بالاترین جایی برای بحثهای منصفانه و بیطرف نیست

* میخوام یه مطلبی در مورد بالاترین بنویسم. ولی اولش بگم که آدرس خوراک/فید وبلاگ من این گوشه هست. کسانی که مایلند میتونن مشترک این فید بشن و از اینجا مطالب رو دنبال کنند. علت اینکه آدرس فید سایتم رو به صورت مستقیم ندادم اینه که به هر حال ممکنه سایتم فیلتر بشه و یا اینکه اصلا آدرسش عوض بشه. عوضش آدرس فیدبرنر همواره ثابته. دلیل دیگه هم این بود که اکثر بزرگان و علما و مافیائیون در فیدبرنر اکانت داشتند:

آدرس فید من

بعدا نوشت: اگه فیدبرنر مشکلی داشت میتونین از آدرس مستقیم فید استفاده کنید.
تابلوئه که من تاااازه با تکنولوژی روز اینترنت آشنا شدم و فیدمند شدم و با گوگل ریدر کار میکنم نه؟ چه خانوم مهندس پیشرفته ای:دی

* به نظر من بالاترین بیشتر از اونکه جایی باشه برای دیدن احبار و مسائل و نوشته های مهم و به درد بخور روز، اخیرا تبدیل شده به جائی برای برای اشاعه و ترویج لینکهای غیر اخلاقی و مسائل پائین تنه ای و همین طور فحش دادن به هر چی مقدسات هست و رای مثبت آوردن و داغ شدن!
هروقت شما مبجث جدی ای رو مطرح کردی که به نوعی به مذهب و یا اخلاق مرتبط بود، و یا اینکه اصلا مطلب علمی بود ولی کسی که اون رو اضافه کرده فردی مخالف نظر بعضیا باشه، شکی نکنید به صورت پیش فرض و یا حتی خوددکار، خوانده نشده رای منفی خواهد آورد! اینو صرفا کسانی میتونند تست کنند که مثل خود بنده چندین حساب کاربری در بالاترین داشته باشند و موارد مختلفی رو تست کرده باشند! برای مثال شما اگه یه لینک بذارید که عجب هولویی و عکس یک دختر خانوم لخت و پتی و چپراندرقیچی را لینک کنید بدون شک احتمال اینکه به صفحه داغترین ها بره زیاده و بازدید فراوانی هم خواهد داشت، ولی اگر به مطلبی از خودتون و یا دیگران لینک بدید که به نوعی دفاع از مذهب و یا اخلاق و یا نقد برخی حرکات غیر اخلاقی باشه، شک نکنید به صورت اتوماتیک یک سری کاربران معلوم الحال و همواره ثایت البته (در مورد لینکهای بنده اینطوری بود) وجود دارند که به قدری به مطلب و سپس نظرات شما منفی میدن که اون مطلب و نظر به طور خودکار (و در حقیقت پشت پرده غیرخودکار) حذف خواهد شد! دلایل رای منفی هم خیلی ساده است: وقت تلف کنی! هه هه!!! و بعدش میان به نظرات و مطالب خودمونی شون کلی مثبت میدن تا بره داغترین ها و ملت حالشو ببرند.

پشت این موضوع، یک دلیل بیشتر وجود نداره. و اونهم اینکه شاید اصلا سیاست سایتی مثل بالاترین ترویج اینگونه مسائل نیست چون نه نفع مادی براشون داره و نه معنوی! و اصلا نمیخوان چنین مسائلی به بحث گذاشته بشه و اگه ببینند کاربری با چنین مشخصاتی وجود داره خیلی ساده و راحت با یک گزارش تخلف اون رو حذف و یا بلوکه خواهند کرد! مثلا در مورد خود بنده دو تا حسابم حذف شد!

حالا اصلا چرا من چند تا حساب گرفتم در بالاترین؟!
خیلی ساده است! وقتی که حساسیت روی سایت شما زیاده و به محض اینکه مطلبی از سایت شما گذاشته میشه در حالیکه بازدیدش ۱۰ تاست و رای منفیش ۴۰۰ تا، اگه شما باشی وسوسه نمیشی که چندین حساب بگیری و خودت مثبت بدی؟! تا اقلا حذف نشه و ۴ نفر ببیننش و ۴ تا نظر/ انتقاد بیطرف رو هم ببینی؟! برعکسش هم هست! یارو یه مطلب جن.سی مینویسه و یا به هرچی خدا و پیغمبره فحش میده ولی براحتی صرفا با یک تایتل آبکی و صکثی ۲۰۰ تا رای مثبت میگیره! هیشکی هم نمیگه وقت تلف کنی؟!
خیلی ساده است. گاهی اوقات آدم واقعا میخواد مبحثی به بحث گذاشته بشه. اما در بالاترین امکان چنین چیزی ازت سلب میشه و هرکسی قادره یه لابی تشکیل بده و دوستانش رو خبر کنه و چند تا رای منفی بدن تا اینکه مطلب حذف بشه. سخت نبود نه؟!
هیچ وقت شما قادر نخواهید بود در یک بحث خوب در بالاترین شرکت کنید. اگه یه مسئله پائین تنه ای مطرح کنید و اسم آلات جن/سی زن یا مرد رو بیارید و یا عکسی از مسئولین بگذارید و یک جمله مسخره آمیز عنوانشو بگذارید، شک نکنید که خیلیا بهش مثبت میدن و بنابراین امکان بحث در مورد اون به وجود میاد.

* در کل بالاترین در دراز مدت، اعتبارش رو بدین ترتیب از دست میده! چون سایت بیطرفی نشون نمیده. چون کاربران بیطرفی نداره! بحثهای منصفانه اونجا انجام نمیشه! شما نمیتونی مباحث مختلف رو از طیفهای مختلف فکری مطرح و راجع بهش بحث کنید! به نوعی بالاترین سایت دموکراسی محور نیست! سایتی است خفه کن محور! اگر مخالفی با ما حذف میشی، اگر موافقی و با سازهای ما میرقصی بهت مثبت میدین، داغت میکنم و چشم بسته و نخوانده مطرحت میکنیم.
شما کدوم مطلب مذهبی رو دیدید که رای های فراوان منفی نیاورده باشه و بهش اجازه داده شده باشه که چند فرد مذهبی و یا بیطرف و یا غیر مذهبی اون رو به چالش بگذارند و در موردش بحث کنند؟! برای همین من به این مطلب اینترنت فریبتان ندهد لینک دادم. چون پاراگراف جالبی درش دیدم: بالاترین منعکس کننده نظرات مردم ایران نیست. بسیاری از مطالب داغ اونجا واقعا داغ نیستند! صرفا غیر مذهبی، غیر اخلاقی و یا پرت هستند ولی توسط نویسنده خودمونی نوشته شده اند:

آنهایی که سایت بالاترین می خوانند می دانند که بالاترین به قول انگلیسی ها بایاس است، به این معنی که نظرات آن منعکس کننده متوسط آنچه در ایران می گذرد نیست. بالاترین غیر مذهبی و گاهی ضد مذهبی است. ضد احمدی نژاد است تا بی نهایت، گر چه ایران هم (احتمالا!) دل خوشی از احمدی نژاد ندارد. ضد اصول گراهاست و …بالاترین تنها نیست، در بیشتر نظر سنجی ها و سایت های اینترنتی نوعی بایاس علیه اصول گراها و احمدی نژاد مشاهده می شود. البته این بایاس دلیل دارد…..اینترنت فریبتان ندهد. اینترنت منعکس کننده دقیق جامعه ایران نیست..

* در ضمن مورد دیگه ای هم هست. و آنهم نظرات و کینه های شخصیه افراد هست! اگه مثلا کمی معروف باشید، مثل زهرا اچ بی که یه نموره معروفه که کمی مذهبی مینویسه و بعضی جریانات سطحی رو زیر سوال میبره و یا امثالهم، شکی نکنید که هر لینک، کاربر و یا نظری که مستقیم و یا غیر مستقیم به شما مربوط میشه بدون شک رای منفی خواهد آورد. برای نمونه در مورد همین مطلب این مسئله رو تست میکنیم! خواهشا یک فرد بیطرفی به این مطلب لینک بدهد و بعد واکنش و رای منفی ها و فحاشی ها رو از دور نظاره کنیم. اگه کسی گذاشت بگه من لینک این مطلب رو در بالاترین اینجا بذارم.

* اینم لینک این مطلب در بالاترین. ببینیم و تعریف کنیم. اینم واسه رد شدن از فیلترینگ. توجه کنید که اکانت بنده بلوکه شده:-) واسه همین بنده از پاسخ دادن با اکانت zahrahb معذورم:-)))
به دلیل چرت و پرت گویی سانسور شد.

پی نوشت: چی شد؟ حذف شد نه؟ میبینم که بعضیاتون حتی نتونستید ببینیدش.

* اگه کسی در این مورد مطلبی نوشته بگه من لینکشو اینجا بذارم تا پورتالی رو برای بحث در مورد بالاترین فراهم کنیم. مرسی

۶۹ نظر

  1. محمد جواد شکری ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ

    سلام!! کاملا قبول دارم! فکر کنم چنین سایت هایی باید یه نظارتی داشته باشه! دوست داری چنین سایتی بزنیم!!!!!!

  2. محمد ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۱:۵۶ ق.ظ

    این فید رو درست کن، علامت سوال فقط نشون میده !!!

  3. یک فتحی ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۱:۵۷ ق.ظ

    زهرا جان فیدتان دچار اشکال است. چک می کنی؟

    درگوشی: به خاطر لینک در بلاگرول ممنون

  4. رضا عظیمی ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۱:۵۸ ق.ظ

    خوب این که طبیعیه زهرا جان… قشری که بیشترین دسترسی رو به اینترنت دارند همون قشری هستند که بیشترین زدگی رو از دین و مذهب و اخلاقیات و حکومت دارند ..و این زدگی هم تا حد زیادی ملامت انگیز نیست …من نه خیلی مذهبی هستم نه خیلی سکولار ..نه مثل سکولار ها هستم نه مثل تو ..اما اگه یه وقت بخوام یه مطلب مذهبی بنویسم مطمئنم که تو بالاترین جایی واسش نخواهد بود … انتظار بیشتری هم ندارم ، چون فز فکری کاربرانش برام مشخصه.
    ولی زهرا، اول باید خودمون دموکراسی رو یاد بگیریم بعد از بقیه انتظار داشته باشیم .. خودت یادت نیست در مورد وبلاگستان بی اخلاق نوشته بودی و زیاد شدن کسانی که درباره مسائل خصوصیشون می نویسند رو به باد انتقاد گرفتی ؟ خوب توی مذهبی اون ها رو تحمل کن تا اونا هم تو رو تحمل کنند.

  5. زهرا ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۲:۲۰ ب.ظ

    چطوری درستش کنم؟ بلد نیستم

  6. زهرا ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۲:۴۰ ب.ظ

    به رضا عظیمی:
    آقای محترم بحث کردن و انتقاد کردن با حذف کردن به نظرم خیلی توفیر میکنه. نظر شما رو نمیدونم!

  7. Farzad ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۲:۴۲ ب.ظ

  8. بیر کیشی ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۲:۴۵ ب.ظ

    خوب قطعاً موافقی که کسی با شما یا نویسندگان مطالب مشکل شخصی نداره( منظورم اکثریت خوانندگان بالاترینه با یکی دو مورد کار ندارم) نکته اینجاست که شما و طرز تفکرتون سالهاست که تو ایران تمام رسانه های دولتی و پر مخاطب ( صدا و سیما، اکثر روزنامه ها و …) رو در اختیار دارین و می تونین نظراتتون منعکس کنید و به مخالفین هم اجازه اظهار نظر نمی دین. پس حق بدین تو اینترنت که نمیشه کامل کنترلش کرد مخالفین عقاید شما بتونن ابراز نظر کنن. به این که از نظر ارزشی حق با تفکر شماست یا اونا کار ندارم ولی اکثریت کاربران اینترنت موافق نظریات شما نیستن. اینم درسته که اکثریت کاربران اینترنت منعکس کننده نظر اکثریت مردم ایران نیستن.

  9. گیجعلی ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ

    تایید میشه.

  10. زهرا ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۲:۵۹ ب.ظ

    به بیر کیشی:
    حالا من گفتم یه نموره معروفم
    شما چقدر جدی گرفتید منو:-) صدا و سیما و اکثر روزنامه ها؟ بنده کی اینجاها نطقیده ام؟

  11. میثم ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱:۰۵ ب.ظ

    زهرا خانم قبل ازاین که فید جدید را این‌جا بگذارید، به راحتی توسط گوگل ریدر خوانده می‌شد، اما الان فقط علامت سئوال است.

  12. Farzad ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱:۰۶ ب.ظ

    چرا تو بالاترین از حرفهایی که زدی دفاع نمیکنی ؟
    من لینک دادم و لینک رو اینجا گذاشتم.

    http://balatarin.com/permlink/2008/5/6/1295407

  13. زهرا ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱:۰۷ ب.ظ

    به فرزاد اکانت من بلوکه شده:-) بذار ملت راحت باشند:-)

  14. بیر کیشی ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱:۱۰ ب.ظ

    گفتم شما و “طرز تفکرتون”

  15. فرزاد ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱:۱۲ ب.ظ

    شما گفتید چندتا اکانت دارید, میتونید با یکیش بیاید خودتون رو معرفی کنید و جوابشون رو بدید.

  16. زهرا ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱:۱۷ ب.ظ

    به فرزاد :
    ولش کنید! بذار راحت باشند
    تایتل رو که دقت کردید؟ بالاترین جایی برای بحثهای منصفانه و بیطرف نیست. اگه هم نظری بدم مطمئن باش منفی میگیره و حذف میشه
    در ضمن من اون یکی کاربرامو بهش احتیاج دارم واسه روز مبادا

  17. فرزاد ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱:۴۳ ب.ظ

    باشه هرجور مایلید.
    از نظر من برخلاف چیزی که تو مطلبتون گفته بودین و منم دقیقا به همون دلایل این مطلب رو تو بالاترین لینک کردم , شما میدون رو بدجوری خالی کردید.

  18. زهرا ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱:۴۸ ب.ظ

    به فرزاد:
    ببین من تجربه اش را داشتم به محض اینکه نظر بدی ۱۰ نفر رای منفی به نظرت میدن و سریع حذف میشه
    با این تفاسیر فایده نظر دادن چیه؟ جزاینکه خودم رو ضایع کنم؟

  19. فرزاد ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱:۴۹ ب.ظ

    نظر حذف نمیشه هیچوقت ! فقط مخفی میشه و با کیلیک روی نمایش دوباره ظاهر میشه و میشه خوندش.

  20. محمدم!!!!!!!!!!!!!! ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۲:۰۲ ب.ظ

    ای بمیری بالاترین چرا زهرای منو اذیت میکنی
    اشکال نداره زهلا(زهرا) من خودم دواش میکنم تو ناراحت نباش
    راستی زهرا منو چنتا دوس داری؟

  21. زهرا ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۲:۰۸ ب.ظ

    اوکی
    دارم یک یوزر جدید میگیرم بیام اونجا صبر

  22. Mrs Shin ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۲:۱۹ ب.ظ

    سلام
    من با اون نقل قولی که مطرح کردی موافقم. یعنی اینکه اینترنت نماینده واقعی جامعه نیست. البته یک جامعه برای خودش هست اما این جامعه فاصله زیادی با جامعه واقعی دارد. در واقع از درصد استفاده کننده های اینترنت در ایران می شود یک آمار کلی در مورد این قضیه به دست آورد. شاید واقعا بشود گفت استفاده کننده های اینترنت ۱۵-۲۰ درصد جامعه هستند. در مورد بالاترین نظری ندارم. اصلا ازش استفاده نمی کنم. راستی از کامنتهای مهربانانه ات ممنونم.

  23. و ... چه و چه و چه ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۲:۲۳ ب.ظ

    فرمودید که شوما هم “چند تا صندوق رای” نصب کردین در “بالاترین”؟… مرسی
    و … چه و چه و چه

  24. فرزاد ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۲:۲۴ ب.ظ

    اوکی بیا جواب همشون رو بده !

  25. ساتین ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۳:۰۶ ب.ظ

    کم و بیش با بیر کیشی موافقم
    اما در مورد این سوالتون:
    وقتی که حساسیت روی سایت شما زیاده و به محض اینکه مطلبی از سایت شما گذاشته میشه در حالیکه بازدیدش ۱۰ تاست و رای منفیش ۴۰۰ تا، اگه شما باشی وسوسه نمیشی که چندین حساب بگیری و خودت مثبت بدی؟

    جواب : نه وسوسه نمیشم.
    با اینکار نمیشه نظر مردم رو عوض کرد.من بجای شما بودم بجای این بحث ها سعی می کردم مخاطبینمو
    علت اصلی این پست اینه که به شما رای منفی بیشتر از رای مثبت داده میشه
    اینم خیلی ساده یعنی تعداد نظرات مخالف بحث شما بیشتر از نظرات مثبته. گیرم عده ای هم همون کاری رو بکنند که شما خودتون هم کردید . داشتن نام کاربری های متعدد. با زیر سوال بردن خود سایت و کاربرانش فکر نکنم چیزی عوض بشه

  26. ساتین ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۳:۰۹ ب.ظ

    پیامم ناقص اومد:
    با اینکار نمیشه نظر مردم رو عوض کرد.من بجای شما بودم بجای این بحث ها سعی می کردم مخاطبینمو بیشتر بشناسم و در مورد خودم هم بیشتر فکر کنم

  27. آرش ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۳:۲۰ ب.ظ

    با سلام

    جالبه که شما بین این همه مطلبی که تو این سایت ریخه میشه فقط منحرف هاشو میبینید
    و جالبتر اینکه چند پست پیشتون هم نوشته بودین وبلاگها بیشتر به مسائل جنسی و ..
    می پردازن

    من خودم حدود ۵ ساله وبلاگایی که علاقه دارم رو میبینیم ولی خبری از این چیزا که شما میگین نیست

    فکر میکنم مشکل از خودتون باشه نه از وبلاگ ها و …، خودتون منحرف تشریف دارین

  28. احمد ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۴:۳۲ ب.ظ

    زهرا جان. یه کم سعی کن بزرگ بشی. برای آینده خودت می گم عزیزم.

  29. فریاد شیر دختران 1 ( شاعره ) ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۴:۴۴ ب.ظ

    فمینیستا رو گردن زدن
    دخترا رو اتیش زدن
    به خاطر یه تار مو
    یا دفاع از حقوقمون
    رفتیم جلو گلوله شون
    باتوم و حرفه زورشون
    بسیجیه نامردشون
    سپاهیه حیوونشون
    پلیس هایه مخفیه شون
    لباسهایه شخصیه شون
    یا گروهه ضربتشون
    سربازه ضده شورششون
    گروههایه فشارشون
    عربهایه لبنانی شون
    چماقداره بیرحمشون
    روزنامه یه کیهانشون
    حسینه بازجو گرشون
    زهرای اطلاعاتی
    نیروهای انتظامی
    خواهرهای حزب الهی
    دادگاههای انقلابی
    زندانهای انفرادی
    آدمهای شکنجه چی
    اعترافهای زورکی
    اعدامهای یواشکی
    یا توی جمع و علنی
    یه حکم سنگسار واسه زن
    قاضیه خر تعصبی قاضی سعید مرتضوی
    هی زهرای اسلامی
    بازم خفه نشستی
    خاک تو سرت زن هستی!!!؟
    جیره خوره دولتی
    بیخیاله ملتی
    بهت یه قرآن دادن
    سجاده و مهر دادن
    گفتن امام زمونه
    اینکه رهبرتونه
    تو هم که تو خونته
    این خرافات ایمونته

  30. ادامه ی شعر بالا ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۴:۵۳ ب.ظ

    تسبیح و ذکر و دعا
    قرآن و حرفه ملا
    قرآن و خاک کربلا
    بریم زیارت اقا
    کتابهایه مذهبی
    حدیثهایه جعلکی
    آخوندایه پشمکی
    دور کعبه بچرخید
    خدا گفته بگردید
    گریه کنید نرقصید
    گوش به زنگه اذان باش
    موسیقیه حلال باش
    با شیطون ضد حال باش
    حجابه تو یه چادر
    شوهر تو یه قلدر
    تسبیح و ذکر و ایه
    نماز روزه نیایش
    خدا اینو ببخشش
    دعایه روز هفته
    بخون اگرچه سخته
    حرفایه ما حرامه
    نوشته تو رساله
    به پیشونیت مهر بزن
    واسه حسین سینه بزن
    چکار داری به ملت
    دریغ از یه جو همت
    پیرو خط دولت
    گوشت به حرفه قدرت
    خامنه ای حکومت
    رهبر بهت پول داده
    خونه با یه کار داده
    گفته بهت ساکت شو
    وگرنه برو گمشو

  31. مریم ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۵:۱۰ ب.ظ

    متاسفانه چیزی که میگی درسته ولی خیلی وقته که بالاترین اینجوریه.یعنی از اولشم بود.من همیشه با بالاترین مشکل داشتم به خاطر همین نه خیلی لینک توش دارم نه خیلی رای دادم.اخیرن امتیاز هام رو برای انجام کار های خداپسندانه ای نظیر بالالابی میذارم.خوب فکر کنم هر جا حرفی از بالاترین بوده من رفتم دق و دلی مو خالی کردم.اینجا هم میگم بالاترین یه محیط خیلی خیلی خالزنکی داره.به خاطر همین ترجیح می دم همین طوری وبلاگم یه گوشه بیفته اما لینکش تو سایتی مثل بالاترین نره(اسمایلی ومپایر بالاترین)

  32. لیلی ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۵:۲۸ ب.ظ

    وای دختر تو چه تحملی داری بعضی از این حرفهای مزخرف رو می خونی!

  33. دنباله ی شعر ( شاعره ) ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۵:۳۴ ب.ظ

    تسبیح و ذکر و دعا
    قرآن و حرفه ملا
    قرآن و خاک کربلا
    بریم زیارت اقا
    کتابهایه مذهبی
    حدیثهایه جعلکی
    آخوندایه پشمکی
    دور کعبه بچرخید
    خدا گفته بگردید
    گریه کنید نرقصید
    گوش به زنگه اذان باش
    موسیقیه حلال باش
    با شیطون ضد حال باش
    حجابه تو یه چادر
    شوهر تو یه قلدر
    تسبیح و ذکر و ایه
    نماز روزه نیایش
    خدا اینو ببخشش
    دعایه روز هفته
    بخون اگرچه سخته
    حرفایه ما حرامه
    نوشته تو رساله
    به پیشونیت مهر بزن
    واسه حسین سینه بزن
    چکار داری به ملت
    دریغ از یه جو همت
    پیرو خط دولت
    گوشت به حرفه قدرت
    خامنه ای حکومت

  34. شاعره ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۶:۱۴ ب.ظ

    ببخشید من یه مصرع از این شعری که برای اقای عظیمی گفتم جا انداختم که اونم تقصیر زهراست با این سیستم جدیدی که را انداخته .ادم باید شصت بار یه شعر رو بنویسیه واسش تا بار شصت و یکمی تاییدش کنه . خوب انسانم یه چیزایی جا میندازه دیگه . منم حساس . مرده شور خودش و سایتش رو ببره. واین هم شعر کامل :

    یاوری از من تقاضایی بکرد
    در کامنتی از منم یادی بکرد
    گفت این شاعر که شعری گفته است
    وزن و قافیه به شعرش داده است
    رازهایی در نهان بنهفته است
    گرچه لحنش یکمی تندی شده است
    شعر او با رندیی همراه شده ست
    ای جوانک از برایم شعر گوی
    لمحه ایی رازه سخن را بازگوی
    تا که گردد منبسط این خلق و خوی
    تا که بشنید این سخن را این دو گوش
    لحظه ایی از من برفت این عقل و هوش
    ناگهان دستم بلرزید و بگفت:
    ای عظیمی شعر من وصف تو شد
    فکر من موسیقیه شعر تو شد
    ذکر من لالایه قلب تو شد
    سر زدم سایتت بدیدم یک دمی
    عقل من مدهوشه سایته دلبری
    تا که وبلاگت به چشمم باز شد
    یک نفس با عشق من همراه شد
    آیه هایه دین من اسم تو شد
    سازه من همسازه لبهایه تو شد
    ای عظیمی عمر من وقف تو شد
    روح من یک جمله در یاد تو شد
    جان من از عشق تو لبریز شد
    صبر من از دوریت سر ریز شد
    ای عظیمی سوزه آهم را ببین
    سرزمینه جسم سردم را ببین
    لحظه ای با شعر جانسوزم بشین
    روی انگشتره نقاشم نگین
    کرده مصرع های شعرم را غمین
    صورتک بر صورتم زد یک حنین
    گفت ای زن شرم بادت این زمین
    جای تو نیست این جهانه زینتین
    جای تو باشد کناره دوزخین
    جای ادمهای فاسد در اوین
    لایق تو یک جهان نفرین و کین
    سرنوشتت با کرام الکاتبین جایگاهت در کنار منکرین
    همدمت باشد شیطانه لعین
    اهرمن باشد همیشه در کمین
    اینقدر همراه مشو با مردکین
    در یده انها به باشد خنجرین
    میزنند از پشت و از رو بر زنین
    نوش کن بر پیکرت این ضربتین
    گوش کن این جمله را از من همین :
    کاره مردان جمله نیرنگ ست و کین
    لایق انان زنانه غربتین

  35. ییلاق ذهن ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۶:۵۹ ب.ظ

    من از اولشم از این بالاترین خوشم نمیومد نمیدونم چرا هیچ رقمه به دلم ننشست!

  36. دوست ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۸:۱۵ ب.ظ

    چی شده زهرا جرا ناراحتی؟
    چه اتفاقی اقتاده؟
    یه جوری بگو که ما هم که با وبلاگ نویسی آشنا نیستیم دوزاریمون بیفته…
    کی اذیتت کرده؟
    مگه این بالاترین امتیازی برای وبلاگ داره؟
    چطور می تونیم کمکت کنیم..
    به زبون غیر وبلاگی بگو باید چی کار کنیم ؟؟
    قربانت
    در پناه حق

  37. دوست ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۸:۱۷ ب.ظ

    لینک خوراک اصطلاح خاصیه یا خمین جوری اسمشو گذاشتی ؟ ضرورت گذاشتنشو دوباره توضیح میدی؟

  38. مجتبی ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۹:۵۴ ب.ظ

    بالاترین مافیایی شده و عملا چندین نفر هستند که مشخص کننده لینک ها هستند و اگه اونا بخوان رای ها بالا میره
    بارها مطالب خوبی رو دیدم که رای نیورده بودند و متاسفانه کلیک هم روش نشده بود اما مطالب هرزی لینک می گیرد که جای تاسف است و نکته مهم اینه که انهایی که دارای نگاه دینی نوگرا و سیاسی های معتدل و عقل گرا هستند و یا امثال شما ها و ماها نباید از بالاترین کنار برویم یا عضو نشویم
    زندگی یعنی مبارزه

  39. زهره ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

    زهرا جان عجب اعصاب فولادینی داری! چطور هر روز می تونی وارد این بحث های نافرجام بشی!!؟

  40. حسینی ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

    سلام… چند روز پیش بود که متوجه مسدود شدن حساب کاربری شما شدم. البته شما تنها نبودین. چند تای دیگه هم از دوستان از بالاترین اخراج شده بودند!! به هر حال نباید فراموش کرد که بالاترین و سایتهای مشابه آن برای رساندن حرفها و اعتقاداتی مخالف با ما راه اندازی شده اند. سیاست حاکم بر آن هم همین حرف را تایید میکند. به نظر من استفاده از واژه مافیا در این خصوص زیاد هم بد نیست. گاهی می بینیم که یک لینک به علت تکراری بودن اخطار میگیرند ولی در موارد خیلی خیلی زیادی هم پشت سر هم لینکهای تکراری میان و رای می گیرند و داغ هم میشن. چرا؟ چون همه اونها دارند یک مساله سیاسی و یا مذهبی و اجتماعی را خبررسانی میکنند که مورد رضایت و پسند بعضی آدمهاست! …. در کل فضای خوبی بود اگر بهتر و مفیدتر و عاقلانه تر از آن استفاده میشد

  41. مریم ۱۳۸۷-۰۲-۱۷، ۱۱:۳۰ ب.ظ

    بلاترین اولا خوبه دلیلش اینه که فیلتر شده وبعدش هم می دونی که این دولت کریمه تاب تحمل کوچکترین چیز رو نداره . یعنی اصلا طاقت نداره فوری ÷نجول می کشه . یا گاز می گیره . و دچار توهم است بیچاره راستی زهرا خانم با خانم رجبی نسبتی داری؟

  42. علیرضا تجری ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۱۲:۰۹ ق.ظ

    با سلام
    زهرا خانم
    من یه وبسایت برای مدیریت و به اشتراک گذاری لینک درست کردم. خوشحال می شم اگه عضو بشید و لینک نوشته هاتون رو بزارید. آدرس لینک های من اینه: http://www.linkaj.com/mview.php?user=tajary
    شاد باشید

  43. خانوم لنگ دراز ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۱۲:۵۰ ق.ظ

    خوب به نظر منم دلیلش اینه که کاربران اینترنیت هنوز خاصند چه از نظر سن چه تفکر و احیانن تحصیلات.
    از طرفی چون جامعه ایی که اینجا باش سر و کار داریم جامعه ی کاربران اینترنته و نه عوامه مردم، پس بحثها هم در جای خودشون داغ و دموکراتند

  44. دنباله ی شعر ( شاعره ) ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۶:۵۶ ق.ظ

    تسبیح و ذکر و دعا
    قرآن و حرفه ملا
    قرآن و خاک کربلا
    بریم زیارت اقا
    کتابهایه مذهبی
    حدیثهایه جعلکی
    آخوندایه پشمکی
    دور کعبه بچرخید
    خدا گفته بگردید
    گریه کنید نرقصید
    گوش به زنگه اذان باش
    موسیقیه حلال باش
    با شیطون ضد حال باش
    حجابه تو یه چادر
    شوهر تو یه قلدر
    تسبیح و ذکر و ایه
    نماز روزه نیایش
    خدا اینو ببخشش
    دعایه روز هفته
    بخون اگرچه سخته
    حرفایه ما حرامه
    نوشته تو رساله
    به پیشونیت مهر بزن
    واسه حسین سینه بزن
    چکار داری به ملت
    دریغ از یه جو همت

  45. دنباله ی شعر ( شاعره ) ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۷:۰۱ ق.ظ

    به خیالت خدا داری قران و صد سوره داری
    محمد و علی داری
    حسینه سر به دار داری
    زهرا و ده امام داری
    بهشتو زیر پات داری
    شیعه ی اثنی عشری
    با یه دینه دروغکی
    حرفایه مفتو و الکی
    اما مهندس خانومی
    چرا تو وجدان نداری
    ببینی اسلام چه کرده
    ملتو داغون کرده
    واسه یه نون خشکه خالی
    صبح تا غروب به حمالی
    رئیسمون حزب الهی
    بهش میدیم نون و چایی
    اینم سزای ماست دایی
    خلاصه باید بگم من
    دشمنه دینتم من
    با آخوندا بدم من
    چیزی که دینت داده
    ذلت و پستی داده
    به جایه عطر یک زن
    بوی تعفن داده جورابه سید داده
    به جایه گیسوی زن
    زنجیر و دستبند داده ریش یه ملا داده
    به جایه اغوش زن
    زندونه اوین داده هاله ای از نور داده میمونه لامپی داده پرزیدنته دلقک داده
    به جایه مهربونی
    ترویجه سرکوب داده
    به جایه هم زبونی
    اعدام و قلاب داده
    تا کی سکوت و رخوت
    بسه اینهمه ذلت
    پاشین یکصدا ملت
    شعار بدین با غیرت
    تا خون در رگ ماست
    فمینیست مذهب ماست

  46. شاعره ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۸:۳۳ ق.ظ

    روسپی اگه گناه داره در عوضش خدا داره
    خدای ما مهربونه جرم پوشه عیب ما رو زود میپوشه
    تو زهرا تو کی هستی؟ جای خدا نشستی؟
    اسلام شناسم هستی؟ عقل رو دادی دو دستی به باد کبر و پستی
    بساطت رو جمع بکن این ماشینه غرور رو زود پاشو پنچر بکن
    عاقبت تند رفتن تو پرتگاه و جهنم
    به مردم بر چسب نزن دخترا رو گول نزن
    نگو ببین چه زشته هر که لباش زرشکه
    نگو ببین بدریخته هر کی ریمل مالیده
    نگو ببین چه ماسته هر کی پن کیک رو خواسته
    نگو صاحاب نداره چشمی که سایه داره
    نگو که جاش تو حوزه ست هر کی تنش برنزه ست
    نگو که جاش تو زندونه هر کی مخالفمونه
    اون دنیا رو کی دیده زهرای ور پریده
    اون بهشت و جهنمش به ارث تو رسیده
    که هر کی رو تو خواستی یه بلیطه بهشتو
    بهش میدی در بستی

  47. said ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۹:۳۱ ق.ظ

    مطلبتون رو کامل خوندم و بنظر من هم همینطوره.
    خود من یک اکانت داشتم و هنوز هم دارم ولی چون فضای عمومی بالاترین بسیار ناعادلانه است بعد از نوشتن یک مطلب در آن دیگر ننوشتم.
    البته بازدید کننده زیادی هم نداره پر بازدید کننده ترین لینکی که من دیدم حدود دوهزار یا سه هزار فکر میکنم بازدید کننده داشت.
    من پیشنهاد میکنم لطفا مطالب یا لینکهای جالبی که دارید در سایت قطار بگذارید چون پربازدید کننده ترین مطالب همین سایت هم همون مقدار بالاترین هست در ثانی افراد درست و حسابی مخاطب اون هستند نه افراد مجهول الهویه!
    شما مطالب خوبی مینویسید حتما لینکهایی که میپسندید نیز لینکهای جالبی هستند منتظر حضور شما در ghatar.com هستم.

  48. خانوم میم ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۹:۵۴ ق.ظ

    من خودم آدم مذهبی نیستم … اما به شدت معتقدم که به نظرها و عقاید همه باید احترام گذاشت … جالبه که اینقدر از دموکراسی حرف می زنیم ولی حتی نمی تونیم نظر مخالفمون رو بشنویم و از ساده ترین راه یعنی توهین و فحاشی استفاده میکنیم به جای نقد کردن ! … به نظرم اینترنت مکان خوبیه برای اینکه بفهمیم تو جامعه مون چه خبره و طیف های مختلف چه طرز فکری رو دارن.
    زهرا جان تو هم خودت رو ناراحت نکن.

  49. میم. الف ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۴:۰۰ ب.ظ

    سلام.
    اهل بالاترین نیستم. یک زمانی تو ریدر دنبالش می کردم اما از اونم دست کشیدم. آخه تعداد آیتم های تازه رو به شکل سرسام آوری بالا می برد. بالاترین بود دیگه! بگذریم.
    موافقم . با این که اینترنت معیار خوبی برای شناخت جامعه ی ایران نیست موافقم. اولا به خاطر این که قشر متوسط به پایین جامعه ی ما به اینترنت دسترسی نداره ( به خاطر همون متوسط به پایین بودن) و این قشر که از نظر جمعیت در اکثریته اتفاقا خیلی هم مذهبیه. دوما به این خاطر که مذهبیون ( همه شون که نه اما خیلی هاشون) به کارکرد اینترنت برای گفتمان مذهبی اعتقاد ندارن و سوما برای این که اجتماعات مذهبی در اینترنت خیلی بسته تر و محدود تر هستن و سر و صداشون از لائیک ها خیلی کمتره. با این حال قبول ندارم که برای شناخت جامعه ایرانی، حداقل برای شناخت برش هایی از جامعه، اینترنت کلا فاقد اعتباره. بازم حرف دارم اما دستم درد می کنه. ببخشید لطفا.
    قبل از رفتن اینم بگم. این بنده ی خدا شاعره عجب آدم جالبه. دلم می خواد باهاش صحبت کنم. می شناسیدش؟
    فعلا.

  50. امیر موسوی ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۴:۵۲ ب.ظ

    جالب بود، این نظرات شما رو ناشی از عدم شناخت شما از بافت فرهنگی جامعه می‌دونم. در جامعه ای که سردمدارانش با هزار خدعه و فریب مشکلات و فجایع جاری در اندورنش را مخفی می کنن و انسانیت و اصالت انسانی با خودکامه‌گی تمام به تمسخر می‌گیرند نباید انتظار دموکراسی و احترام به آزادی رو داشت.
    اتفاقا به مسأله جالبی اشاره کردی ، چرا فکر می کنی مسایل جنسی، ‌مسایل کم اهمیت یا مذمومی هستند. اصلا هیچوقت این سئوال واست پیش اومده که چرا تو این دنیای مجازی اینهمه جذابیت ایجاد کرده؟
    چون تو دنیای واقعی توجهی بهش نشده و به جای اینکه این میل فطری کنترل و تربیت بشه، بصورت وحشی رشد می‌کنه و سرکوب می‌شه. در سطح جهانی همین مساله بظاهر جزیی، انقلابهای زیادی ایجاد کرده و هنوز تحت تحقیق و بررسیه.
    ما جز همین ملت هستیم و این ملت هم خود ماییم. اگه از رعایت نکردن انصاف و عدالت در اظهار نظر گله داری چرا دنبال ریشه نمی گردی؟ چرا قلمت رو در جهت بهبود اوضاع به خدمت نمی گیری؟
    همشهری (گیل) عزیز قلمت رو تیز کن و بر دملهای چرکین نشتر بزن. مطمئن باش قلمی که در خدمت خلق باشه همیشه جاوید میمونه ولی اون قلمی که کرامت و آزادی انسان رو نادیده بگیره محکوم به فنا و نابودی، هرچند در طول عمر کوتاه خودش از حمایت صاحبان زر و زور برخوردار باشه.
    به امید ایرانی برای هر ایرانی

  51. مینو ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۴:۵۹ ب.ظ

    دلیل رای نیاوردنت کاملا معلومه تو کاملا متعصبانه می نویسی. و این از دید اکثریت مردوده. ولی خوب به هرحال تقریبا همه ایرانیافرضیه توهم توطئه رو باور دارن. شاید هم در مورد تو یکی دستهای پنهان استعمار و استکبار جهانی مستقیما داره یه کارایی میکنه. کار دنیا رو چه دیدی/

  52. فرشاد(شاخ) ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۵:۰۱ ب.ظ

    بنده مطلبم را حذف کردم. این اقدام بنده در راستای حرفهایی‌ست که از طریق فرم تماس به‌تان فرستادم و امیدوارم به‌تان برسد.

  53. مسافر ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۵:۴۰ ب.ظ

    سلام.
    خانم اچ بی به نظرم توی هیچ جای دنیا آزادی کامل و آزادی مطلق پیاده نشده و عملا آزادی کامل معنی نداره و هیچ جایی این شعار گول زننده (آزادی و آزادی بیان) قابل اجرا شدن نیست. آزادی تا انجا معنی داره که موجب آزار و محدودیت دیگران نشه. این مرز آزادی انسانهاست. شما بنا به وظیفه انسانیتون نمیتونید هر چیزی رو منتشر کنین (به عنوان مثال نمی تونین نسبت به عقیده یک انسان با لحن تحقیرآمیز و اهانت کننده برخورد خونین نمیتونین اینجا به کسی ناسزا بگین و یا به پیروان یک عقیده خاص اهانت کنین. من نمیگم شما چنین کاری انجام دادین هر چند که گهگاهی چنین حسی به خواننده القا میشه که دارین با حالت تحقیر آمیز نظرتون رو میگین).
    همچنین نباید اجازه بدین کسی توی کامنتها هرکی هرچی دلش میخواد بنویسه. این آزادی بیان نیست که هر چی که اون شاعر در مورد قرآن و اسلام گفته رو به نمایش بذارین. چون به نظرم اون شخص داره به یک قشر از مردم توهین میکنه.
    به نظرم باید هرچی زودتر اون کامنتهارو باید پاک کنین.
    اگه کسی حوصله بحث منطقی رو داره و نظرش مخالف نظر منه من پایه ام صحبت کنیم: j . a bb a s i a n @yahoo . c o m

  54. مسافر ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۵:۴۷ ب.ظ

    توی کامنت بالا آدرس email مشخص نیست. دوباره مینویسم:
    j . ab b a s i a n @yahoo.com

  55. مسافر ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۶:۱۰ ب.ظ

    ترجمه آیه ۱۰۸ از سوره انعام:
    [به معبود] کسانى که غیر خدا را مى‏خوانند دشنام ندهید، مبادا آنها [نیز] از روى [ظلم و] جهل‏، خدا را دشنام دهند! اینچنین براى هر امّتى عملشان را زینت دادیم سپس بازگشت همه آنان به سوى پروردگارشان است‏؛ و آنها را از آنچه عمل مى‏کردند، آگاه مى‏سازد [و پاداش و کیفر مى‏دهد].

  56. hamid ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۶:۱۲ ب.ظ

    چون میدونم خیلی از خامنه ای خوشت میاد یکی از سخنرانیهاش رو که به صورت شعر درش آوردم رو اینجا میگذارم

    حضرت آیت الابلیس العظمی خر ِ مَنه ای (دمش کوتاه باد)چنین فرمودند:

    یکی بیاد یه مشت علف بده ک تا من بخورم *برم به پشت میکرفن عرعر و عرعر بکنم
    عرعر و عرعر میکنم براتون نه یک بار نه چند بار دو ساعت!!*کی دیده مثل من خری عرعر و عرعر بکنه با این همه سخاوت؟
    گوش همه دشمنا رو با عرعرم کر میکنم حسابی *دشمن خر شدید چرا؟اگر دادم دیگه بهتون سواری
    توی خران مملکت کی دم کلفت تر از منه؟*اگر که دشمنم شدید نثارتون یه جفتکه
    رهبر گرگ وکفتارم رهبر هر چی لاشخورم*دشمن غیر خودمون دشمن آدمیزادم

  57. hamid ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۸:۳۱ ب.ظ

    تقدیم به تو میدونم که خوشت میاد

    آنکه خر در پیشش عالم باشد او*مورد نفرین مردم باشد او

    آنکه هم کیسه ست او با جانیان*نوکریست کامل برای ملایان

    آنکه او بر ضد ایران است او*آنکه ننگ بر نام انسان است او

    آنکه باشد او پسند دژخمان*چون بدارد سیرت جلادکان

    آنکه اربابش بود خامنه ای*آنکه شیطان نیز باشد زو بری

    او ،که باشد کین چنین وصفش بود؟* بیست ،خدا لعنش کند

  58. hamid ۱۳۸۷-۰۲-۱۸، ۸:۳۲ ب.ظ

    بیت آخرش این هست

    او ،که باشد کین چنین وصفش بوَد؟*زهرای اچ بیست ،خدا لعنش کند

  59. سیروس ۱۳۸۷-۰۲-۱۹، ۳:۳۳ ب.ظ

    سلام زهرا
    راستش من همه این ها رو در بالترین تجربه کردم
    من نفر چهارم بالاترین بودم
    کلی لینک مذهبی و غیر مذهبی فرستادم بالاترین که اتفاقا کلی هم رائی گرفتم این از نظر رائی
    ولی تو هر جامعه و تو هر روز زندگی شما خیلی ادمها رو می بینی که سلیقه ی خاصی دارند
    من موزیک اروم گوش میدم شاید شما راک گوش بدی و شاید فلانی مذهبی باشه عشق شم مذهبش باشه و نفر بعدی غیر مذهبی شاید حتی به خون طرف مذهبیم تشنه باشه
    به نظر من این حق همه ی ماست که در چنین سایت های هر نوع لینکی رو به اشترک بذاریم
    خب می بینی که خیلی ها سر گرمی رو دوست دارن و خیلی ام مثل شما اون شکل عکس ها رو نمی پسند البته من
    تست کردم واگه یکم با هوش باشی ادم می تونه بدون لابی و حتی بدون رفیق بازی و این چیزا لینک مورد نظرشون در بالاترین مطرح کنه به نظرم بیشتر به نوع تیتر و نوع قسمت های که برای خلاصه انتخاب می کنی و ساعت فرستادن لینکم مربوط میشه
    مثال میزنم چند وقت پیش شما یک لینکی رو فرستاده بودید راستش اسم لینک رو فراموش کردم ولی اگه تیتر رو تغییر می دادی ومن متن مطلب رو خوندم اون قسمتهای که گذاشته بودی رو نمیذاشتی کلی لیتک شما مقبول واقع می شد

    خلاصه ما که بعد کلی بالاترینی بودن با دعوا وفحش کاری حسابمون بسته شد
    الانم میرم دیگ و خوشمزه لینک میدم ادم سر بی دردی داره خیلی هم راحته
    در ضمن بیشتر کسای که میان بالاترین ایرانی های مهاجر هستند که بیشتر ادمهای سرخورده ی هستند و بیشتر دوست دارن عقده های خودشون رو اینجا خالی کنن
    من تو یک سالی که اونجا بودم این رو به وضوح دیدم
    اینم حساب کاربری من اونجا البته الان مسدود شده
    http://balatarin.com/profile/show/JOOJOOTALA

  60. زهرا ۱۳۸۷-۰۲-۲۰، ۲:۱۲ ق.ظ

    اینقدر نگو اگه گذشت کنم کوچیک میشم

    اگه با گذشت کردن کسی کوچیک میشد

    خدا اینقدر بزرگ نبود

  61. عرفان ۱۳۸۷-۰۲-۲۰، ۱۲:۰۷ ب.ظ

    یه پیشنهاد دوستانه؛
    اگه مطلب به در بخوری نداری واسه نوتشن اجازه بده چند روز بلاگت به روز نشه تا یه مطلب خوب به ذهنت خطر کنه، نه مثل این
    امیدوارم ناراحت نشده باشی
    موفق باشی

  62. بارانیان ۱۳۸۷-۰۲-۲۰، ۲:۲۴ ب.ظ

    به نظرت حالا باید چیکار کرد که این طور که پیش اومده نشه ؟
    معلول های اجتماعی علل های بالاترینی ! کدومش رو میتونی کنترل کنی ؟
    لینک سکسی که رای میاره دلیلش به ساختار بالاترین بر میگرده ؟
    لینک مذهبی که منفی میگیره اما به جامعه بر میگرده .
    پیش نهاد تو چیه ؟
    شاید به قول عرفان بهتره چند روز چیزی تو وبلاگت ننویسی اینجوری بهتره
    موفق باشید

  63. محمد جواد شکری ۱۳۸۷-۰۲-۲۰، ۶:۴۰ ب.ظ

    اگه جدی پایه هستی که یه همچین سایتی بزنیم؛ فقط بگو چی می خوای! چجوریش با من! اگه پایه هستی بهم میل بزن

  64. فرشاد امیر ابراهیمی ۱۳۸۷-۰۲-۲۱، ۶:۲۱ ق.ظ

    سلام
    شما زهرای مرضیه هستید یا زهرای خالی ؟ اون بالا دیدم نوشتید ارتباط با زهرا خواستم اشتباه نشه
    ممنون میشم

  65. شاعره ۱۳۸۷-۰۲-۲۴، ۷:۵۷ ق.ظ

    اینم یه تیکه از اون قصیده ی بلندی هست که درباره ی اسلام و جمهوری اسلامی گفتم که متاسفانه همین یه تیکه مدام توسط زهرا سانسور میشد . من موندم اونجایی که به همه مقدساتش ( به قول خودش ) توهین میکردم مشکلی نداشت فقط همین یه تیکه اشکال شرعی داشت!!!

    تو کار کنه اطلاعات
    بازم بشین پیش بابات
    بگو فمینیست فاح ه ش ه ست
    این چیزا حرف عایشه ست
    حالا تو که مسلمونی
    پیرو امام زمونی
    خیلی خودتو خوب میدونی
    ماها رو شیطون میدونی
    هیچ میدوونی خون دادیم
    تن به حیوون ندادیم
    درسته دین نداریم
    اما وجدان که داریم
    چیزی که تو هیچ نداری
    عشقی که به دین داری
    یه مشت خیاله واهی

  66. هومن ۱۳۸۷-۰۲-۲۵، ۹:۵۴ ق.ظ

    زهرا خانم ، اصلن شایسته نیست که آدم راجع به جایی که اطلاعات کاملی ازش نداره مطلب بنویسه. این کار شما که چند حساب کاربری توی بالاترین داشتید کار خلافیه، و باید حساب هاتون مسدود می شد. توجیه شما هم مثل اینه که بفرمایید که تو خیابون یه عده ای خلاف می کردند من هم خلاف کردم. خلاف با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست. شما که قوانین رو خونده بودید و می دونستید که داشتن چند حساب کاربری غیر مجازه، از لحاظ اخلاقی اجازه نداشتید که چند حساب کاربری داشته باشید حالا با هر توجیهی. شما به بالاترین قول داده بودید که قوانینش رو رعایت کنید و خیلی راحت زدید زیر قولتون.

    مطلب بعدی اینکه، من لینک پاسخ شما به کمانگیر در مورد اینکه از اسراییل متنفر هستید رو فرستادم به بالاترین، لینک کمانگیر رو هم خودم فرستادم.
    https://balatarin.com/permlink/2008/5/11/1301730
    https://balatarin.com/permlink/2008/5/10/1300409
    می بینید که لینک شما ۶۸ رایی داره و ۱۰۱ نظر و لینک کمانگیر ۴۳ رای و ۱۰ نظر.
    فکر می کنم یک معذرت خواهی به بالاترین و کاربرانش بدهکارید.

  67. مهدی ۱۳۸۷-۰۲-۲۵، ۸:۵۵ ب.ظ

    خودم از همون اولی که بالاترین راه افتاد باهاش اومدم جلو اما یکروز که دیدم کسی یکی از اعتقادات مدهبی را به مسخره گرفته و موجودیت تاریخی اون را با در مقابل موجودیت هولوکاست مطرح کرده بود و کلی آدم هم اون را تایید کرده بودن هم به کسایی که اونجا فعالیت داشتند شک کردم و هم احساس کردم که اونجا جایی برای رشد کردن نیست

    به نظر من اونجا فقط جای یک عده آدم سیاسی هستش معمولا میخون از آب گل آلود ماهی بگیرند و از همه چیز مملکت ایراد بگیرند
    مگه چند درصد لینکهای بالاترین مربوط به علوم و تکنولوژی میشه یا اصلا مگهچند درصد به این لینها رای میدن ؟

    من حدود ۶ماه به خاطر همین موضوع اونجا نرفتم

    خود من شخصا از دنباله خوشم میاد چون لا اقل احترام آدم را نگه میدارند

  68. mohsen ۱۳۸۷-۰۳-۱، ۲:۴۲ ب.ظ

    منم از بالاترین دل خوشی ندارم

  69. دوشیزه شین ۱۳۸۷-۰۴-۳۱، ۳:۵۱ ب.ظ

    بله همینه.
    حالا شما چه اصراری به بالاترین دارید؟
    دنباله و مهندس هم خوبن.

نظر شما