمله هایی که در مورد اسرائیل گفته بکنید خودتون میبینید که سرشار از واژه های فکر میکنم ( حدس بی اساس ) دوست ندارم ( احساسات زنانه ) نگاه به فلان سایت بندازین ( اطلاعات غلط و منابع غیر موثق ) :

    نقد حرف هایی که زهرا گفته جلوی جمله توی پرانتز نوشتم :

    من اصلا فردی نیستم که بتونم اسراییل رو دوست داشته باشم ( احساسات زنانه ناشی از تبلیغات و صحنه های مشمئز کننده ای که هر روز صدا و سیمای جمهوری اسلامی از مرگ فلسطینی ها نشون میده )
    فکر کنم اسرائیل رفتار مسالمت آمیزی با مسلمانها و ایرانیها و یا مهاجرین نداره ( ایشون باز هم دارن فکر میکنن و حدس میزنن و اصلا” به درستی حرفشون مطمئن نیستن!!! برای اطلاع بیشتر ایشون که همش حدس میزنن باید بگم که الان اسرائیل با ایرانی های مسلمان و مهاجر نه تنها بد رفتاری نمیکنه بلکه اونها رو بدون پاسپورت راه میده تو کشورش و به راحتی به اونها تابعیت و پناهندگی میده به اضافه کلیه ی امکانات رفاهی واسه ی زندگی کردن در اسرائیل )
    توصیه میکنم که یک سری به سایتهای اسرائیلی که معرف محصولات نظامی و موشکی اسراییل هستند بندازن و ببینن اسراییل روی چه خصیصه ای از موشکهاش تاکید داره، خوب من بهتون میگم:
    برد موشک: تا ایران و لیبی (؟!)
    میتونین امتحان کنید ( اگه منظورش از امتحان کردن اینه که ما بریم موشکها رو امتحان کنیم ببینیم به لیبی و ایران میرسه یا نه بنده باید بگم که من همینطور امتحان نکرده قبول دارم!!! ما رو از امتحان کردن موشکهایی که مثل اینکه خودتون هم امتحانش نکردین معاف بفرمایید . خدمت خواهر خودم که مثل اینکه خیلی از این کشف جدیدشون درباره ی موشکهای اسرائیل ذوق زده شده باید عرض کنم که اسرائیل نه تنها موشکی داره که به ایران و لیبی میرسه بلکه موشکهایی داره که قاره پیما هم هستن و به آمریکا و اروپا و افریقا و استرالیا و قطب شمال و قطب جنوب و اصلا” کل دنیا میرسه همینطور که ایران هم داره و اصلا” از این موشکها حزب الله هم داره و الان دیگه هر کشور جهان سومی و چهارمی هم که سرش به تنش نیمرزه هم از این موشکها داره و حتی من یه بار تو اخبار شنیده بودم که یه ژنرال بازنشست شده از ارتش هم تو خونش یه دونه از این موشکها ساخته بود و احتمالا” تا چند سال دیگه تو خونه هر ننه قمری از این موشکها میبینی که واسه بچه اش خریده تا باهاش بازی کنه!!! الان دیگه همه از این موشکها دارن ولی کی جرات زدنش رو داره خدا میدونه و الان سی ساله این دو کشور یعنی ایران و اسرائیل دارن همدیگه رو با این موشکهای زپرتی تهدید میکنن ولی هیچ کدوومشون جرات یه تف کردن بهم رو هم ندارن درست مثل دعوای بچه ها!!! ایشون که مثل اینکه اولین بار هستش این سایتهای اسرائیلی که تسلیحات نظامی کشورشون رو با چندتا عکس کامپیوتری نشون میده که من هم میتونم از این موشکها بهترش رو با فتوشاپ درست کنم رو کشف کرده به قدری براش هیجان انگیزه که انگار کریستف کلمب قاره ی امریکا رو کشف کرده!!! ایشون میتونن برن تو سایت وزارت دفاع کشور جمهوری اسلامی ایران هم یه سری بزنن ببینن الان عکس بمب اتم هم تو این سایت گذاشتن فقط مواظب باشه چشماش چهارتا نشه!!! من تعجب میکنم تو زمانه ای که همه حرف از موشکهای فضا پیمایی میزنن که بره تو کره ی ماه چطور واسه ایشون چهارتا موشکی که مثلا” به ایران و تهران و احیانن به خونه ی ایشون هم میرسه تعجب میکنه!!! احتمالا” ایشون اطلاعات نظامی شون تا حالا در حده زمان هیتلر و جنگ جهانی دوم و موشکهایی بوده که اون زمان بکار میبردن و نمیدونسته که الان دیگه حتی مده موشکهای قاره پیما هم رفته چه برسه به موشکهایی که بردشون تا ایران و لیبی برسه و اگه واقعا” اسرائیل یه همچین موشکهای کم بردی داشته باشه باید تازه خوشحالم باشه نه ناراحت )
    به وضوح و صریح نوشته شده. در بسیاری از سایتهای فارسی هم محصولاتشون معرفی شده. یعنی اسرائیل جدای از وجود غیر قانونیش کماکان رفتار مسالمت آمیزی نداره و اصلا کشور مظلومی هم نیست . ( باز هم زهرا در این جمله دچار احساسات زنانه خودش میشه و از گفتن حرفهای منطقی و علمی و قابل استدلال و قابل بحث عاجز میمونه و سعی میکنه با دست گذاشن روی احساسات خواننده به خواننده این حس رو القا کنه که حرفهای اون درست و قابل پذیرشه در حالی که اصلا” اینطور نیست و یک خواننده ی باهوش باید برای رسیدن به یک قضاوت صحیح درباره ی حرفهای زهرا بر احساسات خودش غلبه کنه تا اون وقت در یک شرایط کاملا” متعادل روحی و عقلانی به درک صحیحی از حرفهای اشتباه زهرا برسه . در این جمله که زهرا به کمانگیر میگه کاملا” مشخص میشه که زهرا از روی احساسات زنانه خودش با مردم فلسطین هم زاد پنداری میکنه نه از روی علم و منطق و عقل (( زهرا : اینم بگم که من خودمم غربت و مهاجرت و اینها رو در سطح کمتری نسبت به تو چشیدم )) .
    بقیه ی حرفهایی هم که زهرا زده در مناظره با حرفهای کمانگیر زده و اصلا” ربطی به من نداره چون هر کسی مسئول حرفهای خودش هست و خوده کمانگیر باید از حرفهای خودش دفاع کنه نه من . من فقط اون حرفهایی که زهرا زده و جنبه ی عمومی داره رو نقد کردم و حرفهایی که زهرا در جواب به حرفهای کمانگیر زده و جنبه ی خصوصی داره به من ربطی نداره

    جواب به این نظر

  17. فائزه ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۲:۳۳ ب.ظ

    میگن آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه اون وقت تو بالای ۱۰ ملیون بار !!!!!!!!!!!!!!!!!
    ای ول زهرااااا !
    ;) ;(

    جواب به این نظر

  18. میم نقطه ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۳:۰۴ ب.ظ

    سلام
    عجججججججججججججب!
    این که شد ایده ی وحید جلیلی سردبیر اخراج شده ی سوره و کنونی مجله راه!

    یه برنامه سیاسی اجتماعی مثل نود!

    جواب به این نظر

  19. زهرا ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۳:۱۹ ب.ظ

    به احمد:
    خیلی نمی شناسمش

    کسی بود که در مسابقه بهترین وبلاگهای فارسی اون دور اول که برگزار شد به یکسری وبلاگنویسان دامین و هاست و اینها جایزه داد

    دامن من هم بار اول جایزه ایشون بود.
    چطور؟:) رفتید whois گرفتید؟:)

    جواب به این نظر

  20. زهرا ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۳:۲۴ ب.ظ

    به ؟
    من سانسور نکردم عزیزم
    اتوماتیک سانسور شد که دوباره پذیرفتمش
    ممکنه به خاطر استفاده از برخی کلمات بره توی لیست انتظار…

    جواب به این نظر

  21. آلوچه! ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۳:۵۹ ب.ظ

    اظهار وجود ……..

    جواب به این نظر

  22. ناشناس ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۵:۱۲ ب.ظ

    ممنون که به وبلاگم سر زدی امیدوارم که همیشه نعمات فراوان به تو برسه در حالی که نیازی به ترسیدن نداشته باشی

    جواب به این نظر

  23. :: حکیم:: ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۵:۴۶ ب.ظ

    وبلاگت عالیه ولی توش از همه چیز گفتی ساست و ورزش و اقتصاد و تلوزیون و رادیو و همه غیر این وبلاگ نویسهای عاشق من خودمو نمیگما فرهاد رو میگم من فقط یک راوی هستم منتظرتون هستم

    جواب به این نظر

  24. نازی ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۸:۰۰ ب.ظ

    سلام زهرا خانم!
    بهت گفته بودم یکی از لینکهاتو وقتی باز میکنم اینترنت اکسپلورر رو می بنده؟
    اینم پیغامی که میدهthe exception unkown software exception(0xc06d007f) occured in the application at location 0×7c812a7
    در ضمن اون لینک خرابکار یکی از همین لینکهاییه که امروز اون بالا گذاشتی.

    جواب به این نظر

  25. yasaman ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۸:۴۴ ب.ظ

    قربونت برم چند پست در یه پست؟

    جواب به این نظر

  26. ? ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۹:۳۳ ب.ظ

    این وبلاگت عجب شاعران سخن وری داره ها قدرشون رو بدون زهرا . بخدا تو هیچ وبلاگی یه همچین فردوسی ها و سعدی ها و حافظ هایی پیدا نمیکنی . اما حیف این شاعران شیرین سخن یه مقدار شعرشون مشکوک میزنه . به نظر میاد بعضی هاشون یه شیطنت کوچولویی با شعرهای شاعران دیگه میکنن یعنی میرن یه کتاب شعری میخونن و از یه شعری که خوششون میاد با تغییر دادن بعضی از کلماتش اون رو به نام خودشون ثبت میکنن!!! به این میگن شعر مونتاژ شده یعنی یه تیکه اش مال یه شاعر خدا بیامرز دیگه ست یه تیکه اش هم مال خودشونه . خوبه یه سبک جدید ادبی وارد ادبیات شعر ما شد . این شعر من هم تقدیم به همه ی این شاعران عزیز و زحمتکش که شب و روز تلاش میکنن و عرق میریزن تا یه بیت شعر از فلان شاعر گور به گور شده رو بنام خودشون ثبت کنن :

    شاعران از هر طرف پیدا شدند
    قارچ هایی از زمین بیرون شدند
    آن یکی شعرش بسان زهر مار
    این یکی شعرش پر از فحش و فغان
    دست آخر ما بماندیم این وسط
    این دو شاعر تا به کی گویند غلط
    ای برادر شعر نتوانی بگویی زور نزن
    اینقدر با مقعدت شیپور نزن

    ببخشید یکم لحنم تند شد ( این جمله ی کلیشه ای رو از زهرا یاد گرفتم ) . تو رو خدا دیگه تو وبلاگ زهرا با من مشاعره راه نندازین و هی سعی نکنین جواب این شعر من رو بدین چون من حوصله ی دعوا کردن با هیچ شخص حقیقی و حقوقی رو ندارم . من از همین حالا تسلیمم و دستام رو به نشانه ی تواضع در برابر شما شاعران چیره دست میبرم بالا

    جواب به این نظر

  27. پدرام ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۱۱:۱۷ ب.ظ

    خطاب به کسی که حوصله نداره یا ؟ یا شاعره ی سابق {البته به گفته خودش}
    چه خوب است بتوانیم B.M.W را مونتاژ کنیم (به قول تو) و به آن بنازیم به جای اینکه آن را دمونتاژ کنیم و به آن بخندیم.
    چه خوب است شعر مونتاژ کنیم و به آن بنازیم که شاید از این طریق دو نفر کدورت ها و بغض هایشان را رفع کنند و همدیگر را تحمل کنند تا اینکه هجو مونتاژ کنیم (که به قول زنده یاد فروغ ) خر کند خنده !!!
    چون اقرار کرده ای که بی حوصله ای , من نوشته زیر را برای حوصله داران به نقل از شریعتی _ کتاب پدر مادر _ صفحه ۲۶ مینویسم که بخوانند:
    « قرآنی که تو به آن معتقدی به چه کار ما می آید؟ من نمی دانم در آن چه هست و تو خودت هم نمی دانی تویش چیست! از اینجهت من کافر و توی مومن هر دویمان هم درسیم .»
    در صفحه ۲۸ همین کتاب :
    « … نماز تو یک نوع ورزش تکراری است بدون هیچ اثر اخلاقی و اصلاح عملی و حتی نتیجه بهداشتی! که صبح و ظهر و شب انجام می دهی اما نه معانی الفاظ و ارکانش را می دانی نه فلسفه حقیقی و هدف اساسی اش را می فهمی . من یک ورزش سوئدی بلدم که از این حرکات ورزشی تو علمی تر است , هم بازویم را و هم اندامم را و هم گردش خون وتنفسم را و هم وضع گوارشم را تنظیم میکند و شعرها و شعارها و جمله های زیبا و روشن و موزونی را هم همراه با موزیک هنرمندانه با آن هر صبح تکرار می کنم که عمیقا در وجدانم و افکارم اثر تلقینی می گذارد . بعد از ده سال _ که من ورزش سوئدی کردم و تو نماز کردی _ من فردی می شوم با زیبائی اندام و ورزشکار و با نشاط و سالم اما تو وارفته ی پخمه ی به هم در رفته ای که دماغت را اگر بگیرند جانت به در می رود ! تمام نتیجه ی کار تو و آثار نماز تو این است که پشت تو قوز در آورد و پیشانی صافت پینه بست و فرق من بی نماز با تو نمازگزار فقط این است که من این دو علامت تقوی را ندارم »

    جواب به این نظر

  28. ? ۱۳۸۷-۰۳-۲، ۳:۲۲ ق.ظ

    این لینک (( همدیگه رو بغل کرده اند )) چیه که من هر چی میخوام وارد سایتش بشم مینویسه فیلتره؟ نکنه تو به یه عکس مستهجن لینک دادی!!! زهرا تو هم!!!؟

    جواب به این نظر

  29. حسین تجویدی ۱۳۸۷-۰۳-۲، ۹:۱۱ ق.ظ

    یک چیز : عجب !

    جواب به این نظر

  30. مسافر ۱۳۸۷-۰۳-۲، ۱۱:۲۱ ق.ظ

    سلام به یک علامت سوال (؟)
    بهتره تا یه مدت کنار ؟ داخل پرانتز بنویسین شاعره سابق تا کسانی که میان کامنتهای شما رو میخونن بدونن شما همون شاعره هستین.

    موفق باشی ؟

    یک علامت شارپ (#) یا چیز دیگه ای انتخاب میکردی که اشتباه نشه :)

    جواب به این نظر

  31. ? ۱۳۸۷-۰۳-۲، ۱۲:۱۰ ب.ظ

    این آقای (( شاعر )) چه جواب مسخره ای به این کامنتی که من در مخالفت با حرفهای زهرا در مورد اسرائیل نوشتم داده ( تو رو خدا خودتون برید بخونید ببینید این کامنت بیشتر به یه طنزنامه شبیه تا یک دفاعیه ی منطقی از فلسطین . در حالی که در این کامنت شصت بار این جمله رو تکرار کرده و گفته (( اسرائیل توله سگ آمریکا در خاورمیانه است )) و بعدش هم اومده یه لیست عجق وجق انگلیسی از اسم افرادی داده که با اسرائیل مخالفن تازه در آخر هم ایشون افاضه فرمودین که تو میخوای از کمانگیر دفاع کنی . خوبه حالا من گفتم حرفهای کمانگیر به من ربطی نداره و من وکیل مدافع حرفهای کمانگیر نیستم و خودش باید از حرفهاش دفاع کنه . من فقط درباره ی حرفهایی از زهرا نظر دادم که جنبه ی عمومی داشت و نه اون حرفهایی که در جواب به کمانگیر داد و جنبه ی خصوصی داشت و اصلا” نه ربطی به من و نه ربطی به کس دیگه ای داشت . حرفهای کمانگیر صرفا” یک فرضیه بود که از خودش ساخته بود و به هیچ وجه جنبه ی حقیقی و حقوقی نداشت که با رد اونها یا قبول اونها توسط یک شخص باعث مشروعیت یا عدم مشروعیت اسرائیل بشه . جالب اینجاست که این آقای (( شاعر )) در ابتدای نطق شون بر علیه اسرائیل فرموده بودن که من در ایران نیستم و صدا و سیمای جمهوری اسلامی رو نمیبینم در صورتی که همه ی حرفهایی که در دفاع از فلسطین و رد اسرائیل میزدن عینا” و مو به مو دقیقا” همون حرفهایی هست که شب و روز صدا و سیما تو گوش این ملت بی هوش میکنه و حتی پنجاه درصد حرفهایی که میزدن دقیقا” حرفها و اطلاعات غلطی بود که برنامه ی بی سر و ته بیست و سی هر روز تو بوق و کرنا میکنه که اسرائیل چنین است و چنان . خدا میدونه اگه ایشون تو ایران بودن که ( مطمئنم هستن ) و تلویزیون جمهوری اسلامی رو میدیدن دیگه چی میگفتن!!! حالا من نه طرفدار اسرائیل هستم نه فلسطین ولی یه توصیه ی دوستانه برای فلسطینی پرستهای ایرانی دارم که عزیزان تو رو خدا شماها که بلد نیستین از فلسطین دفاع کنین و نه اطلاعات اینکار رو دارین نه سوادش رو بیخودی به خودتون فشار نیارین که حتما” باید از فلسطین دفاع کنین و یه چیزه بی ربطی برای دفاع از اون بگین . شماها اینطوری که از فلسطین دفاع میکنین بیشتر به فلسطین لطمه میزنین و وجه ی اون رو بیش از پیش در دنیا خراب میکنین . من مطئنم الان مردم فلسطین به شما ایرانی های فلسطین اللهی میگن که : ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان!!!) .

    جواب به این نظر

  32. admin ۱۳۸۷-۰۳-۲، ۱۲:۱۱ ب.ظ

    سلام
    فقط خواستم از بابت نوشته های قشنگت توی تویتر تقدیر و تشکر کنم

    جواب به این نظر

  33. ... ۱۳۸۷-۰۳-۲، ۳:۰۴ ب.ظ

  34. hamshahri ۱۳۸۷-۰۳-۲، ۶:۰۴ ب.ظ

  35. مجتبی ۱۳۸۷-۰۳-۲، ۷:۲۴ ب.ظ

    سلام
    اره اون برنامه ای که علی دایی پشت پروین حرف زدو خوب یادمه
    ولی اوج کار فردسی پور دعوت صفایی فراهانی بود و صحبتهاش با اون بود که خیلی جذاب بود
    این رشید پور هم به هر حال از اونجا که یکبار دیده چجوری فرزاد حسنی چطور نقره داغ شده و تجربه یک شبه اجرای برنامه زنده را داشت و بعد اون برنامه توقیف شده را دارد برا همین سعی می کنه نسبت به قبل کمتر چالشی و منتقد باشه
    بعدشم نقد به یه بازیگر که هیچ مسوولیتی نداره با نقد به یک سیستم حالا فوتبال یا نقد به یک شکل و گروه خیلی فرق داره و تو ایران شدنی است
    رادیو گفتگو کمی تا قسمتی تونسته نقد از مسوولین وسیستم رو جا بندازه حتما رایدو گفتگو رو گوش بده جالبه
    موفق و موید باشی

    جواب به این نظر

  36. unknown buddy ۱۳۸۷-۰۳-۲، ۱۱:۱۵ ب.ظ

    آخه کسایی که رشید پور باهاشون مصاحبه می کنه خیلی فرق می کنن با آدمایی که میان تو برنامه ۹۰ … مهمترین آدمی که میاد تو برنامه ۹۰ رئیس فدراسیون فوتباله …اما رشید پور همین یکی دو ساعت پیش با ” شمخانی” مصاحبه کرد … من هم باشم جلوی رئیس فدراسیون فوتبال همه چی می گم ولی اگه جلو “شمخانی ” و یا اون یکی ” بذر پاش ” ( یا یه همچین اسمی) حرف نا مربوط بزنی ممکنه فردا صبح وقتی داری میری سر کارت به طور کاملا اتفاقی موقع رد شدن از خیابون بری زیر اتوبوس!!!

    علی پروین به هیچ عنوان با علی دایی قابل مقایسه نیست … علی دایی تحصیل کرده ست و حداقل چند تا زبون خارجی بلده … و تو تیمهای مطرحی بازی کرده و خیلی از بزرگان فوتبال دنیا میشناسنش و از جمله بکن باور آلمانی که می گفت : علی دایی یه جنتلمن واقعیه … از علی پروین چیزی جز کلمات ناشایست سر تمرین و لات بازی و باند بازی و … چیز دیگه ای ندیدیم … علی دایی تو فوتبال ایران یه اسطوره ست که هرگز تکرار نخواهد شد …تو اون برنامه هم علی دایی در جواب تهمتهای علی پروین به برنامه آمد و مطمئن باش که علی پروین اگه می تونست پته علی دایی رو میریخت رو آب …اما نمی تونست چون هیچ چیز از علی دایی نمی دونست و نداشت چیزی بر علیهش و برای حفظ آبروی خودش هم که شده به موقع کنار گشید …

    جواب به این نظر

  37. محسن ۱۳۸۷-۰۳-۳، ۳:۳۹ ق.ظ

    فردوسی پور را اگر با مجری های تلویزیون ایران مقایسه کنیم جسارت فوق العاده ای دارد. ولی اگر مصاحبه اش با کلمنته را دیده باشی…
    صراحت و انتقاد کردن برای خبرنگار امتیاز نیست لازمه کارشه یه چیز طبیعیه
    خبر نگارهای ما خیلی حقیرند. منظورم از خبرنگار کل کسانی است که در رسانه ها کار میکنند.
    نمیدونم مثلث شیشه ای چیه و رشیدپور کیه ولی میدونم که خیلی تهوع آوره.
    اس ام اس هم چند ماه پیش همه مقامات رسمی و غیر رسمی اعلام کردند. قیمتش ۵ تومن است. کل ملت خبردار شدن.

    جواب به این نظر

  38. زهرا ۱۳۸۷-۰۳-۳، ۷:۳۹ ق.ظ

    سلام

    خیلی جالب می نویسید خصوصا که خیلی ها دل خوشی از رشید پور ندارند.

    نمی دونم چرا احساس می کنم تند تند حرف می زنید!

    راستی دیروز من آپ جدیدتون رو ندیدم.ولی حالا انگار می بینم!!!!!!

    جواب به این نظر

  39. nameye yek citizene amrica be ahmadinejad! ۱۳۸۷-۰۳-۳، ۱:۱۴ ب.ظ

    From: katrine zeta zeta boom boom

    To: Mr. Dr. Mahmud ahmadinejad

    Mr. Prezident of jomhuri of eslami of iran, dear mahmud ahmadinejad!

    Hello aleykom. I am one of citizen from america eater world. but I am sorry from It. I am motenaffer from george w bossh who is donkey and ahmaq and jenayatkar. He do very very war and kill in the world and we don’t love him.

    So. Begzarim. I am a karmand and my hazband is driver of mosaferkesh e shakhsi. We are mostajer and in the this year our sahebkhune said add five milions on the your home ajare. But we don’t have in home money. We are bichareh. Help us please. You came to america but you didn’t came to didar e mardomi with people. I very very moshtaq e ziarat e you. America very very bad. It need you for revelution and reformation. Bekaz you are very very good and we are in the faqr and badbakhti. We need you. I send a paper to your office for help me five milions for our home ejare. We know in your contry is no moshkel maskan and no mostajer. Bokaz all of mostajers will dye in this year from home ejare. So please give ejaze to us for coming to iran and ejare home and live in iran. I and my hazband love you and love Mr. Elham and Mr. Zaribafan and Mr. Saeedloo and Mr. Bazrpash. Send our hello to them.

    And we say to you for hosn e khetam:

    I love you. Ahmadi, ahmadi, do efsha, do efsha. Down mith us.

    Bye

    جواب به این نظر

  40. احسان ۱۳۸۷-۰۳-۴، ۱۰:۱۰ ق.ظ

    دوست من تو هی چرت و پرت بنویس و بقیه هم هی دستت بندازند و تو هم نفهمی که بازیت دادند. آخه عزیز من هر وقت اطلاعاتت کامل شد راجع به همه نظر بده. عقل کل …………………

    جواب به این نظر

  41. ناشناس ۱۳۸۷-۰۳-۴، ۵:۴۵ ب.ظ

    اصطلاح هایی که به کار میبرید نشان از بیسوادی شما دارند! انگلیسی هایی که بلغور کرده اید بماند! فارسی بلد نبودنتان هم مصیبتی شده: نیوش کردن یعنی شنیدن! نه خوردن!

    جواب به این نظر

  42. عمادی ۱۳۸۷-۰۴-۱۱، ۹:۳۳ ق.ظ

    ما لیاقت داشتن برنا مهای با اجرای رشید پور رو نداریم…تا وقتی امثال زهرا خانم هستند آخر عاقبت برنامه های این چنینی …توقیف میشه….زهرا جان برات متاسفم….آخه شما رو چه به تاک شو و این برنامه ها…از بس عادت کردین..به همه ایراد بگیرید…اگر کسی از کسی تعریف کنه …شما ناراحت میشی و شب خوابت نمیبره….همین

    جواب به این نظر

  43. عمادی ۱۳۸۷-۰۴-۱۱، ۹:۳۸ ق.ظ

    زهرا خانم…یک صدم اطلاعاتی که رشید پور داره رو شما نداری….امثال شما….فقط حسودین …همین

    جواب به این نظر

  44. ناشناس ۱۳۸۷-۰۴-۲۹، ۱:۱۰ ق.ظ

    بعد از سلام … من از این وبلاگ فقط همین پست را خواندم و ترجیح میدم فقط درباره قسمت رشیدپور و فردوسی پورش نظر بدهم ! …

    اینکه شما میای این دوتا مجری را با هم مقایسه می کنی جای تعجب داره ! چون این ۲تا کاملا کارهاشون باهم متفاوته … مطمئن باش اگر رشیدپور هم توی حیطه ی گزارشگری و مجریگری ورزشی فقط کار میکرد، میزد رو دست فردوسی پور ! … راستش من هم رضا رشیدپور و هم عادل فردوسی پور هردو را از نزدیک دیدم و می شناسم ! و اینه که باخیال راحت دارم نظر میدهم!! … و البته نسبت به هردو هم نهایت احترام را قائلم … اما حوزه ای که رشیدپور وارد شده و آرزو داره که بهش اجازه بدن توش کار کنه، خیلی پیچیده تر از فوتبال!! است …

    رضا همه ی تلاشش توی این چندتا برنامه این بود که بتونه برای نقد از مسئولین و افراد شناخته شده یواش یواش زمینه سازی کنه و از آن راه ظرفیت نقدپذیری را هم در مسئولین و هم در عموم مردم بالا ببره … قبول کنیم که این کار اصلا ساده نیست و همون طور که دیدیم تا این برنامه خواست خودش را پیدا کنه، درش را تخته کردند !! … ببینم اگر رضا از کسی انتقاد نمیکرد و فقط از همه تعریف میکرد،پس چرا نگذاشتند به تعریف هایش ادامه بده ؟؟؟؟ !!!!

    و در نهایت اینکه رضا رشیدپور هیچ وقت در مقابل مهمانش رعایت ادب را فراموش نمی کنه ! … مخصوصا توی این روزگاری که رئیس محترم دولت و شاگردانش، ادبیات جدیدی!!!! را توی روابط خودشون و صحبتهاشون وارد کردند !!! که ۱۰۰۰۰رحمت به …

    بگذریم … بیاییم به جای این سنگ اندازی ها، عاقلانه در مورد مردم قضاوت کنیم … و یادمون نره که فقط خدااست که از نیت ادم ها با خبر است …

    در هرحال، سپاس از نوشته های صریحتون زهرا خانم ./

    جواب به این نظر

  45. فاطمه ۱۳۸۷-۰۴-۲۹، ۱:۱۱ ق.ظ

    ناشناس قبلی من بودم …

    جواب به این نظر

نظر شما